בידוד וכ' אני יעשה בזמן הקרוב מאוד, הסכום הוא רק על אלמנטים,רדיו דיסק יש של אלפיין דגם CDA9887 שנילקח מהרכב הישן של אחי הגדול ,הוא שולט על שלוש חלקים?
אנחנו אוהבים טויטר מלטף,לא שצורם באוזן וצועק,משי
ובקשר לגג הניפתח,יש אפשרות לנתק את הסאב ולהוציא אותו ?
כי אנחנו לא נוסעים אם גג פתוח הרבה בכלל,חם מאוד רוח חמה,עדיף סגור ומזגן ולא לעשות פוזה על אנשים
בעיקרון נוכל לישרוד ללא פתיחת הגג,אם נירצה אז נוציא את הסאב