-
הודעות
248 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי אבי24
-
אם התאורה נדלקת סימן שהנורות תקינות, אצלי גם יש בלנו 98 כשאני מדליק אורות נסיעה בלילה זה נדלק. שנית תציץ בספר יצרן ותדע איזה נוריות ומה הסוג שנמצא אצלך ברכב
-
תודה על ההמלצות השאלה העיקרית היא האם יש חשיבות שחברה של הצמיגים האחוריים והקדמיים לא זהים מבחינת חברה?? הצמיגים האחוריים הם של אליאנס והם תקינים וחבל להחליף.... אני מתל אביב אם מישהו רצה לדעת, דבר נוסף אני צריך גודל של צמיג כזה : 185/60R14 יעני קוטר 14 אינץ'
-
תשמע אם היה לי חצי מושג בתחום הצמיגים אז לא הייתי שואל...... אני צריך תגובות מעוד אנשים. איזה יצרן מומלץ, איפה יש מקום זול ואמין לביצוע ההחלפה
-
חברים שלום! אני צריך להחליף 2 צמיגים קדמיים עקב בלאי ברכב שלי מסוג סלנו 98 , יש לי מספר שאלות: 1. מהי החברה המומלצת מבין : "אליאנס" או "קלבר" אם יש חברה שאתה מכירים ואתם ממליצים תוסיפו. 2. 2 הצמיגים האחוריים (תקינים) הם של "אליאנס" , האם זה קריטי שכל ה - 4 יהיו מאותה חברה? 3. הציעו לי 2 צמיגים של אליאנס ב 290 כל אחד , המחיר כולל עבודה וכיוון כמובן, מה אתם אומרים על המחיר? ואם יש לכם המלצה על פנצ'ריה באיזור ת"א או רמת גן במחיר טוב ושירות אמין אני אשמח אני חייב תגובות ממי שמבין בלבד שכן מדובר בבטיחות תודה שבוע טוב
-
------
-
אהלן, האם קיימת נורית אדומה לסימון שהדלק נגמר? ואם יש האם זה מזיק למנוע כשממשיכים לנסוע למרות שנדלקת נורית? דבר שני, מישהו יודע מהי הקיבולת של טנק דלק במכונית המדוברת??
-
אפשר קצת הסבר מה הקשר בין המנוע למזגן האם יש רצועה כפי שתיארתי? מדובר ב סוזוקי בלנו 98 אם זה משנה
-
חברים שלום! רציתי לאמת משהו ששמעתי: האם הדלקת מזגן במהלך נסיעה במהירות גבוהה יכול לגרום לתאונה חס ושלום? כי מה שהבנתי זה שהרצועה שאחראית למזגן ולמנוע זה אותה אחת או משהו כזה...... אשמח להסבר ואני חושב שזה יכול להעשיר את הידע של רובנו.
-
הכל הסתדר תודה, מגן השמש כל הזמן נופל, כי הפלסטיק עם הוואקום לא טוב ולכן האזעקה הופעלה שבוע טוב
-
סוזוקי בלאנו 98 - נזילות שמן, מצורפות תמונות
אבי24 פרסם הודעה בנושא של אבי24 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חברים שבוע טוב!! הבעיה ברוך השם נפתרה, הייתי במוסך והנזילה הייתה מהמפלג, הוא החליף גומייה קצת סיליקון. השפריץ נוזל שאין לי מושג מה זה והכל הסתדר. -
האם צריך מכון לבדיקה עם לחצים? או שכל מוסך יכול לבדוק בעיות מסוג זה? אני צריך מקום אמין באיזור תל אביב, לא יקר אבל אמין מאוד חשוב.
-
שלום לכם, המצבר שיש לי ברכב נקנה ב 2004 של VOLTA 46A ראשית , מה אורך החיים של מצברים בדר"כ? שנית האם יש דרך לבדוק אותו כדי להקדים תרופה למכה? לא יודע אם זה חשוב אבל מדובר בבלנו 98
-
יש לך המלצות למוסכים באיזור דרום מזרח תל אביב? האם רק למוסכים מורשים יש מחשבים מסוג זה?
-
אני שם נוזל קירור של PRESTONE לגבי תחזוקה נכונה: קניתי אותו מיד ראשונה אפשר להגיד ( מאבא לבן , אבל באמת ) והוא היה ל 106 אלף והוא טיפל רק במוסך מורשה של סוזוקי, אפילו שמר את כל הקבלות.
