Jump to content

אבי24

  • הודעות

    248
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אבי24

  1. *** תוכן ההודעה נמחק. המורה מתבקש לכתוב עם סימני פיסוק. ***
  2. חברים יקרים ! דרך אגב קיבלתי דוח , אני מבין את חומרת העבירה. לצערי זה קרה לי מתוך רגע אחד של טיפשות. סבלנות לא תזיק לכל אחד מאיתנו.
  3. אני לא מתיימר להיות מושלם... אני רחוק מזה . כל אחד יכול לטעות ברגע של שיקול דעת מוטעה ואגו. אני לא מתיימר להיות מחנך, אני בסה"כ מורה פרטי זה הכל.
  4. את צודקת במאה אחוז , כנראה הניידת הייתה מאחורי ולא שמתי לב , מיהרתי הביתה מהעבודה... מזלי שזו הייתה ניידת סיור רגילה ולא משטרת תנועה. לא חציתי פס הפרדה רצוף אני לא כזה משוגע... אני אתאר את העבירה: מלפני נהגה מכונית לימוד נהיגה שעצרה בתמרור עצור. איבדתי סבלנות אז עקפתי משמאל ופניתי ימינה. לרוע מזלי לא שמתי לב וניידת כראה שהייתה מאחורי, למזלי זו הייתה ניידת סיור רגילה ולא משטרת תנועה. השוטר טען שיש לי מזל והייתי אמור לקבל : זימון לבית דין ושלילה ל 30 יום קנס גבוה יותר מכל אלו שבקיאים בחוקי התנועה: האם זה נכון?
  5. שלום לכולם האם מישהו מכם יודע מהו הקנס עבוד עקיפה משמאל של רכב לימוד נהיגה שעצר בתמרור עצור? אני יודע שיש תקנות חדשות והשהקנסות הוחמרו
  6. שלום לכל החברים לאחרונה החניתי את האוטו לצד מדרכה בצבע אפור , כלומר לא צבועה באדום/כחול לבן... כשחזרתי בסוף היום גיליתי לתדהמתי שיש דוח של 250 ש"ח.. רק לאחר מן שמתי לב שיש את התמרור שמורה שאסור לחנות/ לעצור פרט לרכב משטרה האם יש עילה לביטול הדוח מכיוון שאבני השפה לא היו צבועים??
  7. זה עדיף אני חושב מאשר ששוטר היה נותן דו"ח לא??
  8. ההחלפה הייתה במהלך ביצוע בדיקות לרכב, ואני הייתי בתוך הרכב...
  9. חברים טעות שלי, רק בערב שמתי לב , שהחליפו את כל לוחית הרישוי... יש שמה סמל של דגל ישראל. (עכשיו המחיר 50 ש"ח מובן )לגבי קבלה לא לקחתי.. מקווה שלא יהיה בעיות בכל אופן זה נראה כמו חדש מה גם שזה מכון רישוי ואני לא מאמין שיתעסקו בקטנות כאלה..
  10. לא יודע מה מחירה של לוחית, זה קרה בדינמומטר, ליד היכל הספורט יד אליהו. לקחו לי 50 ש"ח על הציפוי
  11. שלום לכולם, הבוקר עשיתי טסט לרכב, סוזוקי בלנו 98, הייתה בעיה מוזרה : לוחית רישוי אחורית הציפוי שמחזיר אור ההתקלף.... חייבו אותי ב 50 ש"ח רק הוספת ציפוי, ללא החלפת לוחית האם זה נראה לכם הגיוני?? המזל שלא שילמתי ל טסט חוזר.
  12. שלום לכולם, בקרוב אני מעביר את הרכב טסט,החלפתי לפני חצי שנה, את המנורות הקדמיות (נורות שאם נוגעים בקצה הן נשרפות, שכחתי את השם שלהם), אורות דרך... האם הייתי צריך לכוון אותם לאחר ההרכבה? כי הרכבתי אותם בעצמי... בהאם יכולים להכשיל על אורות לא מכוונים?
  13. תבדוק מתחת ל 2 השטיחים הקדמיים , אם הוא ספוג במים ירוקים כנראה שחוסר מי קירור נובע בגלל רדיאטור החימום
  14. תנסה כאן : 03-5612288 פדרל פרטס תבקש את מחלקת המכירות
  15. תודה על העצה ביררתי הצעות מחירים , מצאתי מישהו שיעשה זאת עבור 1400 כולל מע"מ וחלקים, מצד שני הוא מציע לשים נוזל מיוחד כזה שיש אפשרות שתפתור את הבעיה הזו במקום להלחיף רדיאטור, הגיוני????
  16. חנות חלפים : פדרל פרטס - 03-5612288
  17. בוקר טוב, מדובר בסוזוקי בלנו 98 אוטומטית, יש לי נזילה ברדיאטור חימום שקרתה בקיץ האחרון, עקפתי את הנזילה. כעת שהגיע החורף אני שוקל להחליף את הרדיאטור, השאלה היא כך : האם מומלץ לתקן את הרדיאטור? בשיחה עם המוסכניק הוא הדגיש שאין אחריות על השיפוץ. רציתי לדעת מה חוות דעתכם מתוך הכרה של היסטוריית תקלות ברדיאטור חימום בבלנו 98 תודה מראש
  18. לי יש בלנו 98, היא חסכונית בדלק וטיפולים, מכונית אמינה. החיסרון בה הוא הבטיחות, אתה יכול לצפות במבחני הריסוק של NCAP והתוצאות לא משהו בכלל, אתה מוזמן להביט באתר yad2. כמכונית למשפחה שאמורה להיות בטיחותית, בלנו לא כזו.
  19. לשאלת מאיפה קניתי את המסנן האיכותי הזה : פדרל פרטס - 03-5612288 מכירת חלקי חילוף לגבי בעית ההנעה: המצבר חדש אז זו לא הבעיה,פלגים החלפתי לפני 15,000 ק"מ. איך אני יכול לבדוק מצתים ? הכוונה פלגים? ולגבי מזרקים איפה זה נמצא??
  20. תודה לעוזרים מזה ברקט? הקישור לא עובד, ולגבי השאלה הראשונה לא קיבלתי תשובה, ממה יכולה להיווצר הבעיה שלוקח זמן לסטרטר להתניע?
  21. תודה איזה כלים דרושים כדי לפתוח את הצינורות?
  22. התמונה להלן, המסנן הוא תחליפי מתאים לסוזוקי ע"י א.ל מסננים . ישראל תודה על העזרה
  23. בוקר טוב, 1. ראשית בעיה קטנה אחרת היא כך: לאחרונה לוקח זמן ארוך יחסית (3 שניות מרגע סיבוב המפתח לערך) מפעמים שעברו (הרכב שנתיים אצלי), ממה יכולה להיות הבעיה? מה צריך לבדוק? 2. עברו 40000 ק"מ/ 4 שנים מאז החליפו פעם שעברה את מסנן הדלק, הייתי מעוניין בהסבר מפורט איך להחליף, קניתי מסנן דלק כזה תחליפי וחבל שהא ישאר אצלי סתם. תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...