-
הודעות
132 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי פיאסטה 89
-
שלום לכולם,וחג שמח יש ברשותי ג'נטים,(מגנזיום) והייתי רוצה לדעת ,עם החברה של הג'נטים שברשותי, היא חברה טובה,אמינה,והאם הג'נטים שלהם חזקים, וקלים ,או כל דבר בסגנון שקשור לנושא, תודה לכל העונים והעזורים ,יש תמונה של הגנט,עם הסמל שלהם! רועי.
-
חוות דעת בקשר לג'נט ל-206+אגזוז זרימה חופשית
פיאסטה 89 פרסם הודעה בנושא של no-speed-limet בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
026 ,הכי מתאים לרכב שלך! -
פורד פיאסטה דור ראשון - שיפור ל 1600 16V
פיאסטה 89 פרסם הודעה בנושא של addicted בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
בקשר לתשלום של הרכב ,זה לא משהו שתלוי בך,כל אחד והדרישה שלו על הרכב, הרכבים האלה נמכרים לפי מצבם,אתה יכול למצוא אחת ב 3,000 שקל ,שצריכה ישור קו, פחחות ועוד הרבה דברים. ואתה יכול למצוא רכב שדורשים עלוי 10,000 שקל,במצב חדש,אלה הם שיקולים שלך מה אתה רוצה לקנות, רועי. -
פורד פיאסטה דור ראשון - שיפור ל 1600 16V
פיאסטה 89 פרסם הודעה בנושא של addicted בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
הרכב אצלך כבר? יש לך לפחות תמונה של הרכב? אני לא חושב שזה מנוע V16 ,עם אתה אומר שהוא עם 88 כ"ס, זה מנוע CVH 1.6 עם 8 שסתומים ,וקרבורטור!!! או שזה מנוע ZETEC 1.6 V16 הזרקה ,2 קרמשפטים!!! addicted תעלה תמונות של הרכב. רועי. -
פורד פיאסטה דור ראשון - שיפור ל 1600 16V
פיאסטה 89 פרסם הודעה בנושא של addicted בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
בקשר למנוע ,עם הוא 88 כ"ס ,אז נראה לי שזה CVH ,והוא קרבורטור אני הייתי מעדיף קרבורטור,אפשרי גם להחליף לשתי וואברים כפולים 40 מ"מ אפשרי להחליף את הגנטים,חוקית עד 185 60 R13 עם אי לא טועה,(אני נועל 185 55 R14) אני מכיר עוד בחור שנועל, 195 45 R15 זה נראה פצצה על האוטו! בקשר לקיט בלימה ,אפשרי להחליף גם, של אסקורט נראה לי MK4 או 5. בקשר לבולמים אין לי מושג ,אבל אפשרי להזמין מי אייבי, אנטי רול בר ,אתה יכול לקחת מי פיאסטה MK2, דגם S יש רק אחורי (מקורי) אפשרי גם לקנות מי אייבי, תשמע יש לאוטו הזה הרבה פוטנציאל כמו שהזכירו פה, השאלה כמה אתה רציני לגבי זה, אפשר לעשות עם פיאסטה הרבה,עם אתה (באמת) רוצה לקנות תקנה ותתחיל. תעלה תמונה של הרכב שיהיה לך בהצלחה ,ותעדכן. רועי. -
שלום חברים. רציתי לדעת כמה שוקלת פיאסטה MK2 ,משקל עצמי ,זאת אומרת ללא נוסעים. ומה המשקל הכולל ,עם מכל דלק מלא ,ונוסעים. תודה מראש. רועי.
