כמה שהם מעצבנים ועוצרים סתם, זה העבודה שלהם והם צריכים לעשות אותה!!!
לך תדע אולי יש התראה על מחבל ברכב בדיוק כמו שלך?
או שרכב כמו שלך הוא גנוב?
אי אפשר לדעת, ואם לא עשית שום דבר רע תעצור , תציג רישיונות ולא יקרה כלום!!
ומקרה שקרה לי , חזרתי בלילה מחבר ברחובות לכיון יבנה, הייתי עייף , ושנסעתי בכביש של האזור תעשיה
גיפ משטרתי אחרי עם אורות גבוהים, הוא לא סימן לי כלום לכן לא עצרתי, המשכתי לנסוע ונכנסתי לכפר גבירול להוריד 2 טרמפיסטים, הגיפ נסע מקביל אלי וצעק לי לעצור,
אני עוצר הם אמרו לכולם לצאת מהרכב ידים על האוטו ובדקו כול אחד ואחד מאיתנו, בדקו בתוך הרכב מתחת כול חור, לא מצאו כלום ונסעו!!!
(כמובן אחרי בדיקת רישון שיגרתית, והיה לי מזל ענקי, כי נגמר לרכב הטסט כמה ימים קודם ולא ידעתי, והטפסים [ביטוח וכו..] היו בבית)
למחרת מה התברר, תפסו באזור רכב כמו שלי עם סמים והרבה!!!
ששמעתי את זה, שמחתי שעצרו אותנו, למרות שבאותו מקרה התעקבנו חצי שעה והייתי גמור מעייפות!!
נקודה למחשבה......
איתמר.