Jump to content

NAFTA1979

  • הודעות

    186
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי NAFTA1979

  1. אין לי בעיה של מקום , רק עניין של נוחות הרכב הוא ג׳יפ די מרווח יש סט קדמי שיודע לתת באס עמוק? הציעו לי משהו אבל אמי לא סגור על זה
  2. השאלה אם אפשר להגיע לתוצאה טובה עם באס עמוק בווליום לא גבוה ללא סאב ברכב
  3. אתמול הייתי אצל מתקין וביררתי על מערכת לרכב החדש שלי עד היום בכל המערכות היה לי סאב וופר , ועכשיו לא בא לי שסאב יתפוס לי חלק משמעותי בתא המטען המתקין התעקש שיש צורך בסאב . אני חייב לציין שברכב מותקנת מערכת מקורית ללא סאב ויש המון באס ברכב אני מחפש מערכת sq שומע בעיקר אלקטרוני
  4. סט קומפננט בן שנה וחצי בקושי עבד עדיין מותקן ברכב אבל לא מחובר מחיר נדרש 1500 שח מורל אלייט 6.5 וטוויטר MT 23 אפשר לשלוח מייל tal [email protected] תודה
  5. למכירה סט מורל אילייט 6.5 במצב חדש בקושי עבד ברכב מחיר נדרש 1700 ש״ח סאב מורל אולטימטו 10 + תיבה של מורל. הסאב 600rms 2ome מחיר נדרש 1100 0528139777. טל
  6. עדכון על המוצרים שברצוני למכור: מונו בלוק היילקס. - נמכר סט קומפוננט מורל הלייט- למכירה 1700 שח סט קומפוננט. מורל דוטק - למכירה 550 שח עם וופרים חדשים מגבר גנסיס סדרה 3 4 ערוצים - למכירה 2700 שח סאב מורל אולטימטום 10 ". 600rms. -למכירה 1200 שח סאב מורל אולטימטום 10 ". 600rms. -נמכר מכשיר דבל דין קנווד 8026 בן 4 חודשים - למכירה 2900 שח
  7. יש גם מכשיר דבל דין קנווד 8026 בן 4 חודשים
  8. לפי ההספקים שהזנת לסט הזה , נראה שהוא ממש לא מתאים לך . כנראה שאתה מחפש להפציץ ולהרעיד את הסביבה והדוטק ממש לא כזה . לטעמי זה הסט הכי נעים ומענג שיש למורל ובכלל בשוק. היה לי אותו . את ההיבריד ואת ההלייט.. הסט שהכי נהנתי ממנו היה הדוטק , סט לא מפונק , נעים לאוזן , נציל והכי חשוב .. שווה כל אגורה שמשלמים עליו . ברגע שעליתי בסולם הרמות של מורל אז התאכזבתי , כי היו לי ציפיות מאוד גבוהות , אמרתי לעצמי אם הדוטק כזה נהדר, בטח איך יהיו האחרים . וכנראה שהדוטק באמת יחיד במינו !
  9. עוד תמונות 0528-139777 טל
  10. ........
  11. מגבר מונו בלוק הילקס SPXL 1000 RMS חדש!!!! באריזה מקורית לא נפתח ולא הותקן מעולם !!!!! 1700 ש"ח
  12. למכירה מגבר גנסיס 4 ערוצים 2500ש"ח סט קומפננט מורל הלייט 1900ש"ח סאב מורל אולטימו 1200ש"ח מותקנים שנה ברכב. טל 0528139777
  13. הייתי ציני בקשר ל170 שח. לא נראה לי שיש בית עסק /מתקין שמכבד את עצמו ואת העבודה שלו שגובה רק 350 שקלים על התקנה
  14. נורא ״יקר״ 350 שקלים. אני התקנתי 2 מגברים +קומפוננט קדמי + אחורי+סאב+ דבל דין ב170 שח וקיבלתי שוקולד פרה במתנה .
  15. סאב וופר מורל אולטימו 10 בתיבה מקורית בן פחות משנה בקושי היה בשימוש , אני נוסע ברכב רק מעם בשבוע וגם זה במקרה הטוב כל הקודם זוכה !!!!
  16. למכירה סט קומפננט מורל הייבריד אוביישן6.5. שדרגתי את הטויטר לmt23 יש גם סאב וופר מורל אולטימו sx 10 עובד ב2אום עם תיבה מקורית של מורל המערכת מותקנת 4 חודשים ברכב. 0528139777 טל
  17. אני מחפש סט שיהיה אפשר להנות ממנו גם בעוצמה נמוכה
  18. הסופרימו נציל יוצתר מהאלייט?
  19. 4-5-6K רק חדש בבקשה. חשוב שלי שהסט יהיה מאוד נציל
  20. האלייט 2 חלקים קניתי C4 סיטרואן , ולא מתחשק לי להיכנס לבניות אלא רק לאיטום בדלתות. אהבתי את הסט \ אבל מכרתי אותו עם הרכב וחשבתי לנסות משהו אחר
  21. בשעה טובה קניתי רכב חדש ואני מחפש לשדרג את הסט הקדמי שהיה מותקן ברכב הקודם - שאר הרכיבים נשארו כמו בחתימה חוץ מהHU שיוחלף אלפיין 117R. המלצות יתקבלו בברכה
  22. מי שאמר לך את זה שקרן!!! המכשיר מגיע עם כבל אייפוד USB וgps
  23. הגנסיס ברכב שלי
  24. מה הקשר לאיפה שאני גר?
  25. אין מערכת גז - זו בזוקה . המערכת היתה מותקנת בטנדר סובארו ועכשיו העברנו אותה לגיפ פאגרו בקשר לחימום/קירור... אני מאמין ומקווה שיהיה בסדר..
×
×
  • תוכן חדש...