Jump to content

אבי24

  • הודעות

    248
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אבי24

  1. מצאתי את מיקום הנתיך, הוא נשרף, החלפתי בחדש , השאלה היא כך: הנתיך המקורי הוא של 15A, החלפתי אותו באחד של 10A כי זה מה שהיה לי... האם זה משנה בהרבה ? משתמשים בשקע המצית רק לטעינת טלפון נייד / GPS .. בוא נניח ומשתמשים גם בהפעלת המצית עצמו.. האם הנתיך יכול להישרף עקב כך? תודה
  2. ערב טוב, גם לי יש רכב כזה, ההסבר הוא כך: נניח שהמראה נמצאת בצד הנהג, אתה פותח את דלת הנהג, יש בדלת פלסטיק בצורת משולש, תשלוף אותו בעדינות.. אתה תראה שהמראה מחוברת עם 3 ברגים מבפנים, תפרק את 3 הברגים + פלאג החשמל של המראה, במידה והיא חשמלית. את משחיל החוצה את הצמה שניתקת. ואז המראה אמורה להיות בחוץ. לגבי התיקון של המראה אתה יכול להשתמש בדבק אפוקסי, לי קרה מקרה דומה וככה אני עשיתי. הדבק שאני קניתי, בא בגליל, כמו פלסטינה ש- לשים אותה ומורחים באיזור שרוצים להדביק. לאחר כמה שעות זה מתקשה כמו אבן. בהצלחה
  3. היום הייתי בפרונט התחייה, והתברר שהיתה סטייה, בגלל החלפת הבולמים, לא עשיתי כיוון פרונט במשך שנתיים. כיוון פרונט עלה 200 ש"ח כולל מע"מ+ בדיקת צמיגים וניפוח לפי הצורך, מקום מומלץ , שירות טוב. תודה לכל המייעצים
  4. חברים תודה רבה, בשיחה עם המוסכניק שטיפל ברכב שלי שאלתי אותו אם צריך לעשות כיוון פרונט, הוא טוען שלא צריך לעשות כיוון פרונט כי יש לו רצפה מיוחדת שהוא שם את הרכב על גביו והוא בדק בצורה כלשהי, נשמע אמין לפי דעתכם ?
  5. שלום לכולם, יש לקרוב משפחה שלי מיצובישי לנסר 2008 אוטומטית. לאחרונה המצת לא עובד, אי אפשר להטעין מכשירים דרכו. האם יכול להיות שמדובר בנתיך , אם כן מישהו יודע איפה הוא נמצא בדיוק? תודה מראש
  6. תושבת מנוע עשויה בחלקה מגומי, אם היא סדוקה או קרועה אז צריך להחליף אותה, ניתן לעשות זאת בדר"כ כשמעלים את הרכב על ליפט.
  7. ניסית לבדוק אולי יש נתיך שרוף ? אני מסייג את דבריי. יכול להיות שאני טועה.. אך שווה בדיקה.
  8. יש לי גם בלנו, 98 אוטומטית. יש סיכוי שזה בעיה בתושבות מנוע, לי הייתה בעיה דומה , המעבר בין 1 ל 2 לא חלק. החלפתי תושבות וזה ברוך השם פתר את הבעיה.
  9. רשום רק "לבן" אז אני מניח שזה לא מטאלי.. בחיפוש באינטרנט מצאתי את האתר הבא : http://www.wildcat.co.il/google-adwords/carfix/polishing/index1.html הם מציעים טיפול שכולל : פוליש וקס וציפוי טפלון כולל מכחולים בעלות של 250 ש"ח מה דעתכם, האם מישהו מכיר את המקום ?
  10. בוקר טוב, אם המחיר יקר, אשמח את תציעו מקומות אחרים באיזור תל אביב במחיר סביר ועבודה טובה. ד"א הרכב בצבע לבן, מצורפת תמונה האם זה נכון שלבלנו 98 יש שכבת צבע עדינה? והאם לפי התמונה זה מטאלי ?
