Jump to content

אבי24

  • הודעות

    248
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אבי24

  1. סה"כ רציתי לשאול, חוזר בי.
  2. תודה על העצות. האם יש חברה של צמיגים שאתה ממליצים עליו? ועל מקום אמין וזול?? מדובר בבלנו 98 מידת צמיג כפי שרשום ברישיון : 185/60/R14 אני צריך משהו לא יותר מדי יקר, אני נוסע בשנה בממוצע: 10,000ק"מ , אם זה עוזר להמלצה על צמיג. אני צריך משהו זול אך בטיחותי תודה מראש
  3. שלום לכולם, האם בטסט בודקים שיש גלגל רזרבי? והאם הוא חייב להיות תקין? כלומר בלי סימני יובש וכדומה? דבר שני: 2 הצמיגים הקדמיים שלי "יבשים" והפאנצ'ר מכר שבדק אותם אמר שצריך להחליף, איך אני אוכל לדעת אם הרכב שלי יעבור טסט במצב כזה? יש מצב שבו בכל זאת מעבירים את הרכב בטסט? תודה
  4. הם לא נשברו, סך הכל פתחתי את הריפו של הדלת ואני רוצה להחזיר את הניטים, אני מצליח להכניס אותם אבל הם לא ננעלים, איך אני נועל אותם? תודה
  5. כמה שידוע לי יש פילטר אויר ( אני חושב שזה גם למזגן), והוא אמור להיות בצד שמאל למעלה כשאתה פותח את מכסה המנוע, אתה פותח אותו בעזרת 3-4 קלפיסים ואתה יכול להחליף/לנקות אותו בהתאם לצורך
  6. אהלן מדובר בסוזוקי בלנו 98, לאחרונה פתחתי את הריפוד של דלת הנהג, פתחתי את הניטים שבדופן הצדדית של הדלת, כשרציתי להחזיר את הניטים, העיגול הפנימי לא ננעל איך אני מכניס את הניט ככה שזה ינעל כמו שצריך? (אשמח להסבר מפורט) תודה
  7. שלום לכולם. מדובר בבלנו 98, הבעיה היא בידית פתיחת הדלת(הידית שפותחים מבחוץ), שהיא משוחררת, בקיצור לא ניתן לפתוח את דלת הנהג אלא רק ע"י פתיחה מתוך הרכב. במידה ולפי דעתכם ניתן לבצע את התיקון בכוחות עצמי אשמח למספר עצות איך לתקן את התקלה . תודה ויום טוב
  8. באוטו דיפו וכדומה ניתן להשיג דבק כזה או מה? שנית כל, המראה אמורה להיות מחוזקת רק על ידי הדבקה? בלי ברגים??
  9. למה אתה בדיוק מתכוון לרכוש את החלקים הנחוצים?? אם הייתי יודע את הפתרון לא הייתי פונה לפורום....
  10. שלום לכולם מדובר בסוזוקי בלנו 98, הבעיה היא שהמראה החיצונית השמאלית רופפת מעט, פתחתי את הפלסטיקים מתוך האוטו, והמתכות שבתוכם אמורים להיות הברגים יצאו,ניסיתי להדביק עם דבק מגע ען חיזוקים של אזיקונים וזה עדיין רופף בגלל המשקל הרב יחסית. יש לכם דבק מיוחד להמליץ עליו שיכול לעזור לי? או לחילופין דרך לחיזוק המראה זה קצת לא בטיחותי, לא בא לי שזה יפול באמצע הנסיעה.. תודה מראש
  11. איך אני מודד את חום המנוע? יש לי שעון בתא הרכב שמחולק נראה לי ל 4 שנתות אני חושב. מה הכוונה להריץ את הרכב? על איזה הילוך לשים אותו? ולכמה זמן (יש לי אוטומט)
  12. ניסיתי לפתוח עם מפתח עם רינג וזה לא הצליח, ניסתי עם שוודי אבל לפי מה שחברי ממקודם רשם אני מבין שזו היתה טעות, מקווה שלא הרסתי את ההברגה. רק בשביל להיות בטוח, מה סדר הפעולות? ריקון שמן-> החלפת מסנן שמן-> סגירת אטם-> מילוי שמן חדש? תקנו אותי במידה ואני טועה אשמח לטיפים נוספים תודה ושבוע טוב
  13. ניסיתי לפתוח את פקק אגן השמן עם שוודי 17 וגם עם רינג ולא הצלחתי , האם ישנם עוד שיטות? פעם שעברה עשיתי עם חבר את הטיפול וכנראה פקק נסגר חזק מדי תודה על העזרה
