Jump to content

dj_dani

  • הודעות

    2,958
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

dj_dani שיחק אותה בתאריך ספטמבר 11 2020

התכנים של dj_dani היו האהובים ביותר!

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של dj_dani

חורך אספלט מצוי

חורך אספלט מצוי (8/14)

143

מוניטין

  1. הויטפילן (הלבן) בעל תנוחה שונה לגמרי, ולא נוחה בעליל. השחור (סווראטפילן) מאוד יותר זקוף ונוח לעומת הלבן. אבל, וזה אבל גדול, הכל יחסי. זה בטוח לא נוח כמו נייקד גנרי. והמושב משמעותית צפוף בשל העיצוב, והמושב מורכב קטן מאוד עד כלא קיים. קח בהשוואה את אותו אופנוע בתצורת נייקד גנרית (הדיוק 390) נוח משמעותית. ועדיין פחות נוח מהטווינים בקטגוריה.
  2. תנוחת ישיבה מאוד לא נוחה, בטח לא בעיר. המון משקל על הידיים. העיצוב גובה מחיר גבוה בנוחות של הכלי בין אם לבד או בהרכבה. והסגמנט המעוצב גובה גם מחיר בזמן מכירה ארוך מאוד והתפשרות גדולה במחיר מכירה (שזה עוד בסדר אם קונים יד שנייה במחיר נכון) עדיף נייקד פשוט. דווקא ההונדה 300 מאוד חלש ופשוט לא שווה את האקסטרה כסף בביטוח מעל 250 סמק. (בפועל 278 סמק ופחות מ30 סוסים) הימאהה mt03 לא כזה נפוץ כמו שנאמר, יחסית, הוא מהיקרים יותר כחדש ומכך לא מבוקש כל כך כחדש מה שמשפיע על מיעוט יד שנייה, וקהל היעד מקשה מאוד על מציאת כלי יד שנייה במצב טוב. מחוץ לעיר אין תחליף לנפח ולתצורת המנוע, 2 צילנדרים בנפח גדול יעשו את העבודה. הcb500f יהיה מעט כבד ועצלן יחסית למנועי הסינגל העצבניים של הדיוק/401, אבל יהיה ידידותי מאוד להתחלה יותר נוח ומרווח בנסיעות ארוכות. הz400 גם סבבה, אבל אותו הערה של ה03... קהל יעד ששובר אותם וקשה להשיג יד שנייה טוב. בהונדה הקהל יעד לא בעייתי בדגם הF וגם הוא מבוקש פחות משמעותית מהr או הx מה שמשפיע על המחיר כיד שנייה. לדעתי זה הכיוון המתאים.
  3. בעיות המנוע של הורסיס נפתרו כבר בדור הקודם (קריסת שסתומים). הוא נוח עם מושב מרווח ומנוע נעים ולא הכי חזק ונבנה מראש כאדוונצר ומתפקד טוב. במבצע הנוכחי שלו הוא עולה 53 וזה נכנס לך בתקציב עם עודף. מרווח טיפולים סבבה של פעם ב12 סבבה. הטרייסר נבנה על בסיס הmt ולא מרגיש ממש כמו אדוונצר יעודי. הוא יותר צפוף ומנוע יותר עצבני שזה נחמד בmt פחות באדוונצר. מרווח טיפולים כל 10. והכלי ערום לחלוטין מבקרות מצילות חיים או טכנולוגיה כלשהי. לבנלי יש גרסת 700 כבר שגם בגזרת התקציב. אבל כלי כבד ללא פרופורציה עם מרווח טיפולים קצרצר. הטראנסלפ החדש התגלה כאופנוע אקסטרה רך ולא בקטע טוב, הרבה מחליפים אותו מהר מאוד (במיוחד מי שחשב לעצמו שאפשר לרדת לשטח איתו והתאכזב) עדיין לא שנה בארץ וכבר נמכר במבצעים והנחות של כ5000 שח. כיד שנייה ניתן למצוא בתקציב שלך גם. אני מכיר כלי 2023 טריקולור למכירה עם מעט קמ אם אתה מעוניין לפני שאתה סוגר על חדש. הסופר מטאור זה סגנון אחר לחלוטין. ההימלייאן 450 מושק בשלישי הקרוב, כלי מגניב אבל רק 40 סוסים, ככה שהוא החלש בחבורה, וקח בחשבון שיש תור וסביר להניח שאם תחליט ללכת על אחד כזה המסירה לא מיידית ויש זמן המתנה עקב הביקוש הרב. בסוזוקי לא יצא לי להיתקל כמעט או לרכב בגרסה העדכנית. בעבר היה זכור ככלי תפל מאוד. סובארו. לא עושה שום דבר רע וגם לא שום דבר טוב. ממבט חטוף מיקום פילטר השמן החיצוני פגיע ביותר. אופציה נוספת (עם הקדמה של גילוי נאות כי אני עובד אצל היבואן) אדוונצר 790 של Ktm, הדגם החדש. עולה כמו טראנסלפ או טנרה (74) אבל הערך לשקל גבוה יותר: מרווח טיפולים גדול משניהם (כל 15) מיכל דלק גדול משניהם עם יותר מ400 קמ בין תדלוקים 4 שנות אחריות פחות מ200 קילו מנוע החזק בחבורה 95 סוסים כל הטכנולוגיה והאבזור (קוויקשיפטר, 9 מצבים לבקרת אחיזה, בקרת שיוט, בקרת אחיזה, איי בי אס בהטייה, 4 מצבי ניהול מנוע, סליפר קלאץ, משכך היגוי, סבל מקורי, מגיני ידיים מקורי, מגן מנוע מקורי, גלגלי טיובלס עם צמיגי פירלי, מסך tft עם חיישן תאורה, תאורת ךד מלאה כולל וינקרים, משקף גבוה סבל אחורי, 2 מצבי גובה לכסא רוכב, בולמי wp הפוכים 43 מ"מ, חיבור שקע usb ו גם מצת)