  11. שבוע טוב, קיבלתי הצעת מחיר הנ"ל: 1. צביעה של מקומות עם חלודה עם מכחולים (אין הרבה כאלו). 2. פוליש וקס עם מכונה עם כיסוי טפלון או משהו דומה.. (המוסכניק אמר שהוא עושה ב 3 שלבים) רציתי לדעת האם במחיר של 500 ש"ח לכל הרכב זה סביר ?
  12. ראשית ,אתה בטוח שצריך לעשות כיוון פרונט ? החלפתי בולמי זעזועים לא בלמים... שנית , איך אפשר לבחון את איכות הבולמים ? אני מרגיש שלא השתנה הרבה (אולי אני טועה)...האם אני בוחן לפי לחיצה על איזור הפח שמעל הבלם ?
  13. אשמח לעוד תגובות לגבי הצעת המחיר... כמה תושבות יש לבלנו 98 ומהו תפקידם ?
  14. אם אני מסתכל על המנוע , אז הוא החליף את התושבת העליונה והתחתונה
  15. חברים שלום, רציתי להתייעץ איתכם בהצעת מחיר שקיבלתי להחלפת 2 חלקים ברכב מסוג בלנו 98 אוטומטית 2 בולמים קדמיים= 800 שח חלקים 2 תושבות מנוע, שהיו קרועות והייתי חיב להחליף = 500 סידרו לי בעיה שהייתה לי בסגירת מכסה המנוע, לא החליפו רצועה או משהו כזה. עבודה = 350 שח עבודה סה"כ : 1650 שח מה דעתכם?
  16. תודה על התגובה איפה קניתי את המדחס ?
  17. בס"ד שלום לכולם, הנה ימי החורף הגיעו וקשה להסתגל לקור המקפיא בבוקר, החלטתי לתקן את התקלה שיש לי ברדיאטור חימום. החימום מבוטל אצלי כבר שנה בערך. היום קיבלתי הצעת מחיר ממכון רדיאטורים באיזור יפו ליד המשטרה. אשמח לקבל חוות דעת. תיקון הרדיאטור (על אחריותי) + עבודה 1200 ש"ח כולל מע"מ החלפת הדיאטור +עבודה כולל מע"מ 1700 ש"ח . כמובן שזה כולל פירוק של הדש-בורד , לפי מה שהבנתי זה ממש הרבה עבודה. מה דעתכם על הצעת המחיר והאם כדאי לי לשפץ במקום להחליף? תודה לכל המגיבים מראש, אני חושב שכולם ישכילו מכך תודה מראש
  18. שלום לכולם יש לי בעיה בהגה, כאשר אני מסובב את גלגל ההגה בתחילת הנסיעה אני שומע חריקות שבאות מהכיוון של גלגל ההגה ופנימה יותר. ממה יכולה להיגרם הבעיה? תודה מראש
  19. שלום לכולם אני מתעניין לקנות מדחס 12 וולט לרכב , ראני מתלבט בין 2 דגמים אחד במחיר מציאה של 69 ש"ח - השאלה אם הוא מספיק לצרכים של ניפוח צמיג במקרה של תקר, או שמא כדאי לי לקנות את הדגם השני שמחירו 145 ש"ח, צירפתי 2 קישורים הדגם הזול http://www.stereo-tip.co.il/?storeid=1213&view=products&id=228778 הדגם היקר יותר http://www.stereo-tip.co.il/?storeid=1213&view=products&id=228779 תודה מראש, שבוע טוב ושקט
  20. תודה צביקה , אבל לגבי המידה אני קניתי 5.25 אינץ' . זה מה שהיה מקודם..האם זה משנה? שנית האם בלי הגבהות אפשר להתקין, הכוונה לשפצור מסוים...
  21. חברים שלום, הרכב המדובר4 הוא בלנו 98 אוטומטית, החלטתי לשדרג את הרמקולים מקדימה ולכן קניתי רמקולים הדגם המדובר 5.25'' - ADVANDTEC 4 WAY 160 WATT . הבעיה היא כך : השקע בפח הדלת הקדמית לא מספיק עמוק בשביל שהרמקול "יישב" כמו שצריך. מה אתם מייעצים לי לעשות ? בהנחה שניתן להתקינם בכוחות עצמי. שבת שלום
  22. הסתדרתי כבר,תודה. הדבקתי את המראה עם דבק פרופוקסי , מין פלסטלינה שבאה בגליל.
×
×
  • תוכן חדש...