Jump to content

סטוורוס

  • הודעות

    486
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי סטוורוס

  1. הכל מהכל "ככתוב" איפה שהוא, אז מה לסגור את הפורום? מה איתך? הבחור רצה תשובה לא תגובה.
  2. למה בלי להרחיב? חבל,המשמרת ארוכה. עושה רושם שאתה "מבין", אז בוא שתף את כולנו במקום להקליד ססמאות ריקות.
  3. בולשיט,הכל תוכנן מראש.
  4. תודה.מזה לא יקרים?
  5. מטלבט אם להחליף שני מצברים 72 אמפר וולטה/שנפ וזרם הנעה 450 כ״א או שני מצברים 60 אמפר וזרם הנעה 650 כ״א (קטרפילר)? תודה.
  6. באיזה מסלול מדובר?
  7. צריכה של 8-9 קילומטר לליטר בדורמקס ממש לא. יותר לכיוון של 4-6 קילומטר לליטר וגם זה בקושי.
  8. לא לא צריך עניבה תודה,לפחות לא כעת.
  9. במצב הכי קר מציין 60 מעלות איך משנים את זה? תודה.
  10. תודה.מה הולך שם סרן חי או ציריות והאם ההנעה אחורית בשני הדגמים?
  11. באיזור מירון יש את "נחל דישון". במסלול יש מעברי מים ונוף מדהים עם אטרקציות בדרך בליווי בקר ברקע. המסלול נחשב לקל - בינוני עדיין ירוק ורטוב מאוד (שבת אחרונה היתי שם) ולדעתי זו העונה המומלצת לטייל שם. תהנה לך. לפרטים ונ.צ תקרא כאן.http://www.landrover.co.il/newsLeter/Story.php?id=2&bn=7&bt=17
  12. חג שמח ידידי.
  13. discoTD5. מר בחור מה עניינים איתך מה אתה מתלהם? לא יפה. למה אתה חושב שמה שכתבתי שווה לקשקוש? ושקשקוש כפול שנים? אולי כפול שלושה,או ארבעה? הא מה אתה אומר? ואולי זה שמקשקש וכותב כאן את השטויות זה אתה עצמך? יש משאבות מים בדיזל? מה אתה אומר,מה יש להן בלאי? לא ידעתי. טוב שאתה פה לספר לי משהוא על אחזקות כלכליות של רכבי שטח, על בלאי, ומומנטים של מנועים. יאאלה תיהיה בריא ותתחיל לחשב לעצמך כמה עלה לך לתחזק את הדיסקו דיזל שלך לשנה. (בהנחה שיש לך בכלל דיסקו דיזל)
  14. כן.יש צדיק בסדום. ביעד עפולה 95 - 7.02 ש"ח לליטר. נו ואז?? ומה עם אנשים שמתדלקים סולר ב- 8.55 ש"ח לליטר,זה לא נחשב?? ידידי,זה שאתה מתדלק סולר ב 7.04 לא אומר כלום. מדוע? מישום שב-90 אחוז מהתחנות בארץ הסולר נמכר ביותר מהבנזין שצמוד אליו. אבל זה ממש לא היה העניין.
  15. כי במנועי בנזין אין את הסבב הקבוע של משאבת סולר טורבו ומזרקים שהם הוצאה כספית משמעותית. דבר נוסף. מנועי הדיזל הם רעשניים מדי ועגלות מדי בהשוואה למנועי הבנזין בדגם המקביל. לא יודע אם אתה ער לעניין או לו אבל מחיר הסולר גבוה ממחיר הבנזין גם אחרי כל אם ההנחות.(תבדוק בעצמך) והצריכה לקילומטר בין סוגי המנועים האלה כמעט זהה.
  16. יוגב שלום. אני רואה שאתה מבין בנוזלי קירור, אז בוא תסביר לי מדוע הנוזל של פרסטון הוא נוזל ירוד ויאכל "תמשאבה",חרא של נוזל והצעת פה להעיף אותו לעזאזל? לא פחות מכך (אם לא יותר) מעניין אותי למה קבעת שהנוזל שמיוצר בכפר סאסא מספיק טוב?
  17. דקסרון הוא לא שמן אלא תקן. ובתקן הנ"ל ע"פ רוב הוא מנירלי. אבל,יש בהחלט גם שמנים בתקנים דקסרון II ו- III סינטטים. אבל ברכב שלך לא צריך אותם.