  4. כשהייתי חייל רכשתי פונטו ספייס בכ15 אש"ח. מהדואר ישר למוסך, יישור קו יזום ב3000 שח, שבאופו מפתיע בגלל העלות הזולה של החלפים בפיאט החליפו המון דברים. מאז נסיעות של 150 ק"מ ביום. שרדה יופי 0 תקלות ונמכרה הלאה ומי שקנה הרוויח. אפשר למצוא אחלה רכבים בתקציב כזה
  5. מכיוון שלרוב המוכר לא מגלה את כל האמת ומייפה דברים, מצאתי שלנסוע רחוק מדי םשוט מיותר. יש מספיק רכבים באיזור (גוש דן) אלא אם כן שוב, מדובר ברכב נדיר.
  6. אם אתה לא מתעסק במסחר למחייתך, או אפילו כתחביב, הספין הזה לא יעבוד. סבלנות, הורדת מחיר, בסוף זה יקרה.
  7. בגרסא המפוארת היה ציינג'ר ל6 דיסקים, ולא את התא שיש בתמונה שהעלת. אפשר להחליף למכשיר 1din במקום מה שיש לך וכמו שנאמר לוותר על השליטה מההגה, או דאבל דין עם מסך. אני החלפתי למסך
  8. אז איזה מכשיר ביניים הכי משתלם לקנות היום? אחרי 4 שנים עם רדמי נוט 9, שכבר מתחיל להאט קצת, אני חושב שהגיע הזמן להתחדש. (לפני היה a7) מה הדרישות? אנדרואיד מעבד חזק שלא ייתקע תחת עומס Esim סוללה חזקה שתחזיק יום שלם לפחות הגנה נגד מים ואבק מסך עם ציפוי נגד שריטות וסינוור מכשיר עבודה בגדול, וואטספים, קבוצות, רשתות חברתיות, מיילים. נון סטופ. לא רץ להחליף מכשיר כל יומיים, לא בעד לקנות מכשיר שהושק אתמול במחירי השקה ואין בעיה לקחת דור קודם. מה אפשר לוותר? (בגזרת הנחמד שיהיה, אבל לא חייב) טעינה אלחוטית nfc מצלמת קצה חיבור אוזניות חשבתי על שיאומי 13רדמי נוט פרו. יצא עכשיו דגם 14 ואני מניח שזה יוזיל עלות של ה13. האם המכשיר יענה לדרישות? ראיתי שיש גם דגם רגיל וגם דגם פלוס. מה ההבדל? המלצה אחרת?
  9. אני רוצה שהוא יהנה ולא יקשיב לדעות כמו ששלך, שברור שנכתבו על סמך חוסר ניסיון. היו לי שני רכבים כאלו ומעל ל100 אלף קמ של ניסיון על הדגם. כמה לך?
  10. סיטרואן C3. פינוק ונוחות זה שם המשחק. לדעתי הכי הרבה ערך לשקל, נוחות בלי תחרות, אבזור עשיר, בטיחותי, חסכוני, מנוע טורבו 1.2 זריז. מניסיון עם שני רכבים כאלו רכב גם מאוד אמין בשונה מהסטיגמה. רק תוודא שהוחלף טיימינג בזמן וזהו.
  11. חפש z1000sx גרסאת התיור של הz1000 הערום. המון אופנוע במעט כסף. הרבה יותר נחמד מהויסטורם המרדים
  12. הכבישים בחיפה הם הגרועים במדינה, וזה לפני שצריך לבצע חמיקה ממכשול כמו חזיר בר. וזה רק מחמיר עם השנים. כחיפאי לשעבר, אחד מהסיבות שלא אתקרב לעיר הזו שוב לעולם זה מצב הכבישים ומפגע החזירים. (יש עוד, אבל אלו גם ברשימה)
  13. השלב הבא אחרי חמור. מאובזר די סביר בגזרה ה"מפוארת", אבל מעבר לזה, רכב חלש ורועש, בידוד רעשים גרוע, מעל 100 קמ"ש כבר צריך אטמי אוזניים, שלא לדבר על לנהל שיחה בדיבורית, נוחות, לא קיימת. לא מהמושב הלא תומך ולא מרופד, ולא מהבולמים שמתרסקים מכל נמלה על הכביש, על לעקוף אל תחלום אפילו. תאוצה זריזה בעיר. שהולכת ודועכת ככל שמתקדמים בצורה מורגשת. אתה דורך על הדוושה, יש הרבה רעש, אין הרבה תזוזה. לזכותו, זול לתחזוקה, אמין מאוד (100 אלף קמ ללא תקלות) חסכוני בדלק, קטן ומשתחל בכל חנייה. כרכב עירוני, לעיר צפופה וסלולה סבבה, ללא עליות, לנסיעות קצרות, למישהו שלא אכפת לו איך זה נוסע העיקר שיניע וייסע, אבל לא בא לו להראות על אופניים חשמליות או חמור, זה אחלה רכב. זה הבסיס של התחבורה. היה כזה לאישתי וביליתי לא מעט זמן מאחורי ההגה של הפחנוע הזה. רכב למדינות עולם שלישי.
  14. למשקף סביר להניח שאין ערך והקסדות עצמות חסרות ערך ומסכנות את המשתמש. פח / עציץ הוא מקומם.
×
×
  • תוכן חדש...