Jump to content

אבי24

  • הודעות

    248
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אבי24

  1. בוקר טוב, אני מניח שאתם מכירים איך מורכבת מראה בסוזוקי בלנו, יש את הפלסטיק שבתוכו המראה ויש את הפלסטיק בצורת משולש. 2 חלקים אלו התפרקו, האם יש דרך לחבר אותם או שחבל לנסות? איזה חומר אתם ממליצים? מראה חדשה יקרה מאוד... תודה מראש
  2. איזה פדיחה....... הבעיה הסתדרה, בדקתי כאשר כל הדלתות סגורות והורדתי את המושב וראיתי שתאורת הלדים נכבתה תודה לכל המייעצים
  3. ואיך אני אדע בוודאות שהאור נכבה כאשר אני סוגר את תא המטען? נניח שאני סוגר את תא המטען, ופותח את המושב האחורי של של הנוסעים ומשם אני רואה שזה נדלק.. כלומר זה לא אמור להיות כך נכון? הכוונה שזה עדיין נחשב שהוא סגור??
  4. אני אבדוק את העניין של חיבור המנורה המקורית.. אבל מה יש להתבלבל בחיבור החוטים? חיברתי פלוס לפלוס ומינוס למינוס לא כך? אם הייתי מתבלבל בחוטים ( שניים בסה"כ ) הלדים לא היו נדלקים נכון ? שנית לגבי המפסק שאתה מדבר עליו האם הוא לא אמור להיות אלקטרוני ? כלומר ע"י סגירת דלת תא המטען המנורה נכבית?? תודה מראש
  5. שלום לכולם, ברשותי בלנו 98 אטומטית. חיברתי במקום המנורה הקיימת בתא המטען, פס לדים עם הדבקה, הכל עובד טוב ומאיר מצוין, אבל הבעיה היא שכאשר אני סוגר את תא המטען האור ממשיך לדלוק. אני אסביר איך חיווטתי את פס הלדים: מבית המנורה של תא המטען משכתי 2 חוטים , חוט אחד לכל מגע (ע"י הלחמה כמובן). ולחוטים אלו חיברתי פלוס ומינוס של פס הלדים , כלומר עפ"י מיטב הבנתי פס הלדים משמש בתור נורה. הבנתי שהאור ממשיך לדלוק, כי כאשר הורדתי את המושב האחורי, ניתן לראות בבירור שהלדים ממשיכים לדלוק למרות שתא המטען סגור , האם זו אינדיקציה טובה? ואם כן ממה לנבוע הבעיה? נ.ב כל זה בהנחה שהאור אמור להיכבות כאשר תא המטען סגור, מבחינה הגיונית אחרת המצבר היה מתרוקן תודה מראש
  6. אוקי, אז זו נורת להט רגילה כמו אגס? שנית, אתם בטוח מסכימים שתאורת לדים יותר חסכונית לא? (מדובר ב 10 לדים) נניח ואני טועה תקנו אותי
  7. שבוע טוב לכולם מדובר בבלנו 98 , כפי שאתם מכירים יש נורת הלוגן או איך שקוראים לזה שמאירה את תא הרכב, היא לא מאירה טוב וגם צריכת ההספק שלה גבוהה כמה שידוע לי, החלפתי לתאורת לדים (צבע לבן), סרט הדבקה שקונים בחנות אלקטרוניקה, לד-נגד-לד-נגד וכו' השאלה היא האם זה חוקי מבחינת המשטרה? אני לא מתכוון לנסוע עם זה דולק כי זה מסנוור את הנהגים האחרים , רציתי לדעת באופן כללי תודה
  8. שלום לכולם, יש ברשותי בלנו 98 אווטמטית, אני צריך להחליף את ידית הפתיחה של הדלת (הפלסטיק של הידית נשבר) מאחורי הנהג. הבעיה היא שמה שמחזיק את הידית הם 2 ברגים, את הראשון הצלחתי לפתוח בעזרת בוקסה 10 . הבעיה היא עם הבורג השני הנסתר יותר. באיזה כלי אחר אתם ממליצים לי לפתוח? זה מאוד קשה לגשת עם רצ'ט. ניסיתי גם עם מאריך בינוני תודה מראש
  9. ללכת למוסך זה בוודאות... השאלה מה אני אני יכול לעשות לבד , בעזרת כלים בסיסיים שיש לכל אחד בבית אני צריך עזרה ממי שמומחה בעניין תודה
  10. שלום לכולם, יש לי בלנו 98 והבעיה היא כזו: הדלת האחורית בצד של הנהג לא נפתחה מבחוץ, הבעיה הפכה ליותר חמורה כאשר בטעות הזזתי את המפסק של נעילת ילדים, כזו שמבטלת פתיחה מבפנים בדלתות האחורית וכעת לא ניתן לפתוח את הדלת גם מבחוץ וגם מבפנים. ממה יכולה להיווצר הבעיה? אני חייב לציין שהידית של הדלת לא נשברה או משהו כזה.. איך אני יכול לפתור את הבעיה בכוחות עצמי? אני יכול להשיג .. השאלה איך אני מפרק את הידית התקולה ? תודה ושבת שלום