-
פורד פיאסטה דור ראשון - שיפור ל 1600 16V
פיאסטה 89 פרסם הודעה בנושא של addicted בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
תשמע. אני לא יודע איזה מנוע יש לך שם,אבל משהו נשמע לי פה לא הגיוני, עם אתה רוצה מנוע עם קרבורטור ,לך על CVH 1.6 יש לו, 90 או 89 כ"ס משהו כזה, המנוע יושב שב אחד על אחד, בלי יותר מידי בלגן, עם אתה רוצה מנוע מוזרק,לך על ZETEC 1.8 עם 115 כ"ס, שיהיה לך בהצלחה. רועי. -
פורד פיאסטה דור ראשון - שיפור ל 1600 16V
פיאסטה 89 פרסם הודעה בנושא של addicted בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
לפי דעתי הכי טוב ללכת על CVH,למה? כי קודם כל הוא יושב אחד על אחד,מנוע פשוט,וזול,נראה פחות או יותר מקורי, 1.6 עם 90 כ"ס ,עושה עבודה מצוינת יחסית למשקל של פיאסטה, ה ZETEC בולט מאוד לעיין ,ולא נראה מקורי בכלל,מושך הרבה צומת לב.. ללב אין צומת ואין בו זכות קדימה ולכן המנוע מושך הרבה תשומת לב. (addicted) איזה שנה האסקורט שלך? רועי. -
פורד פיאסטה דור ראשון - שיפור ל 1600 16V
פיאסטה 89 פרסם הודעה בנושא של addicted בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
איזה סוג מנוע יש לך? zetec 1.6 V16? אז יש לו 102 כ"ס עם אני לא טועה, עד כמה שידוע לי, בלתי אפשרי להכניס לדור ראשון ,גיר חמישה הילוכים ,תבדוק את העיניין לעומק, מאיזה בחינה אתה שואל עם זה שווה? אתה רוצה את המנוע הזה מוזרק ,או עם קרבורטורים? אתה עושה את הכל לבד בעצמך? רועי. -
(ניסן 13) מאיפה אתה בארץ? רועי.
-
איזה ג'נטים מגנזיום יכולים להתאים לאלנטרה 06
פיאסטה 89 פרסם הודעה בנושא של גילי29 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תדחדש ,מאוד מתאים לרכב ,נראים מקורים, -
רעש מוזר בהתנעת ראשונה של הבוקר לנטרה 98
פיאסטה 89 פרסם הודעה בנושא של hezibt12 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חרחורים או תיקתוקים? יכול להיות שזה שסתומים ,מתי עשיתה לרכב כיוון שסתומים? רועי. -
הלך מנוע - אקסנט 96 1500 סמ"ק אוטו' - מה לעשות?
פיאסטה 89 פרסם הודעה בנושא של yairfi בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
5,000 שקל לשיפוץ זה הרבה כסף,עדייף מנוע מי יבוא, אני בטוח שמנוע מי יבוא לא יעבור את ה 3,000 שקל ,גג 3,500 שקל אפשרי אפילו למצוא בפחות כסף,אני אומר לך את זה מתוך נסיון. שיהיה לך בהצלחה. רועי. -
האים עליי למכור את הרכב בגלל בעיות חלודה בגג?(סובארו אימפרזה)
פיאסטה 89 פרסם הודעה בנושא של hagggg55 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חבל למכור את הרכב בגלל בעיה כזאת! וגם אין לך תקציב למשהו חדש יותר... אני אישית הייתי מסדר את זה אצל פחח (טוב) חשוב מאוד לעשות שם עבודה טובה, והכי חשוב לקנות גומיה חדשה כמו שכבר הזכירו פה, שיהיה לך בהצלחה. רועי. -
[פרוייקט מצולם] הוספת קיט שלם לאימפרזה גרנד לאונה 98
פיאסטה 89 פרסם הודעה בנושא של avioved בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נראה טוב, -
זה לא חוקי ,יש לי חבר שעצר אותו שוטר ,ורצה להוריד לו את הרכב מהכביש ,הוא חשב שזה קסנון המנורות האלה לא עוברות טסט,אני אומר לך את זה מתוך נסיון אישי. תבדוק כמה פינים יש לך במנורה המקורית של הרכב,עם זה שלוש פינים כמו בתמונה אז זה H4 ,אין לי נסיון ואני לא יודע איזה סוג אתה צריך,מקווה שעזרתי לך. רועי.
