Jump to content

NAFTA1979

  • הודעות

    186
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי NAFTA1979

  1. ומה רע בליין של אודיו סיסטם???????????????????
  2. תנסה אודיו סיסטם MX 12 , סאב 12" בתיבה קטנטנה, עולה 700 ש"ח כולל תיבה אצל רמי קראדי בהוד השרון http://audio-system.co.il/smod.php?name=line&lid=4
  3. תנסה JVC 441 מכשיר אמין ולא יקר .. 900 שקל כולל התקנה
  4. אודיו סיסטם MX 165 סט נציל מאוד ולא כל כך יקר, קניתי ב800 שקל אצל רמי קראדי בהוד השרון
  5. איפה בהוד השרון ומה תווך המחירים ?
  6. יש מערכת שכוללת DVD GPS טלפון מובנה ועוד כמה גימיקים , זה עולה בסביבות 8000 ש"ח ומתאים בדיוק לסיווק... אם זה מענין אותך אז תשלח לי הודה בפרטי ואני אעשה כמה טלפונים לחברין שעובדים בתחום
  7. מישהי שמע סט של אודיו סיסטם ... מחפש חוות דעת , כמה עלה לו ואיפה אפשר לקנות.. תודה
  8. קודם כל כמה אתה מוכן להשקיע ?
×
×
  • תוכן חדש...