Jump to content

בכר יעקב

  • הודעות

    103
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בכר יעקב

  1. אני מזהה את הרכב שלי, עומד בחניה של מלון הילטון ירושלים הרכב הוא,שברולט 210 שנת 1957 בצבע כחול לבן, אני גם זוכר את הארוע יש לי על הרכב את המדבקה, זה היה אחד האירועים הראשונים של מועדון-5 הרכב עדין אצלי במצב נסיע עים טסט ביטוח, היה בהרבה אירועים של המועדון,מתולה,פעמים אילת,ירושלים,
  2. לאילן וקובי הרעיון היה טוב מאוד, והתוצאה היתה מעל ומעבר, נהנתי מאוד לראות כל כך רכבים ואופנועים, שהגיעו מירושלים (סטף) והשפלה וגם מת-א, תודה על ארוע מוצלח, כן ירבו ארועים כאלה,
  3. מצא שלום. למה לא אמרתה לי היתי בא גם להתראות באלויס
  4. מוזאון הגדול בעולם ורק 3 מכוניות? בעירה רינו בגבול נאודה יש מוזאון גדול מאוד.
  5. בכר יעקב

    מפגש שפלה 05.08.11

    תודה לכל המברכים, תודה לכל אלה שעזרו בארגון הארוע, תודה לכל האורחים הנכבדים שכבדו אותי בהגעתם, תודה רבה לכולם, ושנזכה לעוד הרבה חגיגות כאלה ואחרות, שבוע טוב ולהיתראות.
  6. היי קובי, מזל טוב בריאות והצלחה, במקרה נכנסתי לפורום וראיתי שיש לך יום הולדת, ביום שישי הקרוב נרים כוסית לחיים, אז כל טוב,אנימאחל לך כל מה שאתה מאחל לי כפל כפלים, להתראות.
  7. בכר יעקב

    תעודת FIVA

    היי מצא כל הכבוד אתה לא שוכח את כל אלה שעזרו לך. ברכות ומזל טוב. תביא הרבה כבוד למועדון ולמדינה. עלה והצלח לבנה ויעקב בכר
  8. קודם כל יש תרסיס שמרחיק את החתולים,(חתולות בלשון הירושלמים) דבר נוסף כסה את המושב בנילון הם לא אוהבים את המגע עם הנילון,
  9. זוכר את התקופה אנשים עם ביצים, היתה גם נציגות בטבריה לא זוכר את השמות, היו גם מתחרים מירושלים כמו ציון עמר, עזורא, ועוד כמה שאני לא זוכר את שמם, יוני אולי אתה זוכר אותם.
  10. מתניה צביקה ועזיזי גם, המשיכו לטייל ולראות רכבים יפים, תודה על התמונות , אני עוקב אחריכם בפורום. אולי אצטרף אליכם באחד הפעמים.
  11. תודה לבועז על טיול מוצלח, ולרעיתו על אירוח נפלא, מחכה לטיול הבא, (כפי שהיצעתי) בברכה י. בכר
  12. בועז שלום ושבוע טוב. מדוע אתה לא מפרסם את המסלול. יש עוד 5 רוכבים. יוסי סופר אריק אושפיץ גדי ל. אילן יוחנן וכמובן ינקלה הללי זקן הרוכבים.(עם האנגליה)
  13. בועז בוקר טוב יש עוד 2 רוכבים. בועז דגן שטטלה אברהם
  14. כיליד ירושלים אני מזהה את המקומות, אפילו הבית שגרתי בו והשכונה שגדלתי בה, אך איזה כיף להזכר בנוסטלגיה, תודה רבה לך ידידי, בכר יעקב ירושלמי גאה (לשעבר)
  15. אבדה גדולה משתתף בצער המשפה ת.נ.צ.ב.ה
  16. למשפ' בן ניסן הרבה מזל טוב לבת המצווה וג'קי שתעדר הרבה רק לאירועים כאלה מאחלים: לבנה ויעקב בכר
  17. בכר יעקב

    הצרפתייה הגיעה

    נועם מזל טוב, ובשעה טובה, בהצלחה בשיפוץ, ובסבלנות רבה, הכלה מיוחדת ויפיפיה,
  18. שבת שלום לכולם. אני מגיע עם ביצים חמינדוס (לבני) בורקס וחמוצים. להתראות י. בכר
  19. יורם. רק טוב שיהיה לך תהנה מכל מה שאתה עושה(ביסודיות) ההתחלה היתה עם הדודג' דארט.והמוסטנג.והטנדר.ועכשו וספה. הכל חדש (לא כמו) תהנה ובהצלחה עם n.s.u. גם הוא יהיה כמו שיורם יודע . בהצלחה
  20. לא אוכל להגיע לצערי הרב. בגלל התחיבויות משפחתיות בירושלים. שיהיה לכם חג חנוכה שמח עם סופגניות מתוקות. להתראות בשבת באירוע. י. בכר
  21. סוף כל סוף גם אני יכול להגיב. תודה לבועז על טיול יפה ומהנה. תודה למארחים באבו גוש ועל הארוחה. תודה על הצילומים היפים. חבר"ה הכונו לטיול הבא 18.12.10 שבת
×
×
  • תוכן חדש...