בדרך כלל לחברות ליסינג שמכבדות את עצמן יש חוברת טיפולים לכל רכב, ובדרך כלל הם רוצים להימנע מטביעות אז הם גם יציגו לך את כל הפגמים של הרכב, אבל תמיד עדיף לבצע בדיקה נוספת במכון לכל מקרה.
אנשים נוהגים להירתע מרכבים כהים בארץ מהסיבה שהמדינה שלנו התברכה באור שמש וחום, אבל תן לי לנפץ לך את הבועה על רכבים כהים ולהגיד לך שטמפ' בין רכב בהיר שעומד בשמש לבין רכב כהה שעומד בשמש לא ממש מורגש ההבדל, מה שכן זה שככל שהרכב כהה יותר כך הצבע יורד יותר מהר עם הזמן.
אני לא חושב שזה המעשה שיזיז משו במדינה כי כמו שנאמר במילא אחרי שבוע האיזון יופר וכולם יתדלקו, ואם כבר אז זה מרייך להיעשות באופן פוליטי כי ישראל מתיימרת להיות מדינה "דמוקרטית".
שלום!
יש למשפחה שלי דייהטסו אפלאוס שנת 93 ונקרע לנו הכיסוי של התיבת הילוכים.
באוטו דיפו לא מצאתי כזה כיסוי רציתי לדעת איפה כן אפשר לרכוש כזה כיסוי והאם כל כיסוי מתאים לעל רכב.
תודה מראש.
זו ממש תוכנית טיפשית, הם מנסים לחכות את TOP GEAR אבל לא כ"כ יוצא להם.
לפעמים אני לא מבין למה הם מדברים על מכוניות כשחצי מהתוכנית הם מפרסמים מחלבות של עיזים.
בשתי מילים תת רמה.
עצה לי אלייך ישר ולעיניין, אם אתה רוצה לצאת בכמה שפחות עלות נזיקין, תדאג שהאוטו יתניע ויסע, אם מישו יראה שהאוטו נוסע ולמראית העין הכל טוב איתו ולא ישכיל לקחת אוטו לבדיקות במוסך לפני הקנייה, הרי שהרווחת מהעסקה.
אחת במצב טוב שנכנסת בתקציב 15K יהיה לך קשה למצוא כי בכל זאת אנחנו מדברים פה על הונדה והיא מחזיקה מחירון הייטב.
מבחינת אמינות- הרבה צעירים נוהגים לקנות את הרכב הזה אז קח את זה בחשבון, אבל אם תמצא רכב שהיה שייך למישו מבוגר יד 2 לא חושב שתבקר כל שני וחמישי במוסך, מבחינת דלק זה אוטו קטן לא שוקל הרבה וצריך לקחת את בחשבון ואני חושב שאתה תוכל להנות מצריכה דלק סטנדרטית של 1-12, בקשר למחלות לא ידוע לע מחלות מיוחדות בהאצ'בק אבל אתה יכול לברר על זה בפורום הטכני.
אני שוב אחזור על מה שאמרתי ,כל חברת ליסינג שמכבת את עצמה מחזיקה ספר טיפולים לכל אוטו, כמובן תמיד תוכל לבדוק את הרכב במוסך עד פירטי פרטים זה יהיה שווה את הכסף כי תוכל לדעת כמה פעמים הוחלפו חלקים ברכב, מה הוחלף ומתי הוחלף.