מנחם פ. אמר: " זה לא שאסי, זה כיסוי של משאבת הדלק. זה עלול לסכן אותך מבחינה ביטוחית, כי גנב יכול לנתק קודן בשניות בלי הכיסוי. לא שעם הכיסוי זה ימנע גניבה, אבל יעכב אותה. וכן, יש לפחח מכשיר כזה."
נאלצתי לפרק את הכיסוי פלסטיק הזה בגלל שנפל לשמה מברג, וכשמשכתי הניטים נשברו וכולי. ראיתי מצד שמאל למעלה איפה שהחגורה קשורה, מן מתקן מגומי כזה, יש מצב שזוהי משאבת הדלק? מהם הסיכונים? והאם חשוב לתקן זאת במוסך מורשה.