ההצעה לרכישת מרצדס משנת 1998 C-Class 240 140,000 ב 43,000 ש"ח. יד שנייה ללא תאונות התבררה כלא רלוונטית יותר, לכן מצאתי רכב דומה אחר.
ראיתי היום מרצדס משנת 1998 C-Class 240 120,000 ב 55,000 ש"ח. יד שנייה עם תאונה קלה אחת (בדלת תא המטען) לפי דברי המוכר, אשר תוקנה. הרכב נראה יפה מאוד למעט שריטה לא עמוקה מעל הפנס השמאלי. הריפודים נראים תקינים אך משומשים מעט ובבחינה שטחית הוא נראה במצב טוב מאוד. אולם מספר שאלות עלו:
-המוכר הראה לי את רשיון הרכב והוא רשום ע"ש ביתו אולם יש לו ייפוי כח לדבריו. האם עלולות להיות בעיות בסיטואצייה כזאת?
-האם שווה לשלם 3000 ש"ח יותר ממחיר המחירון עבור הקילומטרז' הייחסית נמוך?
דרך אגב, מה הוא מחיר המחירון?
במחירון יד 2 הרכב מופיע "ELEGANS C200 אוט' 2.0 (מרצדס C-CLASS)" ב 53,000 (ולא מופיע דגם ה 2.4 ליטר)
בלווי יצחק מופיע דגם ה 2.4 ליטר אולם ב 42,000...
דרך אגב, המוכר טען כי ההפרשים נובעים מכך כי חלק מהמכוניות נמכרו עם גג שמש, ריפוד עור וגג שמש וחלק לא (הזולות יותר כמובן) מישהו שמע על זה פעם?
הייתי רוצה לשאול שוב ואשמח לתשובה כי כנראה אקנה את הרכב השבוע:
לפני הרכישה. הבדיקה צריכה להתבצע גם במכון בדיקה וגם במוסך מורשה? אני חושב ללכת לכלמוביל בראשל"צ כמוסך מורשה אבל אשמח לקבל המלצות גם למכון בדיקה מאיזור המרכז. רצוי בעל התמחות במרצדס.