-
גלגלים אחורים נוגעים בקשתות של הפח
פיאסטה 89 פרסם הודעה בנושא של פיאסטה 89 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
א.הצמיגים רשומים ברשיון הרכב ,והרכב עובר טסט. ב.עצר אותי כבר בוחן תנועה ,בדק את המידה ברשיון ,ואמר לי סע לשלום. ג.הסטיה בספידומטר היא 2.3 קמ"ש. ד.אני לא מסתכל בכלל על צריכת הדלק,זה לא מעניין אותי. ה.אני לא חושב לחצות את המדבר ,ובטח שלא על דיונות ,הרכב הזה מושקע קצת יותר מכל פיאסטה סטנדרתית פה בארץ. אז אל תדבר שטיות ותעשה צחוק ,לא שאלתי מה אתם חושבים על, הגלגלים, המידה, או הגנט, שאלתי התיעצתי מה אפשר לעשות בנוגע ל: גלגלים אחורים שנוגעים בקשתות של הפח, אני מודע לזה שהגלגלים רחבים מאוד, ומין הסתם לא קניתי אותם ליופי ,או לנסיעה יום יומית עדינה של נהג ליסינג. -
גלגלים אחורים נוגעים בקשתות של הפח
פיאסטה 89 פרסם הודעה בנושא של פיאסטה 89 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על התשובה. אז מה אתה בעצם ממליץ לי לעשות? מה אתה אומר על 3 ס"מ? גם ב 3 ס"מ אני יפגע ביציבות? חייב להיות לזה פיתרון ! אני מכיר מישהו עם פיאסטה MK2 שנועל 195 45 R15 הייתי מוכן ליתפשר ולעבור לחתך 50 זה היה פותר לי את הכל אבל זה בילתי אפשרי זה לא דבר שתלוי בי... אפשרי להגביה את הרכב בעזרת גומיות במקום ספייסרים? עם יש למישהו עוד עצות או המלצות יתקבלו בברכה תודה לכל העונים והעוזרים. רועי. -
שלום. ברשותי פיאסטה MK2 ,השתדרגתי לפני חודשיים שלושה,לגנטים וצמיגים במידה R14 55 185 ,(מידה קודמת R13 70 155) כאשר אני נוהג ברכב לבד או עם עוד בנאדם במשקל של 70 או 80 קילו הכל בסדר,אבל כאשר אני לוקח איתי שלושה אנשיים ברכב כולל אותי,אז בפסי האטה או כביש משובש הגלגלים האחורים נוגעים בכנף האחורית של הרכב,זאת אומרת בקנט הפנימי של כנף הרכב יש תמונה סימנתי שתבינו בדיוק על מה אני מדבר,כרגע הבולמים חלשים ועייפים מאוד,מחליף אותם בלי שום קשר לזה,רציתי לדעת עם הבעיה נובעת בגלל שהבולמים חלשים ועייפים? או שיש צורך להגביה את הרכב ב 5 ס"מ? במידה ויש צורך להגביה את הרכב זה לא יפגע בנוחות נסיעה? הרכב לא יהיה קשיח? בעל מקצוע המליץ לי להגביה אותו ב 5 ס"מ ,עם ספייסרים כאלה מי ברזל ואני רוצה חוות דעת של עוד אנשיים או המלצות אחרות ,זה יפתור לי את הבעיה הזאת? עם אני יקח איתי אוטו מלאה (5) אנשיים זה לא ינגע? אני חייב לפתור את הבעיה הזאת כי השבוע אני נוסע לדרום...ועוד שאלה אחרונה! עם אני יבצע הגבה של 5 ס"מ הזנב של הרכב לא יזרוק לי או משהו בסגנון? כי חשוב לי שזה לא יפגע בנוחות נסיעה. (המלצות כמו תחזור למידה הקודמת זה לא פיתרון בישבילי) תודה לכל העונים והעוזרים בנושא רועי. הקנט הפנימי מסומן באדום, אזור הפגיעה מסומן בירוק, (תמונה)
-
למכירה - סופר לנסר שנת 94 אוטומט glxi
פיאסטה 89 פרסם הודעה בנושא של פיאסטה 89 בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
-
