Jump to content

השיפוצניק

  • הודעות

    91
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי השיפוצניק

  1. תודה למגיבים, הרכב של אשתי ואני כמעט ולא נוסע בו. עשיתי בדיקה: נסיעה בעומס (הילוך שני, 60 קמ"ש, מזגן דולק) במשך כמה דקות. ואז התחילו הצפופים. (ללא הפסקה + הודעות קופצות על המסך) 1. כיבוי מזגן לא הועיל. 2. כיבוי והתנעה לא הועיל, אחרי זמן קצר מאוד החלו הצפצופים. 3. פתיחת מכסה מנוע: 3.1 - מזגן מכובה, מאוורר לא עובד. (תוך כדי ההתראות) 3.2 - מזגן דולק, מאוורר עובד. 3.3 - לא הצלחתי להגיע לצינור מאחורי הטרמוסטט לראות אם הוא קר. צינור למיכל היה חם. (לא רותח) אין מד חום מנוע. שאלות: האם יש סיכוי שהטרמוסטט לא נפתח והמנוע יכול להתחמם? או שזו בעייה של חיישנים. האם יכול להיות קשור לחיישן חום מנוע ולא לטרמוסטט. מה הייתם עושים. והאם אפשר לנסוע ברכב עד שאגיע למוסך שמתמחה.
  2. הייתי במוסך לדיאגנוסטיקה וצירפתי צילומים של התקלות שקיימות. המוסכניק אומר שמדובר בטרמוסטט תקול. הצעת מחיר לתיקון 2000 ש"ח. אשמח לחוות דעת שלכם. קצת היסטוריה של הרכב: לפני שנתיים הוחלפו מיכל דלק (ללא תשלום) + משאבת דלק לחץ גבוה. מכיוון שהרכב היה נכבה בעמידה. (בימים חמים מאוד (לא תמיד) התקלה עדיין חוזרת) מצבר בן שלוש שנים וחצי - האם יכול להיות שמזייף? תודה מראש, מיקי
  3. עידכון לאחר שתוקן (סיפור ארוך). פתיח: טעות ראשונה בהחלפת המצבר הייתה שפירקתי את המצבר ורק אז הלכתי לקנות חדש והשארתי את הרכב ללא מצבר בערך שעה. טעות שניה: נתתי לחברת הגרירה (ניידת שירות) לנסות לחלץ במקום לגרור - הסיבה הרכב חנה בחניון מקורה עם הגבלת גובה. במקרה כזה חברת דרכים שעובדת עם הפניקס שולחת ניידת שירות שמנסה לחלץ ואם לא מצליחים להניע באחריות הלקוח להוציא את הרכב מהחניון המקורה ורק אז גרר מגיע (שווה בדיקה מול חברת הביטוח). בכל מקרה המחלץ טען שאם אין סימון של מנעול זה לא קידוד מפתחות וניסה לנתק את הקודן. בסוף הוא הצליח אך עם המון נסיונות של להניע את הרכב ועזרה טלפונית ,מה שכנראה גרם לבוכנות להיתפס. לאחר כשעתיים של מאמצים הם התייאשו והייתי צריך להוציא את הרכב מהחניון בעזרת החבר'ה של הבן הגדול ואז לגרור למוסך. הטעות כאן שהיא הכי חשובה בעיניי: גם אם אתה מקווה שהמחלץ יצליח להניע ולחסוך לך כסף, ברגע שאתה רואה שדברים לא הולכים חלק תעצור אותו ואל תיתן לו ליגוע, כי יכול להיווצר יותר נזק. סוף דבר: נגרר למוסך מורשה המוביל פוספלד הם טוענים שלא היה צורך בקידוד מפתחות וכנראה הבעייה היתה בקודנית (לא מתלהבים לנדב מידע) בכל מקרה אמרו שלאחר טפטוף שמן דרך הפלגים לבוכנות הרכב הניע. כרגע נוסע יפה וחלק. בקיצור: אם הרכב לא מניע לך לבעל מקצוע ולא לבצע הרבה נסיונות התנעה ללא שימון של הבוכנות. תודה לעוזרים.
  4. אני אתקשר לבקש את הקוד. מה לעשות אחרי שיש לי את הקוד?
  5. לא שידוע לי, הרכב נקנה לפני כמעט 10 שנים. אני עכשיו לא ליד הרכב. אני כן זוכר שיש לי ספר רכב מקורי.
  6. תודה על התשובות המהירות. האם צריך מורשה פיג'ו או ניתן לגשת לכל מוסך? האם מנעולן יכול לעזור?
