Jump to content

explorer

  • הודעות

    480
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי explorer

  1. במידה ואצליח לחרוג מהתקציב ולהגיע ל70/75K, ראיתי שאפשר לקבל פיג'ו 208 טורבו. האם הרכב באותה רמת ביצועים כמו הקליאו? והאם ישרוד המנוע 3 צלינדרים נסיעות ארוכות (300 ק"מ אחת לחודש/יים)?
  2. בנוגע לאסטרה: שמעתי שהיא אמינה אך לא חסכונית (ליטר ל10 ק"מ) אבל האם היא תצליח להאיץ ל100 קמ"ש בפחות מ10 שניות כמו הקליאו והפולו?
  3. צודקים בהחלט. כמובן שאני אעשה נסיעת מבחן ומקווה שתעזור לי להתרשם מהרכב. שאלה אחרונה: האם העברה למצב ידני בפקקים/ שביל במפרים ושילוב ניוטרל בזמני עצירה מוחלטת של כמה דקות (רמזור של צומת הצטלבות גדולה לדוגמה) שומר יותר על הגיר?
  4. תודה רבה לכם. מעניין אותי אם המתלים בקליאו דומים לאלו בפולו כי במשפחה מחזיקים אחת כזו ידנית ומרגיש שהיא מאוד קשיחה בכל נפילה בבור או עלייה על במפר לא תקני כזה ששובר את האוטו ואת הגב
  5. תודה רבה. גיר EDC המותקן בקיאו הוא אותו גיר המותקן בפלאונס דיזל או שמדובר בגיר EDC אחר בדומה לDSG שקיים ממנו DQ200 ועוד אחרים? כי פשוט אני מכיר אדם שהחזיק פלאונס מעבודה ועברה אצלו בשנה וקצת 80K ק"מ ללא שום תלונה וכמו כן מורה לנהיגה שגם הוא לא התלונן על הגיר אך פשוט בפורום אכן ראיתי תלונות בקליאו אך לא הצלחתי לדעת כמה ק"מ הרכבים שדיווחו עליהם עברו בעת שהתקלקל.
  6. שלום לכולם, מחפש רכב ראשון לנהג צעיר (בן 22): הרכב יהיה משומש, גיר אוטומט תקציב עד כ-60K, נסיעה יומית של 20 ק"מ. אני מחפש רכב עם ביצועים טובים שלא צריך ללחוץ עליו כדי שיסחב טוב, לא צריך לכבות/ להנמיך יותר מדי את המזגן ביציאה מרמזור בעלייה במהלך הקיץ, אוחז טוב בכביש בלי רעידות ורעש, שיהיה חסכוני בדלק או לחלופין אמין (אין לי בעיה שהרכב יהיה פחות חסכוני אך יותר אמין או להיפך) בהתחלה חשבתי שעדיף לי להשקיע גג 30K לאור מרחק הנסיעה שלי, חשתי על טויוטה אוונסיס, סובארו B4 ומאזדה 6 דור ישן אך פחדתי מהרבה תקלות בלאי של רכב בן 10/11 שנה ולכן החלטתי לקנות רכב 2011/2 בתקציב של 60K כך שישמש אותי לפחות שנתיים-שלוש. הרכבים שמצאו חן בעיניי: 1- פולקסווגן פולו 1.2 טורבו 2012/3 גיר DSG: שמעתי הרבה תלונות על גיר זה אך לא נתקלתי בהרבה תלונות על פולקסווגן פולו ספציפית. האם זה אומר משהו? ובהנחה שהגיר מתקלקל, האם גיר כזה ישרוד כ 50K ק"מ? 2- אופל אסטרה 1.4 טורבו (אמנם קטיגוריה אחרת מפולו אבל עדיין מקובל): האם מדובר יותר אמין? בעל ביצועים דומים לפולו? שמעתי שהוא לא חסכוני בדלק ואשמח לדעת כמה הוא שותה בערך. 3- רנו קליאו 1.2 טורבו EDC: האם נכון שיש הרבה רעש ברכב? איך הוא מבחינת אמינות וחסכון בדלק? 4- קיה פורטה 1.6 2011/12 (גיר 6 הילוכים): שמעתי שלרכב ביצועים טובים, האם זה נכון? האם הוא מומלץ יותר? עד כמה שלושת הרכבים למעלה ירגישו יותר חזקים ויציבים מקיה פורטה? אשמח לתשובתכם, אני יודע שהרכבים לא מאותה קטיגוריה אבל כפי שציינתי אני הולך להחזיק ברכב לפחות שנתיים-שלוש וחשוב לי להינות מהרכב ובמיוחד מהביצועים גם אם זה על חשבון אמינות/ דלק בגבול הסביר. תודה לכם
  7. 2014 מול 2013: גיר 6 הילוכים לעומת 5 מנוע סקיי-אקטיב 165 כ"ס לעומת 150 כ"ס יש יותר אבזור ומערכות בטיחות וגם הביצועים דומים לגולף 1.4 טורבו (תאוצה 0 ל 100 בכ- 9 שניות) אני בגובה 1.85 ויצא לי להיכנס לדגם 2014 והרגשתי שהוא מאוד נוח גם כסא הנהג וגם המושב האחורי - אפשר להסיע 4 מבוגרים בשקט.
