Jump to content

e.n. junior

  • הודעות

    183
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי e.n. junior

  1. מישהו יודע כמה אמור לעלות בארץ מגבר LANZAR VIBE 430/431? אם כן אז איפה? תודה,
  2. ולאנזר 431 אפשר להשיג היום בסביבות ה-1200 שקל שהוא מגבר סביר בהחלט ונותן תמורה טובה למחיר שלו. איפה אני יכול להשיג מגבר VIBE 430 או 431 ב - 1200 ש"ח? חדש?
  3. נניח שאני מתכנן לקנות מגבר לאנזר עם הספק בין 75-100W X 4 איזה קומפוננט יהיו מומלצים אפילו במחיר של פחות מ - 1000 ש"ח... משהו שנחשב דיי טוב בדרג היותר נמוך...
  4. איפה בעצם יושב המקום שבו אני צריך לחבר את המגבר?
  5. כאשר מתקינים מגבר, צריך להעביר את כבל הכח אל קופסת הפיוזים המחוברים למגבר. הבנתי שכמה שההספק שהמגבר יכול להפיק החיבור צריך להיות לפיוז בעל אמפר יותר גבוה (עפ"י ההספק הכולל של המגבר). האם יכול להיות שיש לי באוטו רק פיוזים של 15A? אם כן, מה עושים במקרה כזה? איך מגיעים למקום שבו צריך לחבר את הכבל בקופסת הפיוזים? היכן בדיוק ממוקמת? אשמח לתשובות בנושא,
  6. איזה קומפוננט יכול להיות לא רע במחיר נמוך יחסית? איך הקומפוננט של לנזר? או פירמיד? JBL? POWER ACOUSTIC?
  7. אלה - http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?cPath=50&products_id=142
  8. בהנחה שרוצים להביא משלוח מחו"ל. לא ראיתי במפרט של מגברים את המשקל שלהם... נניח מגבר LANZAR 4 ערוצים (או כל חברה אחרת)..
  9. כמה DB זה בערך הממוצע שצריך להיות, י'ענו משהו שסבבה יחסית?
  10. למשל במפרט הבא - http://www.etronics.com/product.asp?stk_code=lanvpro4100&store=&catid=307 איפה שכתוב s/n ratio
  11. אחי אם הסאב הזה מעניין אותך אז - http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?cPath=29&products_id=103
  12. אתה לא מחבר את הרמקול להספק של המגבר וגם של המגבר של הרדיו אולי יש אפשרות לעשות את זה.. אבל זה לא נעשה אבל כאשר אני מחבר מגבר חיצוני, אני מחבר אותו למגבר של הרדיו, לא?
  13. האם כאשר אני מחבר מגבר חיצוני ההספק מתחבר עם ההספק של המגבר ברדיו או שהוא עובד בנפרד?
  14. מה זה המנחת הזה?
  15. יש לי מערכת SONY דיי ישנה עם צ'יינג'ר גם של SONY. אם אני ירצה לחבר מגבר תהיה לי בעיה איזושהי בעיה בגלל הצ'יינג'ר?
  16. ההבדל הוא רק בהספק? או שגם באיכות?
  17. כן רק מבקש לדעת גם מה ההבדלים? במה זה מתבטא? מה היתרונות?
  18. האם מגבר ברדיו נניח של 50W זה אותו הדבר כמו מגבר חיצוני של 50 W? אם לא מה ההבדלים? (ואני מניח שלא)...
  19. רמקולים אחוריים 6X9 דגם KFC-6907
  20. e.n. junior

    מזל טוב לאריאל

  21. אני לא סגור על זה אז... תודה מראש!
  22. http://www.jbl.com/car/products/product_detail.aspx? prod=C508GTI&ser=GTI&cat=COS http://www.jbl.com/car/products/product_detail.aspx?prod=GTO75.4&ser=GTS&cat=AMP האם JBL נחשבת חברה טובה בתחום? האם ההספקים שלהם באמת גבוהים כמו שהם כותבים?
  23. היצרן מצהיר על 125 RMS אך ידוע שלאנזאר מגזימים בבערך ב10 אחוז ככה שיוצא בערך 110 RMS שזה מאוד חזק נדמה לי שלפי היצרן זה 100W ליציאה... בכל מקרה כמה לדעתכם אמור לעלות כזה מגבר?
×
×
  • תוכן חדש...