זיו עוד
-
הודעות
94 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי זיו עוד
-
בתור בעליה של מונדיאו 2005 - מאד ממליץ על הרכב. אני מוכר עכשיו (יש מודעה בלוחות עם תוצאות בדיקה) אז אם מעניין אותך - תפנה בפרטי או תתקשר. כדי לחסוך בבלבולי מוח לי - בטרייד אין נותנים לי 42000 (מחירון 48000), כל שקל שיתנו לי יותר מכך יקחו את המפתחות...
-
מחפש מוסך לא מורשה יבואן אבל מורשה וטוב ואמין לפורד באזור יהוד, אור יהודה והסביבה.
-
פורד מונדיאו יד 2 פרטי. יד 1 - אלבר. מטופל מוסך מורשה - יש הסטוריה. יש בדיקה עדכנית מקומפיוטסט (עשיתי בשביל הטרייד-אין). אין תאונות וכו'. קצת קוסמטיקה ושאר הדברים הבנתי שזה הכסת"ח הרגיל. מצורף הדוח. במחירון אחרי הפחתות ליסינג וק"מ - 48,000 ש"ח. לרציניים - 44,000 ש"ח. הרכב נמצא ביהוד ואפשר לראות גם בירושלים בימי העבודה. 050-8575055 doc27122010151614.pdf
-
נתקלתי באדם שגררו לו את הרכב בתל אביב. שילם 200 ש"ח כדי לשחרר וקיבל חשבונית מודפסת מראש על 168 ש"ח. עוד מישהו נתקל בזה ויש לו ראיות (את החשבונית ואת השובר של האשראי או התדפיס החודשי עם ההורדה). יש לי תחושה שהמגרש עושה קומבינה ומרמה גם את מס הכנסה וגם את המסכנים שגררו להם ואם זה נכון - אז מדובר בקומבינה נאה.
-
יש הבדל בין נוהל של השטרה שמעניין את המשטרה ואותה בלבד לבין החוק. אם קיבל שלילה לשלושים יום והפקיד את הרשיון הרי שביום ה - 31 כבר נגמרה השלילה. דרך אגב, אם מישהו חושב שבמוסף יראו במהלך אותו חודש שהוא בשלילה מינהלתית אז הוא אופטימי. עד משטרה מעדכנת את משרד הרישוי וחוזר חלילה לרוב נגמרת השלילה. מה שחשוב זה אם ידע על השלילה - ואז היא חלה גם אם לא הפקיד - ותקופתה.
-
באיזה סוכנות היית ? בינתיים קיבלתי הצעה פחות טובה אבל אני גם עושה טרייד אין למונדיאו 2005 יד ראשונה מליסינג עם 140000 ק"מ, כך שיש הגיון בזה.
-
מונדיאו 2007 זה בתקציב שלך ויש לא מעט בחברות הליסינג במצב די טוב.
-
עשינו נסיעת מבחן על הפלואנס 2.0. בגדול - נראה כאופציה ראויה להחליף את המונדיאו 2005. עם זאת, עדיין יש התלבטות לגבי אוקטביה ואני מבין שמבחינת חוזק המנוע אז אין מה לדבר על 1.2 (הרכב צריך לעלות בנוחות וקלות לירושלים) וגם 1.4 הוא גבולי מבחינת ההספק מול הרנו. אני גם חייב להוסיף בקרת שיוט לאוקטביה וזה מייקר בעוד 2,000 ש"ח וברנו זה כלול. הבנתי גם שיש זמן המתנה ממושך לאוקטביה וביקוש די רב כך שיהיו קשוחים יותר בטרייד אין. בקיצור - האם לקחת את הרנו או לא