  7. שבוע טוב. החלפתי מצבר וניסיתי להניע יש סטרטר אך הרכב לא מניע. ביצעתי את הפעולות הבאות: ניתקתי מצבר לכל הלילה חיברתי שוב בבוקר - לא עזר השארתי את האוטו מחובר למצבר כל השבת ניסיתי להניע במוצא"ש - לא עזר ניסיתי להניע עם מצבר מרכב אחר (אולי המצבר החדש תקול) - לא עזר ?מה יכולה להיות הבעיה? קודנית, איפוס מחשב אשמח אם תוכלו לכוון אותי לפיתרון או להמליץ על בעל מקצוע בכפר סבא. תודה, מיקי
  8. שלום לחברי הפורום! אין לי מושג באודיו לרכב והתקנות. פרצו לי לרכב וגנבו מערכת מולטימדיה של premier למערכת יש חיבור למסך שמותקן על גג הרכב (סיטרואן ג'אמפי), מצלמת רוורס, חיישני רוורס ודיבורית ל-BT. שאלות: 1. יש לי ביטוח רדיו ע"ס 1500 ש"ח. איך תובעים את הביטוח האם מחליפים אצל מתקין מורשה ומביאים קבלה? 2. האם ניתן לתבוע את הסכום ומתקינים מה שרוצים? (יש לי אפשרות להביא מכשיר מארה"ב) 3. במקרה שעדיף אופציה2 - מה צריך בנוסף למכשיר? אני מתכוון ל כבלים מחברים ועלות התקנה. כרגע יש מסגרת בתוך האוטו ונראה כאילו חתכו את המחבר לרדיו מהכבלים.אני אשתדל להעלות תמונה בהמשך. תודה מראש לעונים. מיקי
  9. לך על רנו סניק מאותו שנתון. בעיניי עדיף ידנית. לא אמור להיות פער גדול במחיר המכלולים זהים לרנו מגן. ותקבל רכב מאוד נוח לעבודה ומשפחה. הערת אגב - ברכב משומש תמיד עדיף להישאר עם שלך (במידה ובמצב טוב) שאתה מכיר ולא להחליף, אלא אם כן מתקדמים בשנתון.
  10. ולמה שלא תיקח רנו סניק שעונה על כל הקריטריונים של מרחב, אוטומטית (למעשה אותו מנוע וגיר) וגם המחיר זהה. והכי חשוב רכב שמותאם למשפחה ולא להסעת מטען. מיקי
  11. שלום לכולם! כמו שכתבתי בכותרת רנו סניק שנת 2000 מנוע בנזין 1.6 16V ידני. כאשר אני מניע האוטו נעמד על 2000 סל"ד ולוקח לו המון זמן עד שהוא יורד לסל"ד רגיל (750). מכיוון ש 99% מהנסיעות הם קצרות לרוב האוטו לאחר 10 דקות נסיעה (סוף הנסיעה היומית שלי) מתיצב על 1500 סל"ד למרות שמד הטמפרטורה מראה שהמנוע חם. ממש לאחרונה יש גם קפיצה של הטורים בניוטרל בין 1500 ל-2000 סל"ד. דברים שעשיתי: פלגים מקןריים + פילטר אויר חדשים. אני מתאר לעצמי שדרוש ניקוי מצערת אך האוטו שלי שונה ממגאן והשירשור המדהים של "אפי שמס" לגבי ניקוי מצערת לא עזר לי. השאלות: האם זה קשור לפיח במצערת? נסיעות קצרות 4 פעמים ביום. 45K ק"מ ב-7 שנים. האם יכול להיות חיישן כלשהוא? מה ההמלצות להמשך טיפול ואיך מנקים מצערת של רנו סניק? תודה, שבת שלום ופורים שמח. מיקי
  12. פשוט תבקש שיפרקו אגן שמן וינקו את כל הבוצה במיוחד אם יש רשת פנימית לסינון חשוב לנקות אותה שלא יהיה לחץ שמן נמוך. ייתכן גם שצריך לפרק מכסה שסתומים ולנקות גם שם. אני בטוח שתקבל עוד עצות מועילות. מיקי
  13. ממש אבל ממש לא. חבר שלי שעשה ליסינג מימוני בשלמה סיקסט על I30 CW 2009 רוצה עכשיו להחליף את הרכב לחדש. האוטו שלו עשה 35K ק"מ וחברת הליסינג לא מוכנה לתת לו על הרכב יותר מ 70K ש"ח כטרייד-אין. הבן אדם מוכן למכור אפילו ב 75K רכב ששוה 87K במחירון ועם כלום ק"מ (פחות מזה הוא כרגע לא מתחדש). בקיצור השוק בצד של הקונים גם כשמדובר כביכול ברכבים מבוקשים. אל תתפשר על פחות מ 15% הנחה ממחירון. אם תרצה את הטלפון של המוכר צור איתי קשר. מיקי
  14. אתה צריך מפתח מרובע, אני קניתי אחד כזה ביצחק שדה ב-45 ש"ח. אם אתה מאיזור כפר סבא אני אשמח להשאיל לך. מיקי
  15. משום מה יש לי תחושה שגם אין כריות אויר ברכב. אין מצב שהרכב עבר תאונה חזיתית ולא קיבל "טוטאל-לוס" רק תיקון כריות אויר עולה יותר מ50% ערך הרכב. לא פלא שהוא אצל סוחר קומבינה של חברות ביטוח סוחרים ואובדן להלכה. מיקי
  16. בבאר שבע יש לך את מוסך עטרה בהנהלת יוסי כהן שהוא מומחה לרנו הייתי מציע לך לבקש ממנו הצעת מחיר. חפש בפורום את המס' טלפון שלו "מוסך עטרה". מיקי
  17. המשאבת מים נמצאת גם בצד הימני של המנוע, מסתובבת ע"י רצועת התיזמון. גש למוסך שיבדקו את מערכת המים ע"י לחץ. אל תזלזל בנושא, הנזק יכול להיות רב. מיקי
  18. הקפצה! מה קורה הצרפתים לא בפורום היום?
