Jump to content

v-tech

  • הודעות

    122
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי v-tech

  1. אנחנו מדברים פה על רכב עד 5000
  2. שלום! יש לי חבר שמעוניין לקנות אוטו שמיועד לנסיעות עירוניות ברובו, רצוי שנפח המנוע שלו יהיה עד 1.3, אך עדיף שהנפח יהיה כמה שיותר קטן משו בסביבות ה1.0, וכמה שיותר זול, ושיהיה ניתן להפיק ממנו את המירב( כמה שפחות תקלות וביקורים במוסך), על איזה אוטו תמליצו?
  3. v-tech

    B4 vs. Mondeo

    אמנם לB4 יש אחיזת כביש מאד טובה ואפילו טובה יותר משל המונדאו אבל לא צריך להפוך את המונדאו לקורקינט, זה אוטו מאד נוח לנהיגה וזה לא נכון להגיד להגיד שלB4 יש יתרון משמעותי באחיזת הכביש, כי בתנאי הכבישים של מדינת ישראל ההבדל לא כ"כ מורגש במיוחד לא במהירויות המותרות בארץ.
  4. המנוע של הסוויק החדשה 1.8 והוא יותר חסכוני מהמנועים של המזדה 6/3, אז למה להתעסק עם המזדה עם אפשר ללכת על הסיוויק ?
  5. אני מחזק את זה שמעלי ואומר שהפונטו ספייס היא הבחירה מס' 1 מבין ה-4 מבחינת אמינות,דלק,ואחזקה ,אבל גם הקליאו B שיצאה בשנתונים האלה היא די אמינה ,ולמרות שהרכב הוא צרפתי, לשם שינוי הסיטגמה לא תקפה לגבי רכב זה, כמוכן לשני הרכבים האלה יש שוק טוב, ולמעשה אפילו לקליאו יש שוק יותר טוב מהפונטו ספייס. בקשר לסיטרואן לא ההיתי ממליץ עליה כי היא לא אמינה וגם זהו רכב צרפתי וחלקים די יקרים ,אתה יכול גם לפנות בקשר לזה לבעלי מוסך הם גם לא ימליצו לך על הסיטרואן בשנתונים שאתה מבקש ובמחיר הזה. בקשר לאופל, סך הכל זה רכב נחמד אבל אני לא ממש יודע עליו הרבה פרטים אז ככה שיש שירשורים בנושא תעיין בפורום ואולי תמצא משהו שיתאים לך בנושא.
  6. אני בידיוק במצב שלך ואני יגיד לך שזה מיותר רכב לפני צבא במיוחד כשיש לך רק 5 חודשים לנהוג בו תקח בחשבון שגם למכור אותו זה עושיה להיות בעיה ואתה יכול להתקע איתו.
  7. מבקש חוות דעת על סיאט קורדובה SX שנתונים 99-98,ידנית, תצרוכת דלק שלה,אמינות, אחזקה( טיפולים וחלקים), והאם היא מתאימה בתור רכב ראשון לנהג צעיר?
  8. חבל שלא חסמו גם את כביש 1 שמוביל לירושלים, אולי ככה זה גם היה גם מגיע איך שהוא לממשלה.
  9. יש גם סיאט איביזה(המרובעות), למרות שרובן קצת שחוקות כי הרבה צעירים לוקחים אותן בתור רכב ראשון הן עדיין מהנות לנהיגה, ומבחינת "ביצועים" אתה תנהנ לנהוג ברכב.
  10. ההיתי ממליץ ללכת על דייהטסו אפלאוז, רכב שידוע באמינותו, מנוע 1.6 חסכוני יחסית, יש אופציה לאוט'.
  11. מה הכוונה שאתה אומר רכב לעבודה, לאיזו עבודה, ומה אתה צריך לשים בבגאז'?
  12. ברכב של בן דוד שלי לפני 3 חודשים בערך,הוא היניע את הרכב ניסה לשלב לR לא הצליח והאוטו כבה, במוסך אמרו לנו שהייתה נזילת שמן בתיבה.
  13. אם אתה אומר שהמנוע כבה כשאתה משלב הילוך R/D אז אני מאמין שזה קשור רק בתיבה ולא בשום דבר אחר ברכב, זו יכולה להיות נזילת שמן בתיבת ההילוכים, רצוי שתבדוק אם אין נזילה.
  14. לא יהיה לך שום רכב אמין ב6K אבל תוכל למצוא רכב במצב טוב. אני דווקא ההיתי ממליץ לך ללכת על הדייהו סופר רייסר שנת 96, רכב די מרווח, למרות שהוא קוריאני ויש עליו סטיגמה לא הכי טובה, הוא לא ממש זולל דלק, תוכל למצוא אחת עם מנוע 1.4 ידנית שעשויה להתאים לסטודנט .
  15. אוקיי אז הייתה פה אי הבנה קטנה.
  16. עם כל הכבוד אני לא חושב שתלמידת תיכון צריכה להתחיל עם יונדאי אקסנט קופה כרכב ראשון, היא עדיין לא מנוטסה מספיק בנהיגה ופשוט חבל על האוטו.
  17. אני ממליץ לך כמו קודמיי על הB4 או על שברולט מאליבו(זה רכב ששווה את הכסף), ככה תוכל להינות מכל הפלוסים של הרכבים הללו: באגז' גדול, סלון מרווח וחיווית נהיגה כמובן.
  18. אני ממליץ על דייהטסו שרייד אוט', רכב נוח לא זולל הרבה דלק, זול, אמין, בידיוק מה שאת צריכה.
  19. אם אני לא טועה זה לא פעם ראשונה שאתה ממליץ על הפביה, וכל להגיד במה היא עדיפה על הפונטו ספייס או על האיביזה?
  20. v-tech

    אתר מדהים של בני דודנו

    לא ידוע לי על כ"כ הרבה פרארי בישראל, ובמקום אחד.
  21. אני לא יודע מה הקשר לרצועה אבל גם אני ממליץ לך על האלמרה, רכב נוח,אמין ומשפחתי בכל רמח אייבריו.
  22. v-tech

    אתר מדהים של בני דודנו

    חנייה של פרארי, אין דברים כאלה.
  23. יש בזה משו חח.
  24. אני דווקא ימליץ לך על הC4 כי לפוקוס יש מנוע עצלן, והC4 קצת יותר מאובזרת ויותר נוחה לנהיגה מהמגאן אז לך על הC4.
  25. v-tech

    רנו מגאן קופה

    אל תשכח שלטויוטה פריוס עדיין אין פה שוק והיא הייברידית וצריך לקחת את זה בחשבון, אנשים נמנעים מלקחת הייברידיות כי עדיין לא ממש ידוע על התנהגות הרכב בזמן הארוך.
×
×
  • תוכן חדש...