Jump to content

סטוורוס

  • הודעות

    486
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי סטוורוס

  1. BMW סתם ארוך ומייגע ולא קשור. קראתי הכל,נו אז מה? סתם עוד וויכוח בין החברה.
  2. ערב טוב שי. סכנות? קיה קניבל? חוזק מבני? הצחקת את מישלין. אין צורך כלל להתרגש מהדרוג ברכב ובצמיג הנ"ל, הצמיג עדיף באלף מונים על המון צמיגי רפשים עם דירוגי מהירויות יותר גבוהים שנמכרים בשוק הצמיגים. תתחדש וסע בשלווה.
  3. אני מנחש שמי שקבע את המספר בין היתר הציץ בשטר המכר לראות מה הוא הולך "להטביע לי". אגב,אני אישית לא ראיתי כלום,לא היה לי זמן שלחתי את אישתי. אבל בפרוט החשבונית על סך 170 ש"ח דמי הטבעה אני רואה שההטבעה שלו זהה למספר המנוע המקורי המופיע בשטר המכר. ולכן אני מתפלא למה הוא הטביע לי אם בכלל?
  4. שלום רב לחברי הפורום. חברים יש לי שאלה. ברשותי רכב אמריקאי בו הוחלף מנוע מיבוא לפני כחצי שנה, במבחן הטסט השנתי השבוע הפנו אותי לעמדה מס' 1 לצורך אישור הטבעה,אף על פי שבשטר המכר מצויין דגם ומספר המנוע החדש (בניגוד למנועים אמריקאים המגיעים לארץ ללא מספר מקורי מוטבע). בעמדה מס' 1 הפנו אותי למוסך ספציפי באזורי לצורך הטבעת מספר. כל נסיונותי לשכנע את הפקיד מהעמדה שבמנוע החדש קיים מימלא מספר וכי הטרטור והבזבוז מיותרים עלו בתוהו. הבוקר שלחתי את אישתי למוסך המדובר לצורך הטבעת המספר וסיום הסאגה, אך כעת אני רואה בניירות שהמספר שהוטבע זהה לחלוטין למספר המנוע המופיע בשטר המכר. אז מה בעצם העניין פה? אין מספר מנוע? אוקיי להטביע חדש. יש מספר מנוע? למה להטביע מחדש? שלא לדבר על כך שהוטבע אותו המספר המופיע במנוע ובשטר המכר? תודה.
  5. גל ערב טוב ידידי,אתה צודק. השיקול המועדף היה צמיג מבית טוב ומוכר שיעשה את עבודתו נאמנה גם כאשר קוד המהירות הוא T בלבד. (190 קמ"ש) על פני צמיג מחברה עלומה (או לא) עם צריכה גבוהה אחיזה גרועה אורך חיים קצר ובנוסף אולי גם רעש אך כמובן עם איזה קוד V או W בעוד שאנני מגיע לכדי מחצית מהמהירויות האלו.
  6. שבת שלום. לאחר שבדקתי צמיגים ומחירים בלא מעט פנצריות נכנסתי הבוקר במסגרת הבדיקה לאיזה פנצריה בחיזמה ליד פסגת זאב ירושלים. לאחר מיקוח קצרצר על רבעיית המישלין שעני צדו במומנט הראשון שנכנסתי לשם סוכם כי הצמיגים יותקנו אצלי לאלתר. דגם הצמיג -R 16 215/60 99T ENERGY E3A. תאריך יצור 2809 לכל הרבעייה. בבדיקה בדיעבד באתר הצמיגים Tires4u הצמיג מופיע במחיר 720 ש"ח,אך אני שילמתי 1600 על כל ארבעת הצמיגים יחד. את הקנייה ביצעתי אינטואיטיבית לגמרי,ללא ידע מוקדם על איכות הצמיגים הספציפים ומחירם. ולכן לא שאני הולך לבטל את העסקה או משהו,אבל מה דעתכם על הצמיגים והמחיר?(אחיזה,אורך חיים וכו') אגב.קיבלתי במתנה מכסים לוונטילים כרום ניקל כמו הגאנטים שברכב. תודה.