  19. שלום לכולם! החלפתי פלגים לרכב מקוריים של רנו עם מק"ט 77005000180 תוצרת צרפת. נקנו בחנות חלפים. לאחר שהחלפתי מצאתי קופסא של הפלגים הישנים עם מק"ט 7700500155 תוצרת מקסיקו. האם הפלגים החדשים מתאימים לרכב? ומה ההבדל במק"טים של הפלגים. תודה מראש לעונים. מיקי
  20. נסה לברר מחיר אצל יוסי כהן ממוסך עטרה. המוסך בבאר שבע. יוסי הוא מומחה לרנו ולי אישית הוא מאוד עזר דרך הפורום. (אני מהמרכז) בכל מקרה עבור הטיפול הזה אין צורך במוסך שמתמחה ברנו. רק תקפיד על חלפים מקוריים במיוחד פילטר שמן ופלאגים. פילטר שמן מקורי - 40 ש"ח 4 פלאגים מקורי - באיזור 140 ש"ח. מחירים כוללים מע"מ.
  21. חפש שירשור שלי בנושא (307 SW). רב הסיכויים שאם לא חסר שמן שמדובר בבוצה במנוע שסותמת את הרשת שבאגן השמן. (מי המטומטם שקבע להחליף שמן כל 30K ק"מ?). למרות שאני לא שמעתי על בעיות בוצה במנוע 1.6 ל' מציע לא לנסוע באוטו, אלא לגרור למוסך ושיפרקו אגן שמן וינקו. (ייתכן שגם פלאשינג יכול להועיל) גיליתי שתוך כדי שכתבתי את ההודעה, אורן כבר הגיב. כך את תשובתו כהרבה יותר מוסמכת. מיקי
  22. מה שאמרת בעצם זה רנו סניק ידני. מיני ואן מנוע בנזין 1600 עם יכולת העמסה כמו של רכב מסחרי. הדגם הידני הוא בסה"כ אמין מנסיון 5 שנים עם הרכב. למרות שאצלי החיים של הרכב קלים (45K ק"מ ב-5 שנים).
  23. לדעתי המגאן תהיה זולה במעט לאחזקה. חישוב: 25000 ק"מ, 1:10 צריכה, מחיר דלק - 7.5 ש"ח (אני מחמיר) 2500 ליטר - סה"כ: 18,750 ש"ח מקיף - 2000 ש"ח, חובה - 1500, טסט - 1200 ש"ח - סה"כ: 4,700 ש"ח ירידת ערך: אין לי מושג נעריך כ: 5000 ש"ח טיפול + צמיגים + בלאי: אין לי מושג נעריך כ: 2000 ש"ח סה"כ: 30,550 - בצד המחמיר ללא תקלות מיוחדות. כל תקלה יכולה לשנות את התמונה. ליסינג: 3000 ש"ח לחדש (הערכה נטו - אתה צריך לחשב כמה זה עולה לך) * 12 חדשים. סה"כ: 36,000 לדעתי האישית: בכמות ה-ק"מ של 25K לשנה, הפער הוא קטן ועדיף רכב חדש בליסינג ובלי הפתעות שיכולות לבוא מרכב פרטי. תחבורה ציבורית נוחה וזולה לעבודה, אם יש ובהנחה שרב הנסועה היא לעבודה, יכולה לשנות את התמונה. מיקי
  24. תגיד לי אתה אמיתי? ממליצים לך על מוסך מקצועי וזול יותר ממוסך מורשה. ואתה מתעקש לתקן במוסך מורשה. וגם אם בן דודך משלם על הכל. עדיין, לא חבל על הזמן והכסף? בהצלחה עם הרכב.
  25. אחת הבעיות שמחליפים רדיאטור זה נזילות מפקקים שלא תמיד אטומים ויש מהם נזילה תחזור למוסך ע"מ שיבדוק מאיפה הנזילה.
×
×
  • תוכן חדש...