Jump to content

e.n. junior

  • הודעות

    183
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי e.n. junior

  1. תודה רבה לעונים קודם כל! רק עוד שתי שאלות שחשוב לי לדעת ולא עניתם - האם לרמקולים חוט סטנדרטי מתאים? האם ל - REMOTE מתאים גם חוט חשמל רגיל? נניח 16G-18G או אפילו פחות?
  2. 1. מה לגזור את הכבל מהצדדים כדי שיהיה יותר דק בסופו? 2. כמה מ"מ זה 12G? 3. האם לרמקולים חוט סטנדרטי מתאים? 4. האם ל - REMOTE מתאים גם חוט חשמל רגיל?
  3. 1. כבל כזה יהיה טוב מאוד. 2.כול חוט יש כאילו משתמשים בחוט האמצעי של הRCA ויש כאילו בחוט ניפרד. לא חייב עבה. 3. הפיוז על החוט הוא להגן על הכבל הפיוזים על המגבר כדי להגן על המגבר. 50A יהיה גם טוב. המגבר הזה לא מגיע ל50A בעוצמה מלאה. 4. תלוי איזה אורך הכבל 1.5MM יהיה בסדר. תמיר 1. לגבי הכבל 4G, נראה לי שהוא עבה מדיי בשביל להכניס בבורג של המגבר, איך אפשר להכניס אותו, אפשר עם סנדל מיוחד? 2.איזה חוט נוסף יש ב - RCA? צריך חוט RCA עם שתי בננות בשתי הצדדים? אם לא מהחוט של ה - RCA השימוש הוא בחוט חשמל רגיל, כמו של רמקול? 3. אחלה אז 50A נשמע לי טוב. 4. איך אני יודע כמה מ"מ זה? מה זה חוטים של רמקולים סטנדרטיים של מע' קולנועית או ביתית? אם לא, כדאי לקנות באוטו דיפו או שיקר שם?
  4. שלום, יש לי מגבר(150X4) LANZAR 434 ורציתי לדעת איזה חיווט יתאים לו - 1. כבל מתח - 4G? 2. עם איזה חוט מחברים את ה - REMOTE? 3. פיוז של כמה אמפר צריך - 70A? 4. האם לסאב צריך חיווט עבה יותר מלרמקולים? (305C) 5. לגבי RCA כבר שאלתי בת'רד אחר אז אני יחכה שיענו לי שם... האם צריך עוד משהו?
  5. אז בסופו של דבר על השאלות שלי לא עניתם - האם אמור להספיק גם כבר כזה? ועל מה אני צריך להסתכל שיש בכבל כזה בשביל שיהיה טוב (בלי שום קשר למחיר עכשיו).
  6. עשיתי חיפוש ומצאתי דברים בנושא אך לא את התשובה שאני רוצה - מה אני צריך לחפש בכבל RCA? מה טוב ומה לא? האם אפילו זה טוב - http://www.autoam.com/info.asp?id=344 כמה אמור לעלות בערך (משהו באיכות טובה)?
  7. בוקר טוב, אחרי החוויה האדירה הזו בהיכל (אין לי קול) מה נותר להגיד?! גדול, ענק, עצום הגביע הוא שלנו תודה לך מכבי תל אביב.
  8. e.n. junior

    צסק"א אכלה אותה !!

