Jump to content

סטוורוס

  • הודעות

    486
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי סטוורוס

  1. ערב טוב. לפי מה שאתה כותב יש לך בעייה במנוע. מנוע תקין אינו מעלה עשן גם בסל"ד גבוה ואף אינו שורף ליטר וחצי לשבועיים בדוק את מקור שריפת השמן.אין קשר לצמיגות. והגורם המקצועי שפנית אלו אינו מבין כלום בשמנים (ולדעתי הוא לא משהוא).
  2. לפי מה שהבנתי לא דובר על בדיקת קומפרסיה רגילה שאת זה אני יודע. הכוונה שלי הייתה כיצד מבצעים את בדיקת הדליפה מהמנוע למערכת הקירור ("זאת ההפוכה")?
  3. מהי בדיקת לחץ הפוך ? (מהמנוע למערכת הקירור)
  4. את הקומפרסור ניתן למצאו רק ב UMI,אין חלופי. מחירו למעלה מ 7000 ש"ח.מישהו השתגע שם,לא שווה.חפש בפירוקיות או באיביי. לגבי בולמים גם,אל תטריח את עצמך להגיע למוחסני UMI,קח של מונרו גם מצויינים גם אמריקאים גם רבע מחיר. לגביי האבטיחים,אתה תרגיש בהחלט שיפור ענק/אדיר רק כשהמערכת תפעל לא לפניי. נ.ב. אם לא תמצא חלקים אני אעזור לך.
  5. ערב טוב. לא יודע במה עיינת או לו אבל שתדע שהזוג בולמים האחוריים הם משולבים עם כריות אוויר קומפרסור ועוד כמה חיישנים. מטרת המערכת הנ"ל היא לשמור על מפלס הרכב קבוע ללא תלות במשקל המועמס על הרכב כדוגמת הנוסעים בו. ממה שניתן להבין מהפרמטרים בהודעה שלך אני מניח שהקומפרסור אצלך לא תקין וכריות הבולמים קרועות. כיצד ניתן ליבדוק?פשוט מאוד. 1.הגבהה את הרכב מחלקו האחורי בכל אחד מהצדדים עד שהגלגל יהיה באוויר ובדוק פיזית את מצב כריות הבולם שתראה לפניך. 2.פתח סוויץ למצב ON ואת מכסה המנוע שם יושב הקומפרסור (צד ימין) ובקש מאדם נוסף שישב בפגאז הרכב אם לאחר 15 שניות המדחס לא עובד במטרה להרים את הרכב סביר להניח שהוא לא תקין. לדעתי אם אתה מתכוון להשאר עם הרכב הזה זמן לא מבוטל,רצוי מאוד שהמערכת תהיה תקינה. נסיעה ברכב הזה היא ממש לא מחמיאה כאשר המערכת לא עובדת.(כאילו משטח אבטיח יושב מאחור) ד"א.קיים בעוד אמריקאיות,גם חדשות 2009. תגיד מנוע הסופר צ'ארג' עדיין מקורי ?
  6. כמה זמן יש לך את הרכב ומה מס' הק"מ ?
  7. לניפוח גלגלים,בלונים ועוד.
  8. דניאל שלום רב. לא זוכר באיזה שרשור הבהרתי את המאפיינים בין שמן סנטטי למנרלי. כשהמלצתי לבחורצי'ק על שמן סנטטי בדרגות הצמיגות לעיל לקחתי בחשבון את דגם הרכב,שנה,ומספר ק"מ אותם גילם הרכב,את דרישת היצרן,ואת רצונו למנוע נקי. בעניין הבוצה אומר כך. שמן דק לא מונע בוצה.שמן סנטטי כן מונע בוצה בגלל מרכיבו נטולי הפחמימנים שרגישים ללחץ וחום ושבתנאים אילו הם נשרפים ונדבקים לכל מקום אפשרי במנוע.ושמן 15W40 הוא מינרלי ולא מתאים למנוע הספציפי בהתחשב בבעיית הבוצה הנפוצה במנועים האלו.
  9. דניאל ההמלצה שלי היא לרכב "הספציפי הזה" בהתחשב במספר הק"מ אותם גמע הרכב. ולדעתי השימוש בשמן 15W בשימוש קבוע יבטיח לו בוצה באופן וודאי.
  10. על השאלה הראשונה שלך דניאל ענה. ב 70 אחוז מהמקרים אין בכלל את השאלה של מדינה חמה/קרה. ולכן אם אתה רוצה את השמן היותר טוב {אם לא הכי} תשתמש ב 0W30 או ב 0W40 שבנוסף לתכונות המרובות והמשובחות שלו יודע מצויין להתמודד עם טווח טמפרטורות קיצוניות בכל איזור שתרצה בגלובוס. למה מראש לא המלצתי עליו ? כי המנוע שלך לא זקוק לו,ואף יסתדר טוב עם 5W מאשר 10W. לגבי הפירסומות של פז,לא אתייחס לסתם פסיקה חסרת ערך.
  11. אם כך שמן סנטטי בדרגת צמיגות 5W30 או 5W40 יהיה מצויין. אני אישית לא ממליץ להשתמש בפלשינג למנוע,לדעתי יש יותר סיכו לנזק מאשר לאיזה שהי תועלת. השתמש בשמן סנטטי באופן קבוע יותר עדיף.
