Jump to content

קוראים לי איזי-

  • הודעות

    76
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי קוראים לי איזי-

  1. סוף סוף הגיעה הישועה ! ! .. בלי להעליב אבל הגיע זמן , שלא ימכרו זבל מסין ! קסנונים ברמת גימור לא טובה ! עכשיו יהיה קסנונים מאריקאים ברמת גימור מקצועית .
  2. אל תגיד לו תחכה חודש-חודשיים ואז תגיד לא , ד"א על איזה רכב מדובר ?
  3. תקרא פרטי .. אני מוכן לקחת ממך אני יפטור לך את הבעיות ..
  4. נמחק צירוף מקרים ! מוסים יפיפיות !
  5. איזה יפה המוסטאנג ישר כח בני , והמרקורי קטלנית ! מכוניות ברמה , אשריכם .
  6. שלום .. בעיר שלנו יש רכב שעומד כבר 10 שנים לפחות , רכב מדגם אל - קאמינו . לפי מה שידוע לי , ביררתי ! ובעל הרכב נפטר , מה אני עושה , אין לי אפשרות לאתר אף אחד מבני המשפחה הם עברו דירה ! אני רוצה לשפץ את הרכב הזה . תודה לעונים !
  7. נוו ספר מה קרה אחר-כך ? תמונות יפות , הטייגר עוד יותר..
  8. קוראים לי איזי- זה הכינוי , ובמציאות אביב.
  9. אני מאוהב באוטו הזה , תעלה תעלה תמונות ! אוו אוו אוו אתה מזכיר לי את הדירוג כל יום היתיי מדרג אותך !
  10. יש מלא נושאים שאני מת לעזור בהם לאנשים ואין לי גישה לאופ-טופיק , בבקשה תתן לי גישה לשם !
  11. איזה יופי של תמונות , תודה רבה,
  12. תתחדש מברוק ... ד"א יש לך camaro z28 או היה לך?
  13. תתחדש מברוק .
  14. ערב טוב, שבת שלום ! כמה עולה להחליף ראש מנוע לסוזוקי סוויפט שנת 87 ? תודה לעונים !
  15. קוראים לי איזי-

    חדש מרצדס GLK

    נחמדה לטעמי , ממש לא מכוערת ! מחיר עממי למרצדס,
  16. בד"א זה ילדים קטנים גונבים את זה , אז אתה רואה איזה ילד בגיל שלי כיתה ח' - ט' . קונה לו איזה טילון ומשכנע אותו שיחזיר לך את הסמל ! מניסיון
  17. למרות שאני לא מהאיזור , תילך לאוטו'ס -דרך בר יהודה 22 והטלפון : 04-8622217 מקווה שעזרתיי .
  18. מברוק- החלום שלי זה מוסטאנג .. אוליי חלומות יתגשמו !
  19. בהחלט כן - אשכול חיובי . צריך לנעוץ לדעתי !!
  20. חיפושית שלנו - כן כן כן עגול ! היום בת 40 - התאריך ברישיון 01/01/1968 אז מזל טוב - קחו תמונה שלה .! ד"א היא למכירה , שלחו ה"פ או 0506274404
  21. +1 . זה הטמפ' בארצנו .
  22. עדיין לא עבר 15 יום מהתגובה האחרונה אז אני מרשה לעצמי להגיב - השיפור הכי טוב שאתה יכול לשים זה לשים מנוע של 205 gti 1900 , ואז אם אתה ממשיך אז תתחיל באינטרקולר בסעפת יניקה טובה - בפורק - ואם אתה כבר ממש נכנס לליגה של הגדולים אינטרקולר ומגדש יעשו עבודה אחלה ..
  23. אינטרקולר - וזהו לדעתיי - אולי גם פילטר אוויר פתוח - וזהו והיא תעלה את העליותת לדעתי .
  24. מה קורה קוראים לי איזיי - From kasam range- שדרות - אין לי רישיווןן אבל הרכבים שלנו- Toyota koroLa 2003 Toyota YaRis 2003 volkswaGen bUttuLe 1968 .
×
×
  • תוכן חדש...