Jump to content

אבי24

  • הודעות

    248
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אבי24

  1. חברים שלום!! מדובר כאמור בסוזוקי בלנו מודל 98 מותקנת אזעקה מסוג קוברה, והבעיה היא כך: 1. לאחר שאני לוחץ על השלט לנעילה מרכזית של הרכב,לאחר מספר דקות האזעקה מופעלת ללא סיבה,וזה מפסיק לבד אחרי חצי דקה בערך וזה קרה כבר מספר פעמים. אף אחד לא נגע ברכב או משהו כזה. 2. כאשר אני פותח את הרכב ומנטרל נעילה מרכזית נשמעים 3 צפצופים חוזרים, מה שלא אמור להיות. בדר"כ בנעילה נשמעים 2 צפצופים ובפתיחה נשמע צפצוף יחיד. איך אני יכול לפתור זאת לבד? או עדיף מתקין מורשה וכולי. תודה וחג שמח
  2. חברים שלום!!! אני שוקל לקנות טסות . אני מעוניין במשהו איכותי, אני זקוק להסבר על איזה סוגים קיימים בשוק. האם ניתן לקנות בחנויות מורשות של סוזוקי ?? , שיש להם את הסמל של סוזוקי. אשמח להסבר מפורט מה יותר עמיד ,
  3. חברים שלום!!! אני שוקל לקנות טסות . אני מעוניין במשהו איכותי, אני זקוק להסבר על איזה סוגים קיימים בשוק. האם ניתן לקנות בחנויות מורשות של סוזוקי ?? , שיש להם את הסמל של סוזוקי. אשמח להסבר מפורט מה יותר עמיד ,
  4. עכשיו אני רגוע קצת, מישהו יכול להסביר לי איך ניתן לתקן זאת? האם עדיף לעשות זאת במוסך?
  5. שלום לכולם, יש לי סוזוקי בלנו 98 , אני חושב שיש לי תופעה מוזרה בהגה, אני אתאר אותה ותעזרו לי לאמר אם זו תקלה.. כשאני מיישר את ההגה כשאני מסיים לחנות, גם כשההגה ישר, כלומר הסמל של סוזוקי ישר , הגלגלים לא ישרים אלא נוטים טיפה שמאלה. האם זה דבר סביר ?
  6. בקשר שימון המנועים של החלון החשמלי : איזה שמן מומלץ להשתמש? והאם WD40 מתאים?
  7. תודה על ההצעה אני מתל אביב
  8. תודה לכל המגיבים אבל לא עניתם לי לגבי: האם ספרי סקאי פותר את הבעיה שהחלונות עולים ויורדים לאט?? אם לא ... מה כן פותר בעיה זו??
  9. שלום לכולכם קניתי לאחרונה ספריי סקאי של AMERICAN EAGLE ואני צריך המלצות כיצד להתשמש בספריי זה. האם הוא טוב לפיתרון בעיה שהחלונות החשמליים זזים לאט מדי? או שעדיף ספריי סיליקון, כמו כן זקוק להמלצה איפה ניתן לרכישה באיזור תל אביב
  10. לא ענית, האם חייב לפרק אור ברקס לשם הוצאת המגש של הרמקולים?
  11. מנחם פ. אמר: " זה לא שאסי, זה כיסוי של משאבת הדלק. זה עלול לסכן אותך מבחינה ביטוחית, כי גנב יכול לנתק קודן בשניות בלי הכיסוי. לא שעם הכיסוי זה ימנע גניבה, אבל יעכב אותה. וכן, יש לפחח מכשיר כזה." נאלצתי לפרק את הכיסוי פלסטיק הזה בגלל שנפל לשמה מברג, וכשמשכתי הניטים נשברו וכולי. ראיתי מצד שמאל למעלה איפה שהחגורה קשורה, מן מתקן מגומי כזה, יש מצב שזוהי משאבת הדלק? מהם הסיכונים? והאם חשוב לתקן זאת במוסך מורשה.
  12. שלום לכולם אני צריך לפרק את המגש האחורי ברכב שלי לשם החלפת רמקולים: בלנו 98 לפי מה שראיתי לשם כך צריך לפרק את המתקן של האור ברקס, השאלה היא איך ניתן לפרק את זה? והאם הכרחי לפרק אותו?
  13. אהלן חבר'ה 1.מדובר בסוזוקי בלנו , נשברה לי ידית אחת של המושב האחורי , איך למשוך את המושב האחורי בצורה אחרת? 2. הידית השנייה לא נשברה אבל הפין מסרב להתלבש במקומו , איך ניתן לסדר זאת, המלצות למקומות בתל אביב שמטפלים בבעיות מסוג זה?? 3. כשמרימים את המושב האחורי יש פלסטיק שמכסה את גוף הרכב, שסי מה שזה לא יהיה, הפסלטיק הזה מחוזק ע"י ניטים והם נשברו, כייצד ניתן להחזיר אותם? יש מכשיר לזה או מה?? תודה
  14. שלום לכולם! האם ניתן לצבוע את רכב באמצעות מוצרים בחנויות כמו אוטו דיפו וכולי?? (לאו דווקא במוסך) עד כמה זה משתלם מבחינת זמן וכסף ? האם זה יוצא איכותי ?
  15. מישהו יכול להמליץ לי על חנות בתל אביב שאפשר לקנות שם סל אשפה לרכב??
  16. תודה, איפה אני קורא את כל התקנות השונות?? אם אפשר קישור אני אשמח. בקשר לתקנה נוספת: האם יכולים לחייב אותי שיהיה אצלי ברכב פח לזבל?
  17. אני מדבר על שאלה תיאורטית, לא תפס אותי ברוך השם שוטר אבל: האם מותר לדבר עם ספיקר כשהטלפון מונח בצד? אם אתה מכיר יש את זה בחדשים של נוקיה.
  18. נניח שחלק מהזמן לא החקתי אותו
  19. שלום לכולם האם ידוע לכם האם יש חוק האוסר על דיבור בטלפון נייד, דרך רמקול?? ואני מדגיש כלומר ללא דיבורית. כמו כן אני אשמח לקבל קישור לאתר שבו מופיעה רשימה של חוקים מסוג זה. שבוע טוב
  20. תודה, בררתי אצל מכשירי תנועה וכנראה שצריך לקנות את הספר הזה לרכב וזה עולה 50 ש"ח
  21. שלום לכל חברי הפורום!!! יש לי 2 שאלות 1. איך אני יודע מה הלחץ אוויר בצמיג ברכב מסוג סוזוקי בלנו מודל 98?? 2. מאיפה אני יכול להשיג ספר יצרן של הרכב מסוג זה שציינתי ? קניתי אותו יד שניה , אם יש אתר שמספק את זה אני אשמח אם תצרפו קישור. תודה
×
×
  • תוכן חדש...