  11. שלום לכולם, אני צריך לקנות מספר ניטים לרכבי מסוג בלנו 98, ואני צריך לדעת איפה אני יוכל להשיג מק"טים שלהם מכיוון שהמקום שממנו אני מזמין את הניטים דורש מק"ט , כי יש גודל וכולי . איפה אני יכול לברר את המק"ט? תודה מראש
  12. תודה לכל העונים. אתה רוצה להגיד לי ש-המים הכחולים האלה שמוכרים באייס וכל מיני מקומות למיניהם , גורמים לאבנית??
  13. שלום לכולם, אני צריך לקנות מתאם לצינור עבור המתזים לחלון קדמי לרכב בלנו 98, זה מתאם מפלסטיק שנסתם לי מאבנית וחתיכת מתכת שאין לי מושג איך הגיעה לשם. איפה אני יכול לקנות כזה דבר??? באיזור תל אביב. תודה
  14. התכוונתי ל P במקום A תודה לכל העונים
  15. האם יש חשיבות לסדר של הפעולות הבאות ברכב בעל גיר אוטומטי : העברה מ A ל D ואז הורדת בלם יד ותחילת נסיעה? מהו הסדר בנכון לשמירה על המנוע?? תודה
  16. שבוע טוב וחודש טוב לכולם אני מחפש מוסך אמין וזול להחלפת רדיאטור חימום, האם אתם ממליצים על שיפוץ של חלף מסוג זה או כדאי לשים אחד חדש? אודה על העזרה תודה
  17. שלום לכולם, מותקנת ברכבי, בלנו 98 אזעקה מסוג קוברה, שחורה עם לחצנים אפורים, אחת גדולה לפתיחת דלת והשניה קטנה יותר. אני לוחץ על הלחצן הגדול, הנורית בשלט מהבהבת למשך הלחיצה ונכבית לאחר מכן, והדלת לא נפתחת, מה יכולה להיות הבעיה? החלפתי לסוללה חדשה ועדיין לא עובד. אשמח לעצות מכל מי שמבין בתחום, תודה ושבוע טוב
  18. אני צריך המלצה לאיזה מוסך לפנות, איזור תל אביב, האם כדאי לפנות למכון רדיאטורים או מספיק מוסך מורשה רגיל ( האם הכרחי מוסך סוזוקי ?) תודה מראש
  19. תוכלו לפרט שלבים לטיפול בבעיה שלב אחרי שלב? אני די חובבן
  20. שלום רב, הבעיה נראית מוזרה אבל אני אפרט: פעם אחרונה שניקיתי את רכבי,מסוג בלנו 98 אוטומטית, גיליתי שיש רטיבות מחומר ירוק שומני מתחת לשטיח של הנהג, אותו דבר לגבי הנוסע שליד. אני חייב לציין שברכב זה יש בעיה של איבוד נוזל קירור מנוע, אני ממלא כל פעם שנגמר, תוך חודש בערך הכמות יורדת מהפס התחתון. האם יכול להיות שיש דליפה לתוך תא הנהג? תודה חג פסח כשר ושמח
  21. למה אסור לגעת בהם בידיים ? האם יעזור אם אני יעבוד עפם כפפות..? הנורה שלא דולקת היא האור החנייה
  22. 1. האם מדובר בנורת 12v/21W ? אם לא מה ההספק של אור החנייה ? 2. האם בודקים את אור החנייה בטסט? הרי בלאו הכי לא משמש לנסיעה.... השליפה של בית הנורה היא מבפנים של מכסה המנוע ? צריך לפתוח את מכסה הפלסטיק השקוף של המכלול??
  23. שלום לכולם מדובר בפנס שרוף בבלנו 98 , אני מדבר על הפנס שמואר יחסית חלש ממה שמשתמשים בו בנסיעה רגילה זה או חנייה לא? אני צריך להחליף פנס של אור חנייה (או איך שקוראים לו) שמאלי קדמי, אשמח להסבר מפורט כייצד לבצע זאת כולל הכלים שאני צריך, תודה לצורך וידוא סוג הפנס מדובר ב : 12v/21W נכון? מה השם שזה אמור להופיע בספר יצרן? בשפת העם זה נראה אור חנייה אם אני לא טועה. תודה
  24. שלום וחג שמח 1. מדובר בבלנו 98, יש 2 מנורות ללוחית רישוי האחורית שלי, השמאלית מוארת חלש יחסית, האם יכולים להכשיל אותי בטסט על דבר כזה?
  25. חברים הצלחתי לתקן זאת תודה. רציתי רק שתדעו איך תיקנתי את התקלה של המראה הרופפת, בסזווקי וכנראה בכל אוטו המראה החשמלית מחזוקת עם 3 ברגים, מה שאצלי קרה זה שההברגות יצאו, הדבקתי את ההברגות (עשויות מתכת) עם דבק נראה לי אפוקסי, ואת הצינורות שאליהם נכנסים ההברגות כרכתי סביבם אזיקונים רק כדי לוודא שהפלסטיק לא יישבר. לאחר לילה שזה מתייבש אפשר להבריג עם 3 ברגי הפיליפס... אם לא יתברג עד הסוף ניתן להשתמש בשייבות. מקוה שזה עזר למי שצריך
×
×
  • תוכן חדש...