Jump to content

אבי24

  • הודעות

    248
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אבי24

  1. כן אבל, חשבתי שיש דרך אחרת. קצת קשה להלביש את הגומי על הפלסטיק כאשר הפלסטיק מוברג עם הברגים ולכן שאלתי אם יש דרך אחרת..
  2. ראשית, לפי התמונות וגם הדגם של הרכב אין כרית אוויר או שנא אני טועה ? דבר נוסף, מאחורי כיסוי הפלסטיק יש שאריות דבר ומן חריצים מסביב לכיסוי.
  3. שלום לכולם, הכיסוי להגה היה רופף, עשיתי טעות שהוצאתי אותו לגמרי.. השאלה איך אני מחזיר את הכיסוי? אני יכול להדביק אותו עם דבק מגע.. אבל הבעיה היא להלביש אותו על הפלסטיק הלבן..? הצלחתי להוציא את הפלסטיק הלבן, 3 ברגים שהחזיקו אותו.. הקטע שלא הבנתי , איך בדיוק להלביש את הגומי הזה ? כי אם אני מלביש אותו כמו שצריך אי אפשר לשים את הברגים... יכול להיות שפספסתי משהו ? צירפתי תמונות כדי שבינו תודה
  4. על מנת להפיק לקחים ועל מנת למנוע הישנות מקרים מסוג זה מספר שאלות: 1. מהם הסימנים לצמיג יבש? , יש לי ניסיון מועט.. 2. האם יעזור לעשות סבב החלפת צמיגים כל 10,000 ק"מ , במה זה מועיל?
  5. 1. הצמיג נמצא אצל בפנצ'ריה מיום שני, אני לא חושב שהוא מחזיק אותו עדיין. 2. עברו למעלה מ 3 שנים, אתם חושב שזה רלוונטי? שבוע טוב
  6. הוא הורכב רק פעם אחת אני לא זוכר מה שנת הייצור אבל הוא שכב שם די הרבה זמן
  7. ייתכן תוכל להסביר את דבריך ? מה ז"א משנה את כיוון נסיעתו?
  8. הצמיג הנ"ל מותקן ברכב חצי שנה, לא יותר משנה זה בטוח. הבעיה היא שהוא שכב הרבה זמן בתא המטען ולא לקחתי זאת לתשומת ליבי. אבל כפי שעיניכם רואות הצמיג לא שחוק.. לא חשבתי שהוא יכול להתייבש בצל
  9. ברוך השם לא, אמרו לי בפנצ'ריה שהייתי יכול להתהפך. נס אמיתי. זה היה במהירות גבוהה, ההגה קצת רקד והרחתי ריח גומי שרוף. חוויה שהייתי רוצה לשכוח, במקרה מסוג זה נוטים לשכוח פרטים קטנים.
  10. שלום לכולם, רציתי לשתף תמונה של צמיג שהתפוצץ אצלי ברכב, בלנו 98 בנסיעה בכביש החוף במהירות לפחות 90 קמ"ש כמה שאני זוכר. הצמיג היה אחורי שמאלי. אני מקווה שזה יעלה את המודעות לחשיבות תקינות הצמיג וכמה אסור להזניח
  11. אני מתכוון שצריך ללחוץ הרבה עד שהאוטו מגיע למהירות מתאימה לכביש מהיר, צריך להתאמץ ללחוץ זה הכוונה
  12. שבוע טוב מדובר בבלנו 98 אוטומטית, בזמן האחרון אני צריך ללחוץ על הגז ממש הרבה עד שהרכב מאיץ, אני מרגיש שהאוטו לא "סוחב", הדוושה קשה.. איזה דברים אני צריך לבדוק ? או שמא זה בלאי טבעי? יש לציין שזה קורה אפילו כשיש איתי נוסע יחיד
  13. האם בדקת מתחת לשטיח של הנהג ? אם יש שם רטיבות כנראה שיש נזילה מרדיאטור החימום
  14. חנויות אייס למיניהם, תעשה סקר שוק לפני כן. יכול להיות שיהיו הפרשים משמעותיים
  15. אני חושב שאני אקנה חדש.. רק בשביל הידע הכללי : כיצד מנקים אותם? ומה זאת אומרת לכוון את המרווחים ?
  16. רוב הנסיעות שלי הן עירוניות, נכון. לגבי פילטר אוויר, החלפתי היום ובאמת הוא היה מלוכלך.. לגבי צריכת שמן גבוהה, אני לא ממלא שמן בין טיפול טיפול וגם אם יש נזילה היא ממש מזערית ומינורית, אם הפלאגים שחורים ועדיין נשאר בשר , לפי דעתך צריך להחליף? כלומר האם זה שהם שחורים אומר שהם שרופים וצריך להחליפם ? תודה מראש
  17. אוטודיפו
  18. שלום רב, להלן תמונות של הפלאגים רציתי לדעת אם הם "גמורים",יש בהם עוד "בשר"... אבל במוסך אמרו שבגלל שהם שחורים הם עשו את העבודה.
  19. פתרתי את הבעיה, את הפיוזים מתחת למכסה המנוע בדקתי והם תקינים. יש מכסה פלטסיק מתחת להגה בתא הנהג, הסרתי מכסה זה, מצאתי את הפיוז והחלפתי אותו זה פיוז צהוב של 20A.
  20. כמה פיוזים יש בתא הנהג? כי אני ראיתי 2 , בדקתי אותם והם בסדר, חשמלית וגם ויזואלית עם מד רציפות חוץ מ 2 אלו איפה יש עוד פיוזים בתא הנהג?
  21. שלום לכל החברים, השעון והרדיו דיסק הפסיקו לפעול פתאומית, כמובן שהייתי בטוח שמדובר בפיוז, אבל בדקתי את הפיוזים בתא המנוע, ויזואלית וגם עם מד רציפות. כמו כן בדקתי את 2 הפיוזים שמתחת להגה, ליד רגלי הנהג וגם שם הם תקינים. שאלתי היא כך : ממה יכולה לנבוע הבעיה והאם ישנם מקומות נוספים ברכב זה שיש לבדוק בהם את תקינות הפיוזים. תודה מראש ושבוע טוב
  22. שלום לך הרכב חסכוני בדלק, חלפים זולים מאוד וזמינים. המחלה העיקרית היא נזילות שמן מזעריות, לפחות אני יודע מניסיון שיש לי רכב כזה. הנזילות מאיזור הדיסטריביוטר. החסרון הנוסף הוא האבזור מבחינת בטיחות. אין לא ביצועים בשמיים, לוקח לו זמן להאיץ. אתה מוזמן לבצע חיפוש בפורום על סוזוקי בלנו 98 אתה תמצא הרבה חומר לגבי בדיקת הרכב תוודא שהמוכר לוקח על עצמו לשלם את עלות הבדיקה במכון במידה ומדובר בפגיעות שסי. מעבר לכך ברוך השם אני מרוצה מהרכב בהצלחה
  23. יש לי בלנו 98, תתכונן לכך שבמכון הבדיקה ירשמו הרבה דברים שליליים, כי סה"כ זה לא רכב חדש ולכן הם רוצים לכסות את עצמם. יש כמה דברים שכדאי לשים לב : קפיצות בהעברת הילוכים בגיר האוטומטי. נזילות חמורות של שמן. בעיות שאסי. מנוע אוכל שמן
  24. שלום לכולם, איפה אני יכול להשיג כיסוי גומי לשלט קוברה, שחור עם 2 כפתורים. הגומי התפרק מרוב הלחיצות , אני מדבר על הגומי הגדול. לא מוכרים רק את הגומי, זה הבעיה.. תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...