  18. לכל השאלות שלך בעניין ההתאמות ושרות שעוד לא נתקלתי בו בשום מקום,תקרא כאן. ואולי גם תפנים ותרים איזה טלפון קצר לחברה הטבים האלה. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=293581
  19. שמע התעייפתי,אני מציע לך לרשום את הפון שלי 054-7771140 להתקשר ואז אסביר לך מה לעשות,תרגיש חופשי.
  20. ברוך הבא. במידה ואתה מתכוון להחזיק את הרכב בשנים הבאות אז אין ספק בכלל.רק שיפוץ,אומנם יעלה יותר,אבל שווה את השקט. במידה ואתה מתכוון להחזיק את הרכב לתקופה קצרה או למכור בטווח הקרוב,אז קח משהוא מפירוק יבוא. מה האיזור שלך?
  21. לא יפה? למי לא יפה.אין על מה להתווכח בעניין.אבא שלי מת על הצורה של המולטיפלה.נו,אז?לדעתי? בעעע..... תכלס הוא בעל המאה הוא בעל הדעה. דבר נוסף.הרנדוו בהחלט אינו רכב שטח.אלא מיני וואן כפול הנעה לנהיגת כביש,ממש כמו הטוסון ועוד כמה מחבריו. שלא לדבר על הילוך כוח שאינו קיים בחבורה.
  22. שלום לך חבר. קראתי בעיון מה כתבת פה אך לא הבנתי איך הגעת לתוספת גובה 8-9 ס"מ? אני מניח שקפצי ההגבה שלך מאחור הם של לובלס,מתוך ההנחה שציינת שצבעם כחול. תוספת גובה של קפיצים כאלה לפג'רו הם שנים או שנים וחצי אינץ.חישוב קצר אומר שיש כאן עודף של 3 ס"מ. איפה הם? עכשיו. או שהפרזת ותכלס הרכב שלך מוגבה 5-6 ס"מ. או שבנוסף לקפיצים קיימים גם ספייסרים בין הסולם לשלדה,ואז זה מסתדר,אבל זה כבר סיפור אחר. מה אני הייתי מציע לך. קודם כל אם יש ספייסרים תעיף אותם.הם ממש לא נחוצים ולא תורמים למהלך מתלה, יש לך קפיצי הגבה של לפחות 2 אינץ שזה מספיק עביר ויפה על פג'רו שהוא גם ככה גבוה אפילו במצבו המקורי. לגבי בולמים. בבולמים שציינת יש 3 דרגות קשיחות ולא 2 כפי שחשבת.דרגת הקשיחות הראשונה המינימלית היא שוות ערך לבולם מקורי,אם הרכב מבלה את רוב הזמן בכביש תדאג שדרגת הקשיחות תיהיה במצב מינימלי,מצב זה מתאים יותר לכביש.המצבים הבאים הם פונקצייה של מאיזה גובה הרכב אמור לנחות מהדיונה לקרקע,אצלך כרגע זה באמצע. אגב,לצורך שינוי דרגות הקושי בבולמים אתה חייב לפרק אותם מהרכב.(לא בעייה) לגבי מוטות פיתול. לפי הגבהים שציינת פה אני מבין שמתחת את האם אמא שלהם. מה קורה במצב כזה? קודם כל שכח ממהלך מתלה או משיכוך כלשהו בפרונט,אני מאמין לך. אתה מרגיש את זה טוב גם בבמפרים בכביש וגם בהצלבות בשטח,ועוד לא דיברנו על הנזקים לציריות וכל הסיפור. לכן שחרר אותם כדי שתהנה משיכוך הגון גם בכביש וגם בשטח.גובה 89 - 90 ס"מ מהכנף לכביש יעשה את העבודה.(גם לא בעייה) לגבי מוט מייצב. עשה טובה לעצמך,השאר אותו מקורי.למה להסתכן בסיבובים שלא לצורך? אגב.דבריו של איש הפרונט הם קשקוש,עזוב אותו לנפשו.
  23. חבר יקר שמע דעה ממני. אני אישית לא מאמין באף מוצר מאלה,כל התרסיסים והקצפים הנ"ל הינם בלוף. עשה כמוני,קח לך מי ברז בתוך כערה עם טיפה פנטסטיק ותתחיל לשפשף את ריפודי הדלתות המושבים ומה שבא לך ונגב בסמרטוט לח. אין לי מניות אצל דשנים חיפה,אבל זה עובד טוב יותר מכול הבולשיט האלה.מנסיון. אגב,חשוב ביותר.אל תנקה את ריפוד הגג בכלל בשום חומר שתבחר,הוא יצנח לך עוד הקיץ. זו דעתי.
×
×
  • תוכן חדש...