  8. אני ציינתי שאם הוא יכול לחרוג טיפה מהתקציב, אני יודע שב 70K הוא לא יימצא אחת שמורה. מאזדה 3 מנוע 2000 שנת 2014 עולה היום 82K ש"ח
  9. אם אתה מחפש הנאת נהיגה אפשר לשקול מאזדה 6 ואם אתה מוכן לחרוג טיפה מהתקציב אפשר להשיג מאזדה 3 צורה חדשה מנוע 2.0 ליטר שהביצועים שלה דומים לגולף 1.4 טורבו.
  10. אופל אסטרה 5 דל' 1.4 טורבו? טיפה יותר גדול (כמו פולקסווגן גולף) וגם פחות חסכוני אבל מדובר ברכב עם ביצועים טובים (0 עד 100 בכ- 9 שניות) ו140 כ"ס וגיר אוטומטי פלנטרי. בתקציב שלך אני מניח שאפשר לקבל 2012.
  11. לעניין הידני, אני נוהג בפולקסווגן פולו 2010 ידנית ומאוד מאוד מרוצה ממנה. רכב אמין מאוד, חסכוני (ממוצע של 16 ק"מ לליטר בערך)ושמור על ערך יחסית. אם אתה מחפש שנתון יותר גבוה אז הייתי ממליץ לך על רנו קליאו או סיאט איביזה אך שמעתי שהביטוח של האביזיות יקר א.א.כ אתה לא נהג צעיר. פונטו איוו נשמעת גם כן אופציה מוצלחת כפי שציין yulianx
  12. למישהו יש מידע על פורד פוקוס מנוע 1.5 טורבו (2016) או מנוע 2.0 (2013/14). איך הרכב מבחינת הגיר הרובוטי שלו? תקלות ומחלות?
  13. כאדם שהחזיק ונהג בקאיה ובמאזדה, אני מאוד אהבתי את המאזדה ונהנתי ממנה והיא הייתה יותר אמינה וחסכונית מהקאיה.
  14. תודה רבה לכם חברים יקרים על השיתופים אני אעשה עוד חישוב ואחליט לפי סדר העדיפות שלי מה לבכר ועל מה לוותר
  15. אתה צודק, אני ישבתי בשלושת ברכבים והתלבהתי מהמאזדה את האמת ומתפשקר עם המרווח מאחור (אחת לחודש עד שיסעו 3-4 אנשים). אבל עיקר ההתלטות הייתה עם גולף ולא הטויוטה. אני נוסע כ 70% מהנסיעות באזור בינעירוני (עם כמה רמזורים ספורים). אני אחשוב שוב על זה ואחליט אם לוותר על חסכון בדלק ומומנט גבוה לסל"ד נמוך לטובת אמינות או ההפך. תודה רבה לך
  16. אגב, איזה נפח מנוע יש לך? אם זה 1.2, איך הוא מבחינת ביצועים ודלק? אם זה 1.4, איך הוא מבחינת דלק והאם זה נכון שהוא צורך הרבה שמן יחסית? מעבר לנושא הגיר, האם יש תקלות או מחלות אחרות ברכב? צא מנקודת הנחה שמדובר בנהג שמאוד שומר על הרכב שלו ומטפל בזמן.
  17. תודה לך על השיתטף. במקרה של תקלות, לכמה אלפי שקלים תגיע העלות?
  18. תודה לך אז ללכת על גולף 1.4 122 כ"ס מודל 2014 ולוותר על מאזדה? אני טיפה מוטרד מהגיר של הגולף, חושש שהבעלים הקודמים לא ידעו לנהוג אותו. האם מכון בדיקה יכול לעלות על בעיות בגיר או כמו גיר אוטומט הכל עניין של מזל? לעניין הדלק, כמה שותה המזדה?
  19. שלום לכולם, אני הולך לשדרג את הרכב שלי ומחפש רכב משפחתי ל3-4 אנשים. תקציב עד 100 אלף ש"ח ושנתון 2014 ומעלה אני מחפש רכב חזק, שיסחב טוב ויפה, חסכוני בדלק ועלות אחזקה שווה לתמורה וכמובן שיהיה נוח (לא פיג'ו) לנוסעים. לענייני אמינות הבנתי שקורולה ומזדה הן יותר אמינות מגולף אך פחות קשוחות ויציבות. מזדה 3 מדובר במנוע 2000 סמ"ק גולף מנוע 1.2 או 1.4 וקורולה 1.6 התרשמתי מאוד שהמאזדה עם מנוע 2000 (צורה חדשה) היא רכב חדשני עם ביצועים נהדרים אך מוטרד טיפה מצריכת הדלק וגם מהמושב האחורי. עד כמה הגולף או הקורולה יהיו עדיפות על מאזדה 3 הן מבחינת ביצועים, נוחות ודלק? לפני משרשום על נייר ניתן להבין שהמאזדה עולה על שני הרכבים האחרים בכל פרמטר למעט תא המחסן ונוחות המושב האחורי (שם לקורולה יש יתרון). האם אכן זה מה שיהיה במציאות? אשמח לעצותכם, תודה
  20. explorer