    רק אל תמנחסו אינשללה מחר בפארק הירקון, אחרי ההיכל. ונשאר רק להוסיף: (הורדתי את שורת השנאה לאדומים ) "תמיד לובש צהוב כחול למכבי אתן הכל אחרייך אני הולך מוכן למות למענך חושב עלייך כל היום ומי שלא קופץ אדום"
  9. האם החיווט הרגיל שמקבלים עם הרמקול לא מספיק? הוא לא גם בסביבות ה - 1.5 מ"מ? האם חוטים של רמקולים סטנדרטיים של של מערכת ביתית לא מספיקים? (פשוט אני לא יודע כמה מ"מ זה, וכמה זה צריך להיות)
  10. יש לי בעיה - אני מוריד סרטים מהאינטרנט וכאשר אני מפעיל אותם רואים את חלקם בפריימים קופצים כאלה... י'ענו רואים את הסרט לאט... מישהו יודע מה הבעיה? האם הבעיה בסרט או אולי בתוכנה שלי? ( ניסיתי עם 3 תוכנות ובכולם אותה תוצאה ) אולי ב - CODEC? תודה,
  11. אז איזה עובי של חוט אני צריך, מה ההקבלה בין עובי חוט להספק שעובר בו?
  12. האם זה משנה עובי הכבלים שמתחברים בין המגבר לרמקולים או לסאב? אם כן עפ"י מה קובעים? תודה,
  13. סתם שאלה שקצת פחות קשורה, מה זה היחידה הזאת גייג'? יש לה גם שם אחר? הבנתי שזה עובי של כבל, כמה זה במ"מ/ס"מ?
  14. וואלה אח שלי סחטן! נראה לדעתי ממש טוב ומקצועי!!! אבל אני לא חושב שלא אחד יש את הניסיון לעשות את זה, יש כאלה שקצת פחות מבינים (או בעלי פחות ניסיון) בשביל לעשות כאלה דברים לכן הולכים למתקינים... בכל מקרה תתחדש, נראה ממש טוב!
  15. זה יכול לעזור לך גם לקנייה - http://www.autoam.com/info.asp?id=669 אני חושב שזה מתחבר לקונטקטורים/חיווט של הסאב ומקבל אותות זרם להפעלה בקצב הסאב.
  16. יש לבאסים שתי שירים חובה! dj daen - Protect your Ears אבל תשים לב שזה הגירסה של ה - 6 וחצי דקות. benny benassi - illusion
  17. וואלה אח שלי שיחקתם אותה, רעיון ממש חזק!!!!! סחטן על האומץ לעשות את זה, לא לכל אחד יש ביצים לעשות את זה!! וגם צל"ש למנהלת על זה שהיא קיבלה את זה ברוח טובה!
  18. כושי אהה....
  19. לדעתי אתה פשוט יכול לפרק את הרדיו ולחבר את הטוויטרים, רק תעביר את החוטים בצורה יפה שלא יראו אותם וכמובן שלא תיתפס בהם... אם לא תלך למתקין שיעשה את זה בצורה יפה, אני לא חושב שזה צריך לעלות יותר מדיי.
  20. וכספר - בקשר לדרוקר, מקורות יודעי דבר ( ) טוענים שהוא לא ממש אופציה לפחות לא בכמה שנים הקרובות. בנתיים הוא בירושלים. אתה יודע מה היה פיני גרשון למכבי ת"א לפני שהוא הצטרף אליהם? הוא היה האוייב הכי שונא ושנוא שלהם, הוא היה המשמיץ מספר 1 כנגד ההגמוניה של מכבי ת"א בכדורסל הישראלי. ותראה איפה הוא היום....יותר צהוב מטוויטי. לא התכוונתי שדרוקר לא רוצה או לא יכול, התכוונתי שהוא כרגע לא אופציה!!! דרוקר מאמן גדול, והוא הוכיח את זה אתמול ובענק. אבל הרשימה של מכבי כוללת קודם כל את בלאט שיש לו את זכות הראשונים - ונדמה גם שמגיע לו. אחריו ברשימה - אדלשטיין שכבר היו איתו מגעים בעבר הקרוב. אבל כרגע יש רכש חדש בדמותו של דן שמיר, שגם הוא מסתבר תותח לא קטן. כך שלדרוקר מחכה רשימת המתנה די ארוכה... אבל מי יודע. בינתיים יהיה רק טוב אם מאמנים טובים דוגמת דרוקר, אדלשטיין וז'נו ימשיכו עם קבוצות אחרות וירימו קצת את הליגה. ואולי בסופו של דבר הליגה תהיה מעניינת יותר וכולנו נרוויח.
  21. אז קודם כל בהחלט משחק גדול מהחיים - וכל הכבוד ירושלים סופסוף יש כדורסל בישראל, וקבוצות ישראליות שמורכבות מישראלים שלקחו בקיץ מקום 7 באירופה מראות שהן על המפה (וגם נשארות על המפה ...). גם הפועל תל אביב משחקת אותה באירופה, וגם בני השרון שעשו שנה נפלאה בליגה פה בארץ, ובנו קבוצה שלמה סביב ציר ישראלי (טפירו). וכספר - בקשר לדרוקר, מקורות יודעי דבר ( ) טוענים שהוא לא ממש אופציה לפחות לא בכמה שנים הקרובות. בנתיים הוא בירושלים. והכי חשוב - ניפגש ב - 29.4 ( היום הולדת שלי ) ביד אליהו ואינשללה.....
  22. e.n. junior

    מחפש חוף מבודד..

    יש חוף מטורף בבת-ים, "חוף המיזמוזים", נמצא בטיילת בת ים, מול חוף הגולשים צמוד למלון סאן. מומלץ בחום!!! רק כשנכנסים מכבים אורות... :- ) לא כדאי להסתבך שם, בכל זאת בת-ים...
  23. מה נשמע כספר? תראה יש לך את האתר הזה - http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_showSubCat^175 יש בו דברים נחמדים במחירים פחות או יותר כמו שרצית, עד 500 ש"ח. PIONEER, JBL, KENWOOD יש שם את כולם, אל תתיחס לוואט שכתוב עליהם כי בכל מקרה לא תוכל לנצל אותם כפי שכתוב, עפ"י מה שהבנתי הרדיו דיסק מוציא בין 17-23 RMS... אבל כמובן שהכי טוב ללכת ולשמוע, אם אין לך כח אני לא חושב שתתאכזב מאף אחד מהבחירות אם אתה לא מחפש משהו מקצועי... לי יש KENWOOD והם ממש אחלה... אבל הכל עניין של טעם... בהצלחה!
  24. אין לי יותר מדיי כסף לבניות... שנת 90... כמו 2002...
  25. מה זאת אומרת להתקין את הסאב הפוך? האם הבגז' כולו לא גדול מדיי כתיבה? על איזה בנייה אתה מדבר? חחח... מכור ג'סטי אהה....
×
×
  • תוכן חדש...