Jump to content

v-tech

  • הודעות

    122
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי v-tech

  1. אל תצפה גם למצוא כזה רכב מתחת ליד 3.
  2. לא בהכרח חייב להיות גיר רובוטי, ודווקא הטויוטה ידנית ממש נחמדה וכייפית לנהיגה (מניסיון ).
  3. תנסה לשאול בפורום טכני שם יעזרו לך.
  4. בפעם הבאה תנסה לירשום כותרת יותר מפורטת כי רכב לציעים זה לא ממש המאזדה 3 אלא יותר בכיוון של איביזה וגולף.
  5. אתה באמת מתלבט, לך על הטויוטה היא ברמה אחת מעל הפולו.
  6. תלוי מה יותר ניראה לך אני אישית יותר אוהב את המאזדה.
  7. חינוך תעבורתי היה מיותר ונשאר מיותר. כל מה שצריך ללמוד לומדים מניסיון ותוך כדי נהיגה ולא בהתעסקות בשטויות כמו למידה במשך שנה שלמה על תמרורים.
  8. רכב יפייפה עוד היום אני קונה!
  9. בדרך כלל לחברות ליסינג שמכבדות את עצמן יש חוברת טיפולים לכל רכב, ובדרך כלל הם רוצים להימנע מטביעות אז הם גם יציגו לך את כל הפגמים של הרכב, אבל תמיד עדיף לבצע בדיקה נוספת במכון לכל מקרה.
  10. v-tech

    רנו מגאן קופה

    רכב טוב בסך הכל אבל זולל דלק.
  11. רצוי מוסך באזור אשדוד אם יש?
  12. וכמה יעלה לי ביטוח נהג חדש לרכב?
  13. הפונטו ספייס בחירה מצויינת, גם נוחה גם לא זוללת הרבה דלק,(ואם אפשר להגיד , גם די מתאימה לנשים אבל זה בגדר דעה).
  14. אנשים נוהגים להירתע מרכבים כהים בארץ מהסיבה שהמדינה שלנו התברכה באור שמש וחום, אבל תן לי לנפץ לך את הבועה על רכבים כהים ולהגיד לך שטמפ' בין רכב בהיר שעומד בשמש לבין רכב כהה שעומד בשמש לא ממש מורגש ההבדל, מה שכן זה שככל שהרכב כהה יותר כך הצבע יורד יותר מהר עם הזמן.
  15. היום התפרסמו פה לפחות 3 נושאים כאלה רצוי שתעיין בהם. בכל אופן המלצתי אלייך מאזדה 323 אין רכב שיענה על הדרישות שלך יותר טוב ממנה.
  16. אני בא עם הכיסוי הישן + חתיכת בד והוא תופר לי על הישן?
  17. אני לא חושב שזה המעשה שיזיז משו במדינה כי כמו שנאמר במילא אחרי שבוע האיזון יופר וכולם יתדלקו, ואם כבר אז זה מרייך להיעשות באופן פוליטי כי ישראל מתיימרת להיות מדינה "דמוקרטית".
  18. שלום! יש למשפחה שלי דייהטסו אפלאוס שנת 93 ונקרע לנו הכיסוי של התיבת הילוכים. באוטו דיפו לא מצאתי כזה כיסוי רציתי לדעת איפה כן אפשר לרכוש כזה כיסוי והאם כל כיסוי מתאים לעל רכב. תודה מראש.
  19. זו ממש תוכנית טיפשית, הם מנסים לחכות את TOP GEAR אבל לא כ"כ יוצא להם. לפעמים אני לא מבין למה הם מדברים על מכוניות כשחצי מהתוכנית הם מפרסמים מחלבות של עיזים. בשתי מילים תת רמה.
  20. שלום כמו בכותרת אני מאוניין למצוא מוסך מורשה לרובר שמתעסק עם חלקים מקוריים, במחירים אטרקטיביים, וזמן המנתה קצר לחלקי חילוף.
  21. עצה לי אלייך ישר ולעיניין, אם אתה רוצה לצאת בכמה שפחות עלות נזיקין, תדאג שהאוטו יתניע ויסע, אם מישו יראה שהאוטו נוסע ולמראית העין הכל טוב איתו ולא ישכיל לקחת אוטו לבדיקות במוסך לפני הקנייה, הרי שהרווחת מהעסקה.
  22. אחת במצב טוב שנכנסת בתקציב 15K יהיה לך קשה למצוא כי בכל זאת אנחנו מדברים פה על הונדה והיא מחזיקה מחירון הייטב. מבחינת אמינות- הרבה צעירים נוהגים לקנות את הרכב הזה אז קח את זה בחשבון, אבל אם תמצא רכב שהיה שייך למישו מבוגר יד 2 לא חושב שתבקר כל שני וחמישי במוסך, מבחינת דלק זה אוטו קטן לא שוקל הרבה וצריך לקחת את בחשבון ואני חושב שאתה תוכל להנות מצריכה דלק סטנדרטית של 1-12, בקשר למחלות לא ידוע לע מחלות מיוחדות בהאצ'בק אבל אתה יכול לברר על זה בפורום הטכני.
  23. אני שוב אחזור על מה שאמרתי ,כל חברת ליסינג שמכבת את עצמה מחזיקה ספר טיפולים לכל אוטו, כמובן תמיד תוכל לבדוק את הרכב במוסך עד פירטי פרטים זה יהיה שווה את הכסף כי תוכל לדעת כמה פעמים הוחלפו חלקים ברכב, מה הוחלף ומתי הוחלף.
  24. אני מצתרף לדעה הכללית וממליץ על הקופרה, לא תצטער על רגע שקניתה אותה ואני מאמין שיהיה לך גם מאד חבל למכור אותה בבוא הזמן.
  25. אם אתה מרגיש צעיר בנשמה קח את המאזדה, אבל אם אתה רוצה שקט נפשי ממוסכים קח את הסוויפט.
×
×
  • תוכן חדש...