    רכב חדש 0 ק"מ

    תודה רבה לכם זה מה שאני תמיד אומר לאבא, תמכור במחיר סביר ואז גם תהנה מהנחת מזומן בקנייה וגם לא תפסיד את מחצית ערך הרכב בטרייד אין. עכשיו אני אצליח לשכנע אותו יותר חזק שיחכה עוד קצת וימכור
  21. explorer

    רכב חדש 0 ק"מ

    הרכב שלנו מאזדה 5 2011 עם 165000 ק"מ יד 01 (המקור ליסינג והפכה להיות פרטית אצלנו) לרכב יש טסט עוד חודשיים (ביוני 2017) מחירון של הרכב שלנו 82400 ש"ח (מחירון רגיל וכולל תוספת חודשית אך ללא הורדת ליסינג וק"מ) הציעו לנו מאזדה 3 2.0 ל' דגם ספורט חדש 0 ק"מ - רכב חדש מיבואן עולה 132000 ש"ח הנציג טען שהרכב החדש הופך להיות יד שנייה כשאנחנו קונים אותו ושהידיים גם הראשונה (אלבר) וגם אנחנו נרשמים כידיים פרטיות - זה מה שמטריד אותי אגב. הוא דרש תוספת 60,000 ש"ח על המאזדה 5 שלנו. השאלה העיקרית היא האם זה נכון שהרכב יהיה רכב פרטי נטו או שבזמן שאני הולך למכור אותו צריך להוריד על זה שהוא נקנה מאלבר עם 0 ק"מ? שאלה שנייה, האם עסקה כזאת כדאית? אין ספק שהם מרוויחים מזה שהם מוכרים אותו כרב יד שנייה במחיר של היבואן וגם מרוויחים עוד עוד 10000 ש"ח בגלל שהרכב שלנו ליסינג.
  22. צהריים טובים, במשפחה שלי שוקלים להחליף את הרכב הנוכחי שלנו, מאזדה 5 2011 יד 01. הרכב במקור ליסינג של חברת אלבר ואנחנו רכשנו אותו מהם (בזמן הליסינג היה משמש מישהו אחר לא אנחנו) כלומר שהוא היום רכב פרטי. היום היינו באלבר כדי לשקול החלפת הרכב והנציג שם הציע לנו רכב חדש לגמרי אך אנחנו נהיה יד 01 ולא 00. הוא טען שהרכב יהיה רשום כרכב פרטי לכל הבעלויות לרבות הראשונה וזאת משום שאלבר תמכר לנו אותו עם 0 ק"מ משמע שהוא לא יהיה ליסינג או השכרה. בעיני אבא שהולך להחזיק הרכב שנים רבות ההצעה יפה, אלבר תיקח ממנו את הרכב לאחר הורדה של 15% בגלל הליסינג (כ 10,000 ש"ח מתחת למחירון הרגיל) ומוכרת לנו את הרכב חדש במחיר של היבואן. מישהו נכנס לעסקה כזו ויכול להמליץ להתקרב או להתרחק? האם זה נכון שהרכב החדש יהיה יד 01 פרטית לגמרי ללא שום קשר שזה נקנה מחברת ליסינג? אשמח לעצותכם, תודה רבה
  23. שלום רב, למכירה: מאזדה 5 מודל 2011 נפח מנוע 2000 סמ"ק גיר אוטומט יד 01 (בעלות נוכחית פרטית, קודמת ליסינג) צבע לבן 7 מקומות טסט עד 6/2017 167,000 ק"מ רכב שמור ומטופל בזמן, 7 מקומות אמין מאוד וחסכוני יחסית לקטיגוריה אפשרות החלפה על מאזדה 3/ טויוטה קורולה 2014 ומעלה הבעלים גר באזור עפולה והעמקים
  24. לעניין גיר ידני בפקק: אני נוהג ברכב גיר ידני, אמנם זה פחות נוח מאוטומט אבל ניתן להתרגל לזה בקלות. אני אישית שומר מרחק טיפה יותר גדול יחסית מהרכב שלפניי וכך אני נמנע מלבלום או להנמיך מהירות ואז ללחוץ על קלאץ' כל הזמן. ואם לא מדובר בפקק בעלייה אז אפשר לשמור על מהירות של מאוד נמוכה עם שילוב ניוטרל וכך אתה שומר על קלאץ' מבלאי מואץ
  25. אז מנוע 1.4 גיר ידני תתאים
×
×
  • תוכן חדש...