בחורף השנה קרה לי מקרה.
נסעתי לכיון צומת כנות, גשם, הכביש רטוב ואני על 80 קמ"ש.
אני מתקרב לי לאט ושמח לכיון הרמזור ואני שם לב שאני מתקרב מהר מידי,
לחיצה יותר חזקה על הבלם, לא עוזר!!!!
הברקס עד הסוף, הגלגלים ננעלים, ה- ABS מנותק ואני שט לנתיב המקביל.
פחד
שיחרור מהיר וזריז של הבלם, חוזר לי ההיגוי והשליטה ברכב, כיון הרכב מחדש לאמצע הנתיב,
ושוב בלם עד הסוף, וסוף סוף נעצרתי, כ"כ קרוב לרכב שממול, עד שהייתי יכול להריח את האגזוז שלו!!!
עכשיו אני מגיע הביתה ומספר לאח שלי תמקרה, ואחרי שאח שלי שומע תסיפור הוא אומר לי:
" וואי מצטער, שכחתי להגיד לך שניתקתי את ה - ABS , הוא עשה בעיות אז ניתקתי אותו ותכננתי ללכת למוסך"
עשו טובה לעצמם, אך תנתקו ת ABS הוא עוזר!
למרות שהרבה יותר כיף לנהוג בלעדיו........
איתמר.