Jump to content

אבי24

  • הודעות

    248
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אבי24

  1. שלום רב, מדובר בסוזוקי בלנו 98, המראה החיצונית שלי מצד שמאל התפרקה, היא הייתה מודבקת ממקודם וזה החזיק יותר משנה. הקופסאה החשמלית שבתוכה מותקנת המראה- התפרקה מהמשולש..כלומר זה יצא מהמסילה. השאלה היא באיזה דבק להשתמש כדי להדביק? תודה מראש.
  2. יש אמובילייזר אבל ככל הנראה הוא לא פעיל. יש לי אותו 3 שנים ברוך השם.. אם כבר מדברים על זה: הגיר שלו כבל משהו והוא מקורי מאז 98. האם כדאי לחשוב על מכירת הרכב ? או שכדאי לחכות שהגיר/תושבות מנוע יצאו מכלל פעולה ואז למכור אחרי שיפוץ.. ? הרכב שווה לפי מחירון יד 2 15,900 דרך אגב הרכב עבר 130,500 ק"מ,קניתי אותו לפני 3 שנים כשעבר : 107,000.
  3. מה אתה מנסה לאמר ? שכדאי לקחת סיכון?
  4. תודה על חוות הדעת. 1. מה מכסה ביטוח מקיף שלא מכסה ביטוח צד ג' רגיל ? מלבד גניבות כמובן ....? 2. האם הרכב כמו שלי מהווה מטרה? והאם שווה לקחת את הסיכון? 3. נניח והרכב עובר תאונה.. והוא חס ושלום הולך TOTAL LOSS האם הביטוח צד ג' מכסה זאת ומאפשר לקבל את הכסף שהרכב שווה ?? 4. לא עניתם עדיין... איזה חברה מומלצת לקודן ? האם יש קודן שמנתק אספקה של דלק וכך זה אמור לפתור את הסיכוי לגניבה לא? תודה מראש.
  5. שלום רב, מדובר בסוזוקי בלנו 98 אוטומטית, הגיע הזמן לחדש את הביטוח על הרכב. בשיחה אם מספר חברות ביטוח נאמר לי שלא שווה לבטח את הרכב בביטוח מקיף (כיסוי גניבות) אלא רק צד ג'. ולכן אצטרך לעשות קודן כדי לצמצם סיכוי לגניבת הרכב. יש חברה אחת שהסכימה לעשות מקיף אבל במחיר יחסית יקר, של 2375. את החובה כנראה שאעשה בחברת הביטוח הנוכחית ב 1590 ש"ח. השאלה היא כך : האם כדאי להשקיע ולעשות קודן? (המחיר של התקנה+עלות הקודן תתווסף למחיר ביטוח חובה+ צד ג' של 2400) או לחילופין לבטח חובה+מקיף במחיר של 3,965. אשמח לעצות. מהם המחירים לקודן אמין. אני צריך המלצות לכך. תודה
  6. ראש חודש טוב לכולם ! 1. אני מעוניין להחליף את הרמקולים שמותקנים אצלי בדלתות. איזה גודל אני צריך? וחברה מומלצת. מאחורה במגש יש לי זוג רמקולים פשוטים של PIONEER. דבר שני האם זה מסובך להחליף לבד? 2. איזה דרך אתם ממליצים לי לחזק את החיבור של המחברים שמגיעים מכיוון המערכת שמתחברים לרמקולים?? תודה מראש.
  7. אתה מכיר מקום אמין וזול בתל אביב/חולון והסביבה? בוא נניח שהחלפתי את הבולמים. האם זה שאני משאיר את הצמיגים הפשוטים ולא מחליף אותם, האם עדיין היציבות תשתפר?
  8. בוקר טוב מדובר בבלנו 98 אוטומטית, בולמי הזעזועים שלי לא הוחלפו כנראה מאז שקנו את הרכב.. בכל אופן הגיע הזמן להחליפם. אני צריך המלצה לחברה מסוימת. האם זה יכול לשפר את אחיזת הכביש של הרכב ? בהתחשב שיש לי צמיגים פשוטים ולא איכותיים , חברת WANLI תודה מראש
  9. שלום רב, יש לי חיישני רוורס, מישהו שפשף אותי בחנייה והפלסטיקים שמצמידים אותם לפגוש נשברו.. וכעת הם לא נצמדים. אני חושב שהחיישנים תקינים ולכן שווה להשקיע.. האם אתם מכירים מקום שמוכרים את זה ?
  10. אם את מחפשת רכב אמין וחסכוני , מה שחיוני לסטודנט/ית בימינו אני ממליץ לך על סוזוקי בלנו, אפשר שנתונים 98 ומעלה.. סוזוקי בלנו לא מצטיינת בבטיחות אבל היא מאוד נוחה מבחינת טיפולים, חלפים זולים וחסכונית בדלק. הכי חשוב ללכת למוסך בדיקה לפני קניית הרכב, ולחייב את המוכר שאין בעיה של שאסי
  11. מישהו?