שלום. הרכב של חבר שלי הוא ביקש שאני יפרסם לו אותו... הוא עומד על 227,000 אלף קילומטר יד רביעית מנוע מי יבוא מלפני 7 חודשיים משהו כזה. 4 צמיגים חדשיים. ברקסים קדימה ,ואחורה חדשים. אחרי טיפול 10 אלף. טסט לשנה. הרכב שמור ומטופל טוב (בעל הרכב מכונאי) הרכב זקוק לפחחות וצבע כללית ,הצבע דהוי,ויש מכות פח, צבע הרכב שחור, המחירון 11,800 הוא דורש 9,000 בגלל המצב החיצוני של הרכב והמחיר הוא סופי. מספר הפלאפון שלו 052-7519995 אלירן יש תמונות של הרכב אבל בלילה מצטער על האיכות
-
זקוק לעזרה בפענוח תוצאות בדיקה לפני רכישה - יונדאי גטס 2007
פיאסטה 89 פרסם הודעה בנושא של adamd9 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לא הייתי קונה! יש הרבה רכבים כמו גטס 2007 ,ללא תאונות ,מי אנשיים מבוגרים, ומי ידיים פרטיות ולא ליסינג, עם הייתה אומר שמדובר ברכב 95 ,96 ,הייתי מבין אותך ,אבל רכב של שלוש שנים על הכביש עם כאלה פגיעות אני אישית לא הייתי קונה זאת דעתי! אבל זאת בחירה שלך בסך הכל זה לא כזה גרוע עם תצליח לקנות את הרכב ב 50 K וזה התקציב שלך אז לך על זה,אבל עם יש לך תקציב קצת יותר גדול הייתי ממליץ לך לקנות רכב ללא פגיעות בשלדה,אח של חבר חיפש מאזדה 323 ,2002 עד 2004 נפח 2000 סמ"ק 7 חודשים עד שמצא רכב במצב דבש,אל תתיאש.בסופו של דבר תמצא רכב במצב מצוין ,שיהיה לך בהצלחה מקווה שעזרתי לך ואל תשכח לעדכן. רועי. -
נהגתי על אודי 80 שנת 92 ,1600 ידנית ,במשך 4 חודשיים,מה דעתי על הרכב? רכב כבד,יציב על הכביש,הגה קשה מאוד, (ממליץ לך לקנות רק עם הגה כוח!) רכב מאוד נוח,גדול יש הרבה מקום מאחורה,מי בחינת אמינות רכב חזק,אמין, אין שום בעיה עם חלפים לרכב ,המחירים של החלפים לא יקרים כ"כ, הרכב היה אצל חבר שלי שנה וחצי,היה אמין ללא שום בעיות, מה שכן קשה למכור את הרכב הזה! מי בחינת נסיעה הוא כבד ולא מפתח מהירות מהר,לא הייתי קורא לזה רכב כ"כ מפואר אבל תמורה טובה לכסף,צריכת הדלק של הרכב היתה 1 ל9 קילומטר ,1 ל 10 קילומטר (אל תקנה אוטומט ואל תקנה ידני עם 4 הילכים מכונה של דלק) רק ידני 5 הילוכים ועם הגה כוח עם תמצא. בהצלחה רועי.
-
הכי חשוב, אל תשכח לבדוק תאריך יצור ! עם אתה לא יודע איך בודקים אז זה הולך ככה , על הצמיג צריך להיות ארבע ספרות שזה התאריך למשל כמו (12.09) זאת אומרת שהצמיג יוצר בשנת 2009 (ה 12 זה השבועות כלומר בחודש השלישי לשנת 2009 יוצר הצמיג 1.3.09) רועי.
-
שיפורים גדולים לפיאסטה mk1
פיאסטה 89 פרסם הודעה בנושא של maier בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
עד כמה שידוע לי בלתי אפשרי להכניס גיר חמש הילוכים לפיאסטה MK1 ! אפשרי לשתול מנוע ZTEC 2.0 1.8 1.6 CVH 1.3 1.4 1.6 בעייני CVH 1.6 זה עדייף וזה נותן תמורה טובה לכסף,המנוע מספק 90 כ"ס! (45 כ"ס במקור 957 סמ"ק) ZTEC 1.6 זה 102 כ"ס ZTEC 1.8 זה 115 כ"ס ZTEC 2.0 זה 130 כ"ס CVH 1.4 זה 75 כ"ס CVH 1.6 זה 90 כ"ס בהצלחה רועי.
