Jump to content

איתמר_פ

  • הודעות

    70
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי איתמר_פ

  1. בואנה אנשים, איזה ג'אנטים פצצתים אלה! לדעתי הם נראים ממש טוב, הדובי והזה שמעלי.... איתמר
  2. יש לי בעיה קטנה, ואבקש את עזרת מי שיודע! כאשר אני מסובב את כול ההגה לכיון מסוים ומתחיל לנסוא רוורס אז יש חריקות מוזרות מההגה ומהגלגל החיצוני!! בכול צד שהוא הגלגל החיצוני וההגה חורקים. תודה לעוזרים איתמר.
  3. ומה אם לבוא אליה יפה ולהסביר לה שזה תדלוק עצמי ואתה לא עובד שם?! לא רעיון טוב? אם היית בא אליה יפה היא הייתה אומרת סליחה ומתדלקת לבד! אנשים התרבות נהיגה בארץ והתרבות בכלל על הפנים, אז אם אנחנו יכולים בדרל כול שהיא לתרום אפילו קצת לשיפור המצב אז למה לא?! אז ביזבזתי שניה וחצי, אז היא צעקה עלי, מי ישמע אחרי חמש דקות אני בכלל לא זוכר מה קרה שם, אבל לפחות היא תלמד לפעם הבא, ותלמד בדרך הטובה! ועכשיו סתם סיפור יפה ומשמעות חכמה: הייתה זאת שעת צהרים חמימה. יצאתי לרחוב לטייל. לפני פסעו שתי צעירות, שניהלו שיחה ערה: "אני כבר יודעת בדיוק מה רצוני לעשות בחיים, " שמעתי אחת אומרת לרעותה בנימה בוטחת. "כבר יש לי תוכנית מפורות..." דבריה נבלעו בהמולת הרחוב, והותירו אותי אפוף מחשבות: גם אני הייתי פעם צעיר, והיו לי המון תוכניות. האם צעירה זו שעברה כאן זה עתה, לוקחת בחשבון את כל אותם הדברים שמופעים בחיינו בדיוק שאיננו מצפים להם? והאם עלה בדעתה שלאלוהים יש תוכניות אחרות? אינני יודע האם המשפט ששמעתי ברחוב, היה פרי של חוסר-ניסיון או של הזייה מוחלטת. פאולו קואלו, מחבר 'האלכימאי' ועוד ספרים מומלצים. יום מצוין ושנה טובה לכולם איתמר.
  4. לא יודע איך הוא מבחינת בטיחות... אבל לדעתי הוא יפה! איתמר
  5. אני מעונין לקנות לי רמקולים חדשים לרכב, אמרו לי שהרמקולים הכי טובים זה קומפוננט, מה זה? זה טוב? איתמר.
  6. אם ['אם'] תוספים אותי רוכב באופנוע שהלוחית מקופלת ל- 2 , ככה שלא רואים תמספר. מה יעשו לי? ומה החוק מתיר לעשות לי? תודה, איתמר.
  7. איתמר_פ