  12. בוקר טוב יש לי חיישני רוורס ברכב כבר למעלה משנה.. לא מזמן מישהו שיפשף את הפגוש לי מאחורה בחנייה. יש לי מאחורה 4 חיישנים (עייניות), 2 מתוכם הפלסטיק שלו נשבר קצת. החיישן נראה תקין. כעת הם מורכבים במקום שלהם. לאחר המקרה כשאני נוסע לאחור המערכת מצפצפת למרות שאין מכשול מאחורי. הצפצוף נפסק וחוזר שוב. אני מאמין שהמערכת נדפקה מן הסתם. האם כיול מחדש של המערכת יעזור ? ואם כן איך ניתן לבצע זאת?
  13. שלום לכולם! אני שוקל החלפת בולמי זעזועים, אצלי הם כבר ממש לא יעילים: 1.לאחרונה שמתי לב שכאשר אני עולה על פסי האטה גבוהים בתוך השכונה, אני שומע מכה חזקה באיזור האחורי מכיוון תא המטען כאילו תא המטען נסגר ונפתח בעוצמה רבה, אני לא חושב שזה קשור לתא המטען.. האם זה קשור לשחיקת בולמי זעזועים האחוריים אם קיימים בכלל כאלו? 2. כמה בולמי זעזועים יש בדגם זה? 3. עד כמה מסובך להחליף אותם לבד..? 4. במידה וזה עיניין בטיחותי ולא כדאי להתעסק אם זה לבדי. תוכלו לתת לי המלצה למוסך עם מחירים סבירים ועבודה טובה ואמינה כמובן. תודה ושבוע טוב
  14. - אודה על ההתיייחסות
  15. שלום לכל חברי הפורום מדובר בבלנו 98 , יש לי פנצ'ר בגלגל אחורי שמאלי, יש לי גלגל SPARE כולל את הג'אנט (החלק שעליו מתלבש הצמיג כמדומני). מדובר בצמיג BRIDGSTONE , אני מאמין שאוכל להחליף את הגלגל בכוחות עצמי. כרגע לפני החלפה : מקדימה יש לי צמיגים מחברת WANLI , מאחורה 2 צמיגים חברת ALLIANCE. יש לי 3 שאלות : 1. האם לאחר החלפת הצמיג דרוש לבצע משהו נוסף שניתן לעשות אותו אך ורק בפנ'צריה? 2. האם זה קריטי שמאחורה יהיו כעת 2 צמיגים מחברות שונות ? ALLIANCE ו BRIDGESTONE ? לגבי האיכות ברור לי ש BRIDGESTONE הרבה יותר איכותי. 3. האם יש טעם לתקן את הפנצ'ר ואם כן באיזה מקרים ומהם הדרכים?? תודה מראש
  16. כשאני עושה טיפול של החלפת שמן ופילטר שמן אני שם פרסטון 10.40 צהוב. פעם אחרונה ביצעתי טיפול כזה במוסך ואין לי מושג איזה סוג שמן שמו שם
  17. מישהו ?
  18. שלום לכולם יש לי סוזוקי בלנו 98 עם 118,000 ק"מ, את הביקור האחרון במוסך לביקורת עשיתי ב 110,000 ק"מ לפני 10 חודשים. השאלה היא אם לחכות ל 120,000 ק"מ או ללכת כבר בימים אלו למוסך מכיוון שעברה חצי שנה ? כמובן שאני מתכוון לטיפול 10,000 . האם האיכות של השמן תלויה בזמן שעובר או במספר הק"מ שנוסעים איתו? תודה
  19. חברים יקרים! אין טעם לקרוא לחבר פורום במילות גנאי ובוודאי לא לשנות כותרת מודעה (ראה כותרת) רק בגלל שכתבתי בלי סימני פיסוק. אשמח לקבל ביקורת, בונה כמובן. לרדת לפסים אישיים ולגופו של אדם ולא לגופו של עיניין זה לא מקובל עלי.
  20. תודה רבה. 1. איך אני בודק ויזואלית האם יש שמן במים ומים בשמן? 2. בזמן שאני עומד ברמזור אדום בהילוך D ההגה רועד לי, האם יש קשר לזה שנגרם נזק למנוע?
  21. שלום לכולם! מדובר בסוזוקי בלנו 98 אוטומאטית. לפני חודשיים בערך הייתה לי בעיה של איבוד מים בגלל סדק באחד הצינורות שמובילים למנוע. יצא עשן לבן ממכסה המנוע ומד הטמפ' עלה מעל החצי. לאחר ביקור במוסך הצינור הוחלף ומאז ברוך השם הבעיה נפתרה. המוסכניק חיבר מכשיר מדידה למכסה המילוי של הרדיאטור והכניס לחץ למערכת ע"י ניפוח המשאבה במכשיר הבדיקה ואמר שהכל בסדר. השאלה היא כך: האם ניתן לדעת בוודאות שלא נגרם נזק למנוע? כלומר האם מספיקה בדיקה חיצונית כמו שעשה בעל המקצוע, או שחייב לפתוח את המנוע ולראות? תודה מראש
  22. לאייזיק וכל חברי הפורום ! אני מודה בטעות ואכן למדתי שיעור חשוב. "מכל מלמדיי השכלתי". מוטב שנגמר בקנס ולא בסיכון חיי אדם. אני חושב שהכביש הפך להיות ג'ונגל של ממש. קל להיסחף ולהפוך לאלו שנוהגים כמו ביריונים. אגב, כולנו אנושיים ולכן מבצעים טעויות במהלך הנסיעה וחלקן חמורות ומסכנות חיי אדם, החכמה היא להודות בטעות. תודה לכולכם.
×
×
  • תוכן חדש...