אז זה יהיה בסדר גמור לא?ינוצל אחלה,
זה יהיה יותר חזק מסאב 12 300RMS ומעלה ,ושיעבוד 284 RMS?
יפתח את הסאב טוב מאוד!
אני צריך מידות לתיבה של זוג סאבים. פתוחה שיכנס לבג'ז של מיצובישי לנסר 07
וגם לתיבה אטומה
שאלה תיהיה היתנגדות סופית של 4 האום נכון?כל רמקול יקבל 142RMS ולא פחות נכון?
אז זה יהיה בסדר גמור לא?ינוצל אחלה,
זה יהיה יותר חזק מסאב 12 300RMS ומעלה ,ושיעבוד 284 RMS?
כיאילו יפתח את הסאב טוב מאוד!
אני צריך מידות לתיבה של זוג סאבים. פתוחה שיכנס לבג'ז של מיצובישי לנסר 07
אני מחבר שתי קומפוננט למגבר, אז נישארו לי שתי ערוצים
אז לקנות שתי סאבים קיקר C12 ?
ומה המידות של התיבה לשתיהם? אטומה, ופרוט אם אפשר, תודה
וכמה כל סאב יקבל מהמגבר?
גדולה אני יודע, השאלה עם כמו של אליקון
אפשר עזרה על נתוני הסאב?
כגון:
Qts - מקדם התהודה של הרמקולfs - תדירות התהודה של הרמקולVas - הנפח העצמי של הרמקולD - קוטר הרמקול. נתון זה נועד לצורך חישר המינימורט.