Jump to content

יאיר_עזר

  • הודעות

    453
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יאיר_עזר

  1. שלום לכולם! ברצוני לקבל מכם התייעצות לגבי החלפת ארבעת הצמיגים ברכב, מדובר ברכב מסוג מאזדה 3 שנת 2006 אקטיב. אני מאזור המרכז עשיתי חיפוש קטן באתר "tires4u" וחשפתי צמיג מסוג יפני טוב, ונתקלתי בדגם הנ"ל- "TOYO Proxes C1S 91V TL" הכי זול באזור המרכז היה פנצ'רייה ברמת גן המחיר הוא 1750 ש"ח כולל מע"מ ועבודה. מה אתם אומרים?
  2. שלום לכולם, מחפש מערכת בשם PIONEER DEH6010MP, המכשיר חייב להיות במצב כחדש הכולל שלט. מוכן לשלם עבורו מחיר הוגן, תודה מראש לעוזרים!
  3. שלום לכל גולשי הפורום, ברצוני לחפש כמה אביזרים/חלקים לפורד פוקוס 03-05, כגון: - סמל בגריל + קפיץ - ווינקר איתות בכנף L+R שקוף לבן - שטיחים מקוריים - פנסי ערפל מקוריים L+R + נורות - מפתח סוויץ' מקורי עם שליטה על נעילת הרכב אלה החלקים, תודה מראש לעוזרים!
  4. שלום לגולשי הפורום, מחפש MAZDA 3 SPIRIT שנתון 04-06 לא משנה לי הדגם או הצבע, התקציב עד- 38,000 אלף ₪ עדיפות לק"מ נמוך ויד נמוכה! תודה מראש לעוזרים!
  5. שלום לכל חבריי הפורום! ברצוני לקבל הצעות למערכת שלמה לרכב שלי בכ5,500 שקל! רצוי שיהיה סאב טוב אחד חזק. תודה מראש לעוזרים!
  6. שלום לכולם, אני מחפש MAZDA 3 SPIRIT 2.0 שנתון 04-06 במצב טוב עם ק"מ נמוך חובה! בעלות קודמת ונוכחית פרטית בלבד. מוכן לשלם עד 50 אלף ש"ח. תודה מראש לעוזרים!
  7. שלום לכולם, ברצוני להתיעץ איתכם על מקום טוב וזול באזור המרכז, להחלפת המדחס של המזגן לפורד פוקוס 03. תודה מראש לעוזרים!
  8. שלום לכולם, ברשותי גולף GTI שנת 02 ואני מחפש ג'אנט מסויים כבר הרבה זמן, הנה התמונה http://www.siz.co.il/view/nmgt2mj2jyjr.jpg.htm האם אפשר לקבל את השם של הדגם? תודה מראש לעוזרים!
  9. שבת שלום לכולם, אני מחפש קיט לרכב מסוג BMW E46 M3, הכוללת- טמבון קדמי/אחורי, כנפיים, אגזוז כפול, גריל לכנפיים, בגז. השאלה שלי מאיפה אני יכול להשיג את הפריטים הנ"ל? תודה מראש לעוזרים!
  10. שלום לכולם, מחפש סוג של חברת ג'אנט בשם "amer" ברצוני לקבל את האתר הרשמי שלהם, חפשתי בגוגל ולא מצאתי ועוד הרבה מקומות אני כבר מחפש אותם כמה חודשים טובים ולא מוצא, מקווה שתעזרו לי אתם את החברה הנ"ל, תודה מראש לעוזרים!!
  11. שבת שלום לכולם! מחפש בעל מקצוע שודע לעבוד עם ניקלים עבודות יפות, אשמח להמלצות, תודה מראש!
  12. שלום לכולם!, אני צריך עזרה בגילוי מק"ט של ספויילר לרכב מסוג GOLF MK4, הנה תמונה של הספויילר: http://www.siz.co.il/my/2j45yhzinmzi.jpg תודה מראש לעוזרים!
  13. שבוע טוב לכולם!, אני מחפש די הרבה זמן אגזוז של חברת "Sebring" עם 2 יציאות, ברצוני לדעת איזה דגם הוא האגזוז הכפול הכי גדול שלהם. תודה מראש!
  14. במקום להגיב תגובה מיותרת היית לפחות עוזר לי לאתר את הג'אנט.
  15. שלום לכולם וסוף שבוע נפלא! מחפש ג'אנט של חברת "אמר", זה הג'אנט: http://www.siz.co.il/my/jziozjyg0jmw.png בתמונה יש באמצע הג'אנט את השם שלו ואני לא מצליח לאתר את השם שזה ממש יעזור לי, מקווה שאתם תגלו לי מה רשום שם! תודה מראש לעוזרים!!!
  16. אה ושכחתי לציין אני רוצה עם 5 דלתות ולא 3. תודה מראש וחג שמח!
  17. שלום לכולם, מחפש VW GOLF MK GTI, במצב שמור כחדש סטנדרטית ללא תוספות חיצוניות למינהם או שיפורי מנוע ואחיזה למינהם ממש רכב סטנדרתי עם ק"מ נמוך, הסכום שאני מוכן לשלם עליו הוא עד 55,000 שקל. תודה מראש!
  18. תודה! יש עוד מישהו שיכול לעזור לי?
  19. שלום לכולם וחג שמח, צריך את העזרה שלכן בייבוא ג'אנט מארה"ב, השם המלא של הג'אנט הוא "FORTE WHEEL F8 BIG SWELL CHROME discontinued" בגודל 18", מהיכן אני יכול ליבואות אותו שאלתי בפיטשטופ ובעוד כמה מקומות והם לא יכולים להזמין את הג'אנט הנ"ל, מאיפה אני יכול להזמין אותו זה חשוב לי, תודה מראש לעוזרים!
  20. לא הבנתי כלום אחי, אתה יכול יותר לפרט איך בודקים מה שמים מה הכל? כמו ששאלתי בשאלה הקודמת קוילאבורים + ספייסרים יעשו את העבודה?
  21. חברים, זה התוצאה שאני רוצה להגיע: אתם חושבים שעם קיולאוברים + ספייסרים יעשו את העבודה?
  22. מה אין מישהו שיכול או מוכן לעזור לי? בבקשה זה דחוף לי!
×
×
  • תוכן חדש...