-
חברים שלום!! מדובר בסוזוקי בלנו 98 , הבעיה באוטו זה בתדירות החלפת המיים , יוצא שפעם בשבוע אני ממלא 1/3 מהמקסימום ממיכל עיבוי בערך. האם יש מקומות בצנרת הקירור שאני יכול לבדוק לבד בבית ולראות מה הבעיה? אני חייב לציין שהחלפתי לא מזמן פקק של רדיאטור מאוטו דיפו לפני שבוע. שנית אני מתכנן נסיעה ארוכה עד לים המלח בקרוב, האם אני צריך לחשוש מזה שהאוטו לא יעמוד בזה? בכל זאת האוטו 10 שנים על הכביש.... ונניח ונגמרים המיים במכה אחת, האם מד החום מגיב באותו רגע ועולה למקסימום?
-
חברים שלום! הרכב עשה 110 אלף ק"מ לפני שקיניתי את הרכב המדובר ביצעתי בדיקה במכון הדרום , נרשמה בבדיקה שיש תצרוכת דלק גבוהה ממי שזה יכול לנבוע ? האם כדאי לדאוג ?
-
חברים שלום! מדובר ברכב סוזוקי בלנו 98 110 אלף ק"מ. צרפתי תמונות של איזור הנזילה יותר נכון מאיפה שנראה לי. א. האם ניתן לטפל בזה לבד? והאם כדאי לתת למוסך מורשה בלבד לטפל בזה? או שאפשר גם במוסך רגיל.? ב. האם מסוכן להשאיר את זה בשביל לטפל בזה אחרי זה כי אני מתכנן נסיעה ארוכה עד לים המלח. תודה
-
ריקון נוזל קירור והחלפתו בסוזוקי בלנו והמלצה על יצרן ספציפי
אבי24 פרסם הודעה בנושא של אבי24 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה איפה אני יכול להשיג נוזל קירור במחיר סביר של PRESTONE בתל אביב? -
חברים שלום!! לאחרונה נתקלתי בתופעה מוזרה ברכב שלי בלנו 98. שמתי לב שמיכל העיבוי מרוקן ממים ירוקים , הוא מתרוקן ממש אחרי מספר ימים , ממה זה יכול להיגרם? ואיך אני יכול לפתור את הבעיה בתקווה שידע מינמאלי שיש לי יספיק ללא פנייה למוסך. אני חייב לציין שמד החום בתא הנהג לא עולה מעל החצי, ועד עכשיו השתמשתי בנוזל קירור של דלק. תודה מראש.
-
חברים שלום! 1. יש לי בלנו 98 110,000 קילומטראז' , אני מחזיק בו כבר חצי שנה , האלה היא ככה: האם לפני מילוי נוזל קירור לרדיאטור דרוש לרוקן את הנוזל הקודם ואיך ניתן לבצע זאת?? והאם מומלץ שאני ארוקן את הנוזל לבד?? 2. מאיזה יצרן מומלץ לשימוש? ראיתי באייס כל מיני: אוטודיפו, דלקול פרסטון ואמריקן איגל. ואיפה ניתן להשיג אותו במחיר משתלם כי ב אייס המחירים לדעתי גבוהים. תודה מראש .
-
שלום חברים 1. אני מתכוון לקנות מכשיר ניווט ואני מתלבט האם כדאי דגם של mio c320 או mio c520 מהן ההמלצות והאם כדאי? ואני מקבל מתנה גם מגן מסך. 2.התקשרתי ליבואן "רונלייט" והמחיר שהם הציעו על c320 הוא 1900 וב ZAP היה חנות שהציעה ב 1600 והיבואן הזהיר אותי על יבוא לא חוקי... האם יש סכנה כזו? או שזה סתם שהם מנסים למשוך לקוחות?? אשמח לתגובה מהירה אני רוצה לקנות אוטוטו תודה
-
שלום לכולם וחג עצמאות שמח! השבוע שטפתי את הרכב במכונה אוטומטית בתחנת דלק, והיום רק נדהמתי לראות שיש על הדלת של תא המטען כתמים שחורים מעין פסים כאלה, האם זה יכול להיות כתמי שמש או צל? או ממשהו אחר? דבר שני זה איך אני יכול להוריד כתמים כאלה?? מצורפות תמונות, מקווה שיעזרו לכם ביי
-
אני לא חושב שיש שמה לחצן כזה במכסה המנוע, השארתי את המכסה פתוח לרווחה , לחצתי על נעילה מרכזית בשלט וזה ננעל רגיל ולא צפצף או משהו כזה
-
תודה על ההתיחסות, דרך אגב איפה אני יכול לחפש מידע על אחזקה וטיפול באזעקות מסוג קוברה? דני זומרשטיין אמר: "לחצני המכסים אמורים להיות מחוברים לקו אחר" ??? איך אני בודק או משנה את הרגישות של גלאי הנפח? אלמנט אמר: "בדוק את כל הלחצנים של הדלתות, מכסה תא מנוע ומכסה תא מטען. בדוק שכולם תקינים ואין קצרים". איך ניתן לבדוק שאין קצרים ואיך אני מנתק את החוט של לחצן תא המנוע??
-
-----