  12. שלום רב. כמה ק"מ עבר הרכב?
  13. שלום רב. אם אתה עוד בעניין,אז לדעתי הדבק שהכי מתאים הוא "סיקה שחורה". זה הדבק שאיתו מדביקים את שמשות הרכב זה נראה כמו סיליקון אבל זה לא,למעשה זה דבק רציני מאוד שכחתי את שמו אבל ברר אצל זגגי הרכב. אם לא תמצא תוכל להשתמש בסיקה סיל IG16 המיועד לזכוכיות מבנים,גם חזק ביותר.
  14. שלום רב. מטלית עם מעט טינר תעשה את העבודה שבקשת.
  15. שלום רב. לא מבין את שיקול דעתו של בעל המוסך לשחרר לקוח עם בעייה כזו חמורה בתקווה שאולי בעתיד יסתדר אצלו משהוא שם. הנזק המיידי למנוע שמתרחש במצבים כמו שלך {חוסר איזון} עלול לשחוק את רכיבי המנוע בצורה אסימטרית ומכאן רק יצוצו בעיות חדשות. ולכן,חזור "למתקן הנעליים" כדי לעשות נסיון שאולי בכל זאת יפתור לך את הבעייה. לדעתי,כוסית/מרים שלא השתחרר כבר שבוע נסיעה,לא יהיה אמור גם להשתחרר כלל. ואולי זה בכלל לא מרים הידראולי חולה אלא מרים מת ? ואולי זה בכלל שסתום עקום ? ואולי ואולי ואולי ? יש תוסף לשמן של חברת BG שנקרא MOA שהוא יודע להתמודד עם מרימים תפוסים/מרעישים,אבל שוב,ממה שניתן להבין מההודעה שלך ובהקבלה ישירה למוסך המטפל כלל לא בטוח שהבעייה במרים שתפוס זמנית,משום כך אל תחשוב יותר מדי איך לפתור את הבעיות שהמכונאי שלך לא הצליח. ידידי,עשית טעות שפינית לו את הרכב מהמוסך,אלו מסוג הבעיות שבהם לא מקלים ראש. בהצלחה רבה.
  16. בוקר טוב. תודה,בדיוק לזה התכוונתי. שלחתי לך מסר באימייל.
  17. לדעתי אין בעייה בכלל,ההיפך.(למרות ש - 2.0 סל"ד מעט מעט גבוה) 90 אחוז מהרכבים אם לא יותר עובדים באופן הזה. נקיון מצערת חשוב מאוד,אך במקרה שלך לא מחוייב המציאות.
  18. התכוונתי לגלון האפור/כסוף.
  19. שלום רב. מחפש הרבה זמן מאיזה מקום ניתן לרכוש את נוזל הקרור zerex DEX-COOL האדום (Valvoline) ? רצוי במרכז (י-ם,ת"א). תודה.
  20. רפי תודה. מה אני מחליף מחר מצבר אחד {הלא תקין} או שניהם ?
  21. שלום רב. יש באוטו דיפו בקבוקונים קטנים עם צבעי רכב בפנים,בד"כ מיועד לתיקונים אך בהחלט יתאים גם לצביעת החיישנים. על כל מכסי הבקבוקונים מוצג גוון הצבע שבתוך הבקבוק,לדעתי אתה יכול למצוא גוון שמתאים לרכב שלך.בבקבוקון אחד שקניתי יצא התאמה שהשביעה את רצוני. אם בכל זאת תרצה התאמת גוון מקסימלית לפי מק"ט שזה הכי טוב,אין בעייה אתה מוזמן לגשת לפחח.
  22. שלום רב. לאחרונה יש בעיות בהתנעה לאחר יומיים בהם הרכב לא מונע. מבדיקה שעשיתי המצבר התחתון תקין,העליון לא. בחשמליות בסביבה הומלץ לי להחליף את שני המצברים יחד,כדי אם אחליף רק את המצבר הלא תקין זה שבתא המנוע תהיה תגובת שרשרת ובקרוב יאלץ להחליף גם את המצבר התחתון שהוא נכון לעכשיו תקין.(והוחלף במסגרת האחריות לפני שנתיים כשהאוטו היה חדש) מישהו יכול להסביר לי איך זה קורה ? ואם אפשר המלצה למקום בו אוכל לרכוש מצברים במחיר נורמלי בירושלים או תל-אביב ? תודה.
  23. שיהיה ברור,לרגע קט לא חשבתי שיציקת הפחית תביא לחיים חדשים בגיר,"ההיפך". מבחינת הסקרנות האישית שלי זה היה זמן קריטי לבדוק כל עוד שהאוטו נסע,לראות מה יקרה.כי בכל מקרה הגיר הזה היה עובר שיפוץ. דניאל. אם אתה זוכר היתה בעייה בגיר {התברר שהגיר לא התאים} לאחר השיפוץ,ובסוף הוחלף לגיר מקורי משופץ,כך שלא התעניינתי אפילו במקור הכשל/ים.
  24. אתה משתמש שנים בתוסף לגיר.במה התוסף עוזר,יש לך בעיות בתיבה?אם כן אשמח לדעת מהן?
×
×
  • תוכן חדש...