  14. האם זה חייבת להיות שייבה מקורית של הרכב ? ניתן להשיג במקום אחר חוץ מאוטו דיפו?
  15. תודה רבה לכולם האם זה קריטי עד כדי כך שאני אשתמש באותה שייבה של פקק אגן השמן? פעם שעברה לא החלפתי , אני מתכוון האם יכולה להיות נזילת שמן?
  16. נפח מנוע הוא 1600. אני מציין שאני רוצה לעבוד עם ג'ק הידראולי , איפה אני מניח את הכף שלו שאמור להרים את הרכב? מהם אמצעי הבטיחות שאני חייב לנקוט? שהרכב לא יתדרדר וכולי?
  17. שלום לכולם! אני רוצה לבצע טיפול של החלפת פילטר שמן + שמן לסוזוקי בלנו 98, רציתי לשאול מספר דברים: 1. מהו האיזור שאני שם בו את כף של הג'ק ההידראולי? 2. מה המספר בוקסה שפותחת את פקק ריקון השמן? 3. אם מה מומלץ לפתוח את פקק ריקון אגן השמן על מנת לא להרוס הברגה? 4.האם זה מחייב להחליף את השייבה של שבאה מתחת לפקק אגן השמן? 5. כמה ליטר שמן צריך למלא לסוג רכב המדובר? בלנו 98 תודה
  18. שלום לכולם! אני צריך לקנות מצבר לרכב בלנו 98 ואני מתלבט בין מספר חברות: בחנות א' הציעו לי מצברים של 46A שנפ- 20 חודשי אחריות ב 590 שח מגה וואט- 12 חודשי אחריות ב 480 שח בחנות ב' הציעו לי גם מצברים של 46A: VARTA עשרים חודשי אחריות ב 550 שח VOLTA שנים עשר חודשי אחריות ב 500 שח האם 46A מתאים לבלנו 98 אני צריך חוות דעת איזה הצעה נראית יותר טובה, האם מספר חודשי האחריות קריטי?? כי הכל עם תו תקן לא? תודה מראש
  19. אהלן יש לי אזעקה מסוג קוברה, מה זאת אומרת צריך לבצע איפוס לאזעקה??
  20. תודה לכל התגובות בוא נניח שהבעיה במצבר כי המצבר הנוכחי נמצא 4 שנים, אם אני אקנה מצבר חדש זה מסובך להתקין אותו לבד? ושנית כמה אמפר מומלץ? כמה בערך עולה בדיקה של חשמלאי לזילגה במערכת חשמל ??
  21. שלום לכולם, מדובר באזעקה מסוג קוברה. אחרי שפרסמתי את ההודעה בפורום הלכתי לפתוח את הרכב, כשרציתי להניע , הרכב לא הניע, חשבתי שהאזעקה לא בסדר אבל אחרי עזרה של מישהו עם כבלים הסתבר שמצבר גמור , יש לי אותו כבר מ נובמבר 2004 יעני כבר 4 שנים. 1. השאלה היא איך ניתן לדעת שהמצבר יכול להחזיק אצלי עוד זמן אולי צריך שיפוץ כי לפני חודשיים בדקו את המצבר במוסף ואמרו שהוא בסדר. 2. דבר שני הוא איזה מצבר (כמה אמפר) דרוש לסוג רכב בלנו 98 ??? ואיפה ניתן להשיג במחיר סביר באיזור תל אביב?? תודה מראש
  22. חברים שלום! יש לי סוזוקי בלנו 98 אוטומטית והבעיה היא באזעקה,הבוקר כשבאתי לפתוח את הרכב עם השלט, נשמע צפצוף חלש מהרגיל אולם הנעילה לא השתחררה והדלתות נשארו נעולות חזרתי ללחוץ אבל זה לא עזר, הצלחתי לשחרר נעילה ידנית בלבד, אני חייב לציין שכאשר פתחתי ידנית האזעקה לא הופעלה דבר שמדאיג אותי כי בדר"כ כאשר אני פותח את הרכב ידנית האזעקה מופעלת מסיבה ברורה... **אני חיב לציין שהבוקר נסעתי ברכב בכיוון הלוך ללימודים ושרציתי לנעול עם השלט הרכב ננעל בצורה תקינה אולם החלון של הנהג לא עלה עד הסוף עד אשר לחצתי על השלט סגירה-נעילה 3 פעמים, התקלה שתיארתי למעלה קרתה שבאתי לפתוח את הרכב שוב בכיוון נסעה הלוך הביתה.** ממה תקלה זו יכולה לקרות? אולי פיוזים גמורים? אם כן אשמח לדעת היכן נמצאים פיוזים הרלוונטיים לתקלה ברכב מסוג זה בלנו 98. תודה מראש ושבת שלום
×
×
  • תוכן חדש...