שלום לכולם
יש לי סוזוקי בלנו 98 עם 118,000 ק"מ, את הביקור האחרון במוסך לביקורת עשיתי ב 110,000 ק"מ לפני 10 חודשים.
השאלה היא אם לחכות ל 120,000 ק"מ או ללכת כבר בימים אלו למוסך מכיוון שעברה חצי שנה ?
כמובן שאני מתכוון לטיפול 10,000 .
האם האיכות של השמן תלויה בזמן שעובר או במספר הק"מ שנוסעים איתו?
תודה