כאשר מתקינים מגבר, צריך להעביר את כבל הכח אל קופסת הפיוזים המחוברים למגבר.
הבנתי שכמה שההספק שהמגבר יכול להפיק החיבור צריך להיות לפיוז בעל אמפר יותר גבוה (עפ"י ההספק הכולל של המגבר).
האם יכול להיות שיש לי באוטו רק פיוזים של 15A?
אם כן, מה עושים במקרה כזה?
איך מגיעים למקום שבו צריך לחבר את הכבל בקופסת הפיוזים? היכן בדיוק ממוקמת?
אשמח לתשובות בנושא,