Jump to content

e.n. junior

  • הודעות

    183
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי e.n. junior

  1. האם ה - LANZAR 1000W מגבר טוב? כמה ההספק שלו ב- RMS?
  2. מה ההספקים של ה - CALIFORNIA? אתה יודע?
  3. בקשר לאמינות אני חושב קליפורניה 1200 יותר אמין מהבוס. ואם בא לך להשיקע תקנה חברה ידועה. לא חברה שהמציאו אותה באנטרנט. תמיר בא לי אבל התקציב שלי לא כזה גבוהה... ואני גם מחפש כרגע משהו בתור התחלה שיגביר קצת את העוצמה ושיהיה ניתן לחבר סאב... אני מחפש את הדבר הכי אמין, הספק סביר, ובמחיר הנמוך ביותר... אני ישמח לשמוע אם יש הצעות (או קומבינציות) אחרות בטווח המחירים האלה...
  4. האם ההספקים באמת כאלה נמוכים של המגבר הזה? סתם בשביל הידע הכללי, הוא עדיף על מגבר CALIFORNIA BOOM 1200W? בהספקים ובאמינות? האם אחד מהם יוכל "להזיז" סאב נגיד של פיוניר 400W RMS?(דגם TW305C) וגם שתי רמקולים אחוריים KENWOOD 200W?
  5. רציתי לדעת מה אתם אומרים על המגבר הזה? http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?cPath=23&products_id=53 והסאב הזה? http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?products_id=121 הכל בהתחשב שהתקציב שאני יכול להשקיע לא גבוהה במיוחד... האם המוצרים אמינים וחזקים מספיק?
  6. 1. מגבר 4 ערוצים זה 4 יציאות שאתה יכול לשנות 2 מהם לברידג' 1. שזה יציאה חזק יותר. 2. הרמקולים יחוברו למגבר אם אתה רוצה בכך. זה מומלץ בדרך כלל. 3.כבל מתח - + הכבלים האלו עבים מאוד זה נמדד לפי 0-16+AWG עוד משהו? תמיר 1. מה זה ברידג' בדיוק? ואיך זה נעשה? 2. האם את שתי הרמקולים הקדמיים מחברים ישירות לרדיו? היות ואין עוד 2 יציאות פנויות?
  7. 1. רציתי לדעת האם מגבר 4 יציאות אומר שיש 4 יציאות לרמקולים+2 לסאב, או 4 כולל? 2. האם הרמקולים מחוברים ישירות למגבר? 3. איזה כבלים נידרשים לחיבור מגבר? ולאן? (למשל למצבר?כבל?) 4. איך ולאן מחברים מאוורר לקירור המגבר?
  8. רציתי לדעת מה ההבדל בין קומפוננט לרמקול רגיל? (אני מבין שזה מחולק עם טוויטרים בנפרד). ומה היתרונות שיש בקומפוננט (אם בכלל יש)?
  9. אני ראיתי זקנה נוהגת בM3 ברכמל שבחיפה... איזה אוטו היה לה בא לי להתאבד.. פה יש הרבה דברים מוזרים, ילדות בנות 18 על SL או על פורשה טורבו שמאחוריהן שומרי ראש במרצדס G500, או אישה בת 50 על טורבו ושומרים על קאיין. השיא היא ילדה בת 20 על פרארי 575, שומרים על האמר. גיא לפי מה שכתוב לך בפרטים, אתה באוקראינה. באוקראינה יש כזאת רמת חיים גבוהה?....??? במאפיה כן... דניאל למה תמיד אתה חייב לבלבל את המוח לגבי דברים שאתה לא יודע? לא כל אחד שיש לו פה הרבה כסף הוא מאיפונר. אתה ממשיך לבלבל את השכל. לפעמים השתיקה יפה. ובכל זאת? מסקרנות - רמת החיים כזאת גבוהה? תראה-בניגוד לשאר העולם, פה אין 'מעמד ביניים (פרולטריון), פה יש את שתי הקצוות, או שאתה עשיר מאוד (שזה כולל בית מדהים, צי מכוניות (לכל מי שיש פה כסף יש יותר ממכוניות פאר אחת ובד"כ זה מכונית פאר וג'יפ), והמון "LOOK". מהצד השני יש אחוז עצום של אנשים ענייים שחיים ממשכורת של 100-200 דולר בחודש-בדוחק. בעיר אתה רואה יותר את העשירים, יש פה כמות מכוניות פאר מדהימה, ברחוב הראשי פה עוברות מכוניות יותר טובות מאשר שעוברות בפריז, יש פה משהו כמו 10-12 מייבאכים, המון המון S600, המון ג'יפים מעולים (LX470, HUMMER, Porsche, Infinity) וכו'. פרולטריון זה לא מעמד ביניים זה מעמד הפועלים, לפחות לפי קארל מרכס
  10. רדיו טייפ SONY 40X4, רמקולים אחוריים KENWOOD 200W, רמקולים קדמיים לא משהו אבל ניתנים להחלפה, וצ'יינגר - SONY 10 דיסקים...
  11. אחי קנית את זה עם תיבה?
  12. אז ככה - חשוב לי שלא יהיה איכות מדהימה של השמיעה אבל בטח שלא גרועה, ושיהיה עוצמה. הכוונה שמגבר יכול להישרף בגלל עוצמה, זה שפשוט אני מגביר יותר מדיי? ולעניין העומס -במה אני יכול לטעות בחיבור הרמקולים? האם אני צריך להתחשב בהספק הרמקולים בקניית מגבר? חוץ מזה שאם הם בהספק נמוך הם ישרפו... לגבי איורור חיצוני, להיכן המאוורר אמור להיות מכוון, ולאן הוא אמור להיות מחובר?
  13. איך הסאב מהדגם הזה - TS-W305 PIONEER? http://www.rechtman.co.il/def.asp?cat=22
  14. רציתי לדעת במה אני צריך להתחשב בקניית מגבר? אם זה תלוי ברמקולים שיש לי ברכב? ממה מגבר יכול להישרף? הסברים קצת בנושא (איך זה מתקשר לעומס?) ראיתי שיחה פה על "זבל סיני" ורציתי לדעת עד כמה CALIFORNIA BOOM באמת גרוע? האם ממש לא משתלם לקנות דברים מהחברה הזאת?
  15. עקרונית התקציב לא מוגבל למחיר מסויים אבל אני חייל, אז אין יותר מדיי... אתה יודע עדיף משהו חביב במחיר סביר...
  16. שלום! אני לא מבין יותר מדיי אז... יש לי מערכת SONY יחסית ישנה שמוציאה 40X4, זוג רמקולים אחוריים KENWOOD 200W, הייתי רוצה לקנות מגבר ואולי גם SUB, בתקציב נמוך יחסית. איזה מגבר/SUB מומלץ לפחות מבחינת הספקים?
  17. שמע אח שלי, הצעה שלי - אל תתגייס , אבל אם בכל זאת אתה מחליט להתגייס ואתה מתעניין קצת במחשבים אז תצא לקורס תכנות ותנסה להגיע ליחידה בשם מצו"ב ביחידת לוט"ם. היחידה היא יחידה סודית שעוסקת באבטחת מידע, היחידה שייכת לחיל קשר, יכול להיות שזה יעניין אותך, יש הרבה אנשים מרוצים שאני מכיר משם. הבנתי שזה תפקיד מאוד מעניין וממצא, כמובן רק אם אתה "מורעל" צבא כי זה כרוך בחתימה של 3 שנים קבע.
×
×
  • תוכן חדש...