  7. שלום רב. בדומה לשרשור שראיתי כאן היום,הבעיה אצלי קצת שונה.(ביואיק 96) אורות חניה לא עובדים כלל. ובהדלקת האורות הראשיים אין תאורה בלוח השעונים.מלבד כל המחוונים עצמם שכן עובדים כרגיל. ברכב הנ"ל קיימים שני מפסקים נפרדים לאורות החניה ולאורות הראשיים,שלחיצה קלה עליהם מפעילה את הממסרים שיושבים מתחת להגה. (אין ברכב הנ"ל עמעם לכוון עוצמת האור בלוח) אך מה שמוזר,שבהבהוב אורות החניה (לא ווינקרים) בנעילת הרכב עם שלט האזעקה התאורה בלוח שעונים כן עובדת,גם בפתיחה גם בסגירה. אגב,אם זה חשוב האזעקה היא "ביפר גארד". מקווה לעזרת המומחים תודה.
  8. שלום רב. ללא ספק כלל,יש צורך בעבודות פחחות וצבע,הן לכנף והן לדלת.
  9. מה עניינים, לא קיים צבעי במקום?
  10. שלום רב. במסגרת פרוייקט אינדיבידואלי לרכב,בניתי מספר חלקי פח מגולוון שאותם אני מעוניין לצבוע בצבע הרכב. אך אינני יודע מה ה"צריבה" המומלצת לצביעה על מגולוון. "אולי אני טועה",אך נראה לי שיש צורך ביסוד מיוחד שמתאים למגולוון משום היותו חלק מדי. שאלה נוספת.כשלב ראשון במקומות בהם ביצעתי הלחמות אני מעוניין להשתמש בתרסיס גלוון קר ישירות על ההלחמות,ורק לאחר מכן שכבת יסוד.יש בעייה עם זה?(מבחינת התקשרות החומרים) שבוע טוב.
  11. לפני שבוע רכשתי שלט כזה כולל קידוד ונרתיק סקאי ב 320 שקלים אצל קאדנס בירושלים. אגב נסיך.מהיכן ניתן לרכוש מערכת שלמה ב 500 ש"ח ?? מעניין.
  12. שלום רב. התווייה קטנה, לפני כחודש ימים המשאבה ברכבי שבקה חיים והוחלפה במשאבה חילופית חדשה. הרכב ביואיק,המשאבה חילופית סטנדרטית (שהתאימה בדיוק),המחיר 50 שקלים,איזור י-ם.
  13. בבקשה. (הרכב יקבל שיפוץ כהלכה בקרוב,שימו לב לגלאי הנפח המיושנים שהיו אז)
  14. elibaba שלום רב. טנדר 504 נכון,אתה צודק בהחלט.(סליחה,פשוט לא כ"כ היה לי מושג,כל חיי אני עם אמריקאיות בלבד) צביקה תודה. מחר באור יום אני אצלם כמה תמונות ואעלה לכאן. הרכב התחבא אצל בן אדם מאוד נחמד באיזה ישוב בצפון,אני דווקא מירושלים. אגב,הרכב נראה בול כמו בתמונה של elibaba,אותו מצב.הכל מקורי יפה ושמור. לגבי הספסל.חיפשתי טוב ולא מצאתי איזה ידית או משהו.
  15. שלום רב. בשעה טובה אתמול רכשתי את הטנדר הנ"ל 00 בעלים קודמים,23.000 ק"מ בלבד. הרכב נראה חדש,כי כמעט לא נסע.(כולל מתחת למכסה המנוע) חוץ משמנים מים וכו',יש דברים נוספים שעלי לבדוק או לפקוח עין לגביהם? אגב,אנני יודע מהיכן להזיז את הכסא.(כלומר כל הספסל) מי שיעזור לי עם זה מקבל סיבוב.
