Jump to content

איתמר_פ

  • הודעות

    70
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי איתמר_פ

  1. בחורף השנה קרה לי מקרה. נסעתי לכיון צומת כנות, גשם, הכביש רטוב ואני על 80 קמ"ש. אני מתקרב לי לאט ושמח לכיון הרמזור ואני שם לב שאני מתקרב מהר מידי, לחיצה יותר חזקה על הבלם, לא עוזר!!!! הברקס עד הסוף, הגלגלים ננעלים, ה- ABS מנותק ואני שט לנתיב המקביל. פחד שיחרור מהיר וזריז של הבלם, חוזר לי ההיגוי והשליטה ברכב, כיון הרכב מחדש לאמצע הנתיב, ושוב בלם עד הסוף, וסוף סוף נעצרתי, כ"כ קרוב לרכב שממול, עד שהייתי יכול להריח את האגזוז שלו!!! עכשיו אני מגיע הביתה ומספר לאח שלי תמקרה, ואחרי שאח שלי שומע תסיפור הוא אומר לי: " וואי מצטער, שכחתי להגיד לך שניתקתי את ה - ABS , הוא עשה בעיות אז ניתקתי אותו ותכננתי ללכת למוסך" עשו טובה לעצמם, אך תנתקו ת ABS הוא עוזר! למרות שהרבה יותר כיף לנהוג בלעדיו........ איתמר.
  2. בדקתי ולא יוצא עשן לבן ואין נזילה שהמנוע חם! איתמר.
  3. מה תגיד אחרי שחס וחליה תקרא תאונה, ומישהו נפצע.... ואם היו את 2 הכריות אויר הם היו שומרות עליו! בבטיחות לא משחקים!!!!!!!!!!! ועוד לא בשביל היופי.
  4. יחסית לפעם ראשונה ועוד לבד.... יצא אחלה!! תתחדש.
  5. לאחותי יש סובראו לאגסי שנת 92. יום ראשון היה בדקה שמן והיה בין ה- full ל- low ממצב סבבה. בשלושה ימים האחרונים היא נסעה בערך 150 קילומטר. (היא נהגת רגועה ששומרת על הרכב). היום בבוקר היא מדדה את כמות השמן ומדיד השמן היה יבש, אין שמן באגן!! מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה? [בשום פעם שהיא חנתה לא היה סימן של נזילה מתחת לרכב] תודה ויום מצוין איתמר.
  6. מישהו יכול להסביר לי מה הכוונה מנוע מרכזי ומנוע קדמי!!! מה הבדל? מה היתרונות? וכו.... תודה איתמר.
  7. בלם כפי שמו נועד לבלום, והמנוע,גם כן ע"פ שמו נועד להניע! ולפי מה שאני יודע, עדיף לפמפם תבקרס בקטנות! איתמר.
  8. ל- 50 סמ"ק יש טסט כמו כול אופנוע... אבל אפ אתה מעל 18 ויש לך רישיון 3 שנים ומעלה, אתה עושה רק מבחן שליטה (במגרש חניה, סללומים ושטויות כאלה) איתמר.
  9. בכלליות הוא אחלה של אופנוע אבל הבעיה הגדולה שלו היא שמכיון שהצינוריות שמקררות את המנוע קטנות יחסית אז האופנוע נוטה להתחממות יתר
  10. ברשותנו 2 מכוניות משפחתיות , כריזמה ולאגסי. אבא שלי מעונין לקנות רכב נוסף יד שניה שנתון מינימלי של 97, בעיקר לנסיעות לת"א... הוא מעדיף יפניות. מה אתם ממליצים? תודה
  11. ודוד שלי עובד במשטרת רחובות ושאלתי אותו פעם לגבי זה והוא אמר לי שלפי החוק היבש אסור לנהוג גם עם כפכפים מכיון שזה לא יושב לך טוב וחזק על הרגל ועוד שטויות... יש חוקים שצריכים אותם וטוב שיש אותם , ויש חוקים שסתם מעיקים......
  12. אז מישהו יכול לתת לי בבקשה הסבר קטן על הדבר הזה, ותפקידו ברכב? תודה.
  13. לא מצאתי בחיפושים אתר שיסביר את זה נורמלי ומובן.... תודה.
  14. הפורום לא תחליף במקום מוסך או טיפול עמצי... כיף לראות שיש בארץ שלנו אנשים שמבינים במכוניות , מחליפים בניהם מידע וחוית, לומדים ומלמדים אחד את השני... מה רע?
  15. רציתי לדעת אם מישהו יכול להסביר לי , מה תפקידו של המיכל עיבוי ? והאם אפשר להסתדר בלעדיו? תודה איתמר.
  16. מה המחיר בערך לשרשרת תזמון לאופנוע KLX-R ?
  17. רציתי לדעת אם יש לי רכב מסוים ואני רוצה להפוך אותו לבאגי (כל הרישיונות אצלי) מה מותר ? מה אסור? ואם שוטר תופס אותי בשטח , ל]י החוק היבש מה הוא יכול לעשות לי? תודה.
  18. טויוטה קורולה לבנה ... מנוע 2000 דיזל
×
×
  • תוכן חדש...