    מחיר + שאלה

    אוקי.... לחבר טוב שלי היה אופנוע כזה בדיוק והוא אפנוע מצוין! לפי מה שאני זוכר המחירון שלו זה 16000. חשוב צאוד שתשים לב באופנוע הזה להתחממות שלו, יש לו בעיות בנושא הזה ואם לא תשים לב עלול ללכת לך ראש מנוע, לא מומלץ! לדעתי, בתור התחלה הוא אופנוע קצת מסוכן, אבל סלחן יחסית! יש לו יכולות, ויש לו כוח אז תזהר בכללי, אופנוע ממש סבבה, תקנה, ותהנה. איתמר.
  8. נראה מאוד מצועצע.... אבל חמוד!
  9. מנסיון אופנוע מצוין וחזק!!! רק תשמור עליו ואז תהנה ממנו... איתמר.
  10. "אביב" בבני ברק! משכירים לנהגים חדשים!
  11. אני משתדל שלא לעבור הרבה מעל המותר!! אם אני ממש אבל ממש ממהר אז 140... 95 אחוז מהמקרים, 120 גג. חבל עלי, על הנהגים סביבי ועל האוטו! וכמו שהאדם החכם אומר: "עדיף לאבד רגע בחיים, מאשר את החיים ברגע" לכול הטיסיים, תחשבו על המשפט הזה!!! איתמר.
  12. איתמר ,כבר כתבתי את כל הדברים הללו ,וגם אם לא - אנא ממך . השאר לנו את שיקולי החסימה/נעילה וכו'.
  13. מה אתם יודעים על הרכב הנ"ל [חוץ מזה שהוא של מרצדס] איתמר.
  14. לא מבין בחוקים..... אבל עצה מבעל טרקטורון, אם אתה חושב אי פעם לנסוע עם הטרקטורון שלך בחוף פלמחים [אם זה באזור שלך] בימי שישי אל תיסע, אם יש לך הבעיה הכי קטנה ברשיונות! יש שם פוול שוטרים, על XR אים, והם מחפשים רוכבי כלים שכמונו!!! תהנה אחי איתמר.
  15. כמה שהם מעצבנים ועוצרים סתם, זה העבודה שלהם והם צריכים לעשות אותה!!! לך תדע אולי יש התראה על מחבל ברכב בדיוק כמו שלך? או שרכב כמו שלך הוא גנוב? אי אפשר לדעת, ואם לא עשית שום דבר רע תעצור , תציג רישיונות ולא יקרה כלום!! ומקרה שקרה לי , חזרתי בלילה מחבר ברחובות לכיון יבנה, הייתי עייף , ושנסעתי בכביש של האזור תעשיה גיפ משטרתי אחרי עם אורות גבוהים, הוא לא סימן לי כלום לכן לא עצרתי, המשכתי לנסוע ונכנסתי לכפר גבירול להוריד 2 טרמפיסטים, הגיפ נסע מקביל אלי וצעק לי לעצור, אני עוצר הם אמרו לכולם לצאת מהרכב ידים על האוטו ובדקו כול אחד ואחד מאיתנו, בדקו בתוך הרכב מתחת כול חור, לא מצאו כלום ונסעו!!! (כמובן אחרי בדיקת רישון שיגרתית, והיה לי מזל ענקי, כי נגמר לרכב הטסט כמה ימים קודם ולא ידעתי, והטפסים [ביטוח וכו..] היו בבית) למחרת מה התברר, תפסו באזור רכב כמו שלי עם סמים והרבה!!! ששמעתי את זה, שמחתי שעצרו אותנו, למרות שבאותו מקרה התעקבנו חצי שעה והייתי גמור מעייפות!! נקודה למחשבה...... איתמר.
  16. ואין הבדלים בכוח, ובהפסק?!?! זה נכון שהוא פחות מתחמם? איתמר.
  17. רציתי לדעת מהם היתרונות והחסרונות של תצורת מנועי הבוקסר ביחס למנועים בתצורות סטנדרטיות (V וכדומה) !! תודה, איתמר.
  18. יפה יפה הלוואי ינהגו ככה בארץ!!! איתמר
  19. ת-ו-ד-ה ננסה את מה שאמרתם ונראה... איתמר.
  20. מה שאמרתי לגבי הטרקטור, זה לא שהשתמשנו בכבלים שלו.. אלא במצבר שלו [שהוא יותר חזק] והשתמשנו בכבלים של רכב רגילים, סטנדרטים! ולגבי הוצאת המצבר, רציתי לדעת מה ההשפעות שיהיו על מחשב המנוע אם ננתק את המצבר? תודה, איתמר.
  21. חשבתי על דבר כזה, לנתק את המצבר, ולהטעין אותו במטען של מצברים, ואח"כ להחזיר! זה יעבוד נראה לכם? איתמר
  22. אבל ניסינו עם כבלים!! שהנעתי לא ניתקנו תכבלים, זה היה עדין מחובר לטרקטור!!! איתמר.
  23. חבר שלי טס לחו"ל למשך חודש וחצי, ולא נגעו ברכב שלו! בדקנו יש שמן ומים, נסיניו להניע בדחיפה- אין כלום כבלים- אין כלום,[והנורות חיווי אפילו לא נידלקו!] כבלים של טרקטור- הנורות נדלקות, מחכים קצת, מנסה להניע, ופתאום הנורות נכבות ולא מניע!!! מה לדעתכם יכולה להיותהבעיה? תודה איתמר.
  24. כי זה מעיק לנהוג ברכב כשיש לך שבבים אלקטרונים ברכב שמפרעים לך לשלוט ברכב!!! זאת דעתי, ויש הרבה שיחלקו עלי... איתמר.
  25. אני יודע שרכבות עובדות על סולר, עכשיו השאלה שלי היא: האם יש להם מנוע כמו של רכב רק בנפח גדול יותר? או שיש להם מנוע שונה? תודה, איתמר.
×
×
  • תוכן חדש...