  16. שלום רב. במסגרת פרוייקט שאני עושה אני מעוניין לייצר מספר משמעותי של חלקי פח מעובד לרכב ולשלוח אותם לציפוי כרומניקל. אך יש לי מספר שאלות. 1.מה שם סוג הברזל/המתכות המתאימות לעבודות עם גימור מיוחד המיועד לכרום ניקל? 2.איכשהו ניתן לצפות אלומיניום בכרום ניקל? 3.מה יקרה אם לא אתעקש על ציפוי נחושת מקדים,אך עם כמות/עובי כפולה של ציפוי כרום וניקל? 4.מבקש המלצה למקום מקצועי ואיכותי ביותר.האיכות חשובה לי יותר מעוד כמה שקלים בציסטה. בעבר דובר כאן בפורום שמפעל גלוונמטה אינו מומלץ, ולכן אשמח לתגובות מבעלי ניסיון. תודה,ערב טוב.
  17. שלום רב. הרכב נראה יפה מאוד מבחינה חיצונית,כלומר ללא מכות פח וכו'. אני אישית הייתי צובע את הפגושים ופסי הקישוט בצבע הרכב,לדעתי יוסיף המון למראה החיצוני. שבוע טוב.
  18. מחילה על הבורות.מזה גל איזון?
  19. שלום רב. אתה לא ברור.לא כל כך הבנתי אותך. מהיכן אתה יודע שבסל"ד נמוך הלחץ נופל ? מה קורה בסל"ד גבוה ? מה אתה מרגיש שניה וחצי לאחר שילוב לדרייב ? מה מתרחש ברגע שחרור דוושת הבלם ? עשית בדיקת לחץ שמן בתיבה וכמה ק"מ גמע הרכב ? פרט יותר כדי שנבין ונוכל לעזור.
  20. שלום לפותח השרשור. חד וחלק,אני נוטה להאמין לך 100 אחוז. בניגוד למה שנכתב כאן,אתה הוא בעל הרכב,ורק אתה קובע מה להחליף,מתי להחליף,וכו. זאת זכותך נקודה. מי שלא יודע ולא מבין שלא ייגע,גם נקודה.הנה פה. זכור,המוסכניק הוא הפועל שלך,אתה משלם לו כסף תמורת עבודתו,לא ההיפך.אלא שבמקרה שלך שלמת גם את שכר לימודו של הפועל החמור. האמת,אני קצת מרוגז.מדוע? הזכרת לי שגם מטימטום שאני לא יבין בחיים - שברו אצלי את המותחן "הסופר תקין" כאשר התעסקו במזגן שברכבי בביואיק שהיה אז אצל מוסך שלבסוף הסתבר לי שהעסיק בזמנו פועלים חמורים שלא ידעו איך נראה מברג פיליפס אפילו.רק שהנזק אצלי הסתכם ב 1500 שקלים שאותם שלמתי בעצמי כורח חוסר הזמן שהיה לי בזמנו. אני בכלל בעד שרשור אזהרות מבעלי עסקים כאלה.
  21. יפה מאוד.
  22. שלום רב. ברשותך שאלה קטנה.מכסה הרפלקטור פלסטיק או זכוכית?
  23. שלום רב. לא מצאתי מאיפה לקנות את זה. אני מתכוון לפס קישוט 3 מ"מ בצבע שחור (מדבקה) שהיה לי לאורך כל האוטו בגובה המראות טרם הצביעה. צבעים אחרים יתקבלו גם בברכה. תודה לעונים.
  24. שלום רב לפותח השרשור. ברשותי קולר אמריקאי אוניברסלי עם פחות מחצי שנת נסועה, הקולר תקין לחלוטין ונראה חדש כמו כל הדברים אצלי,כמו כן הקולר ללא שימוש וכרגע יושב לו סתם במחסן. אם לבסוף אתה באמת חושב להתקין קולר ברכב קח אותו חינם אין כסף. לפרטים נוספים בפרטי.
×
×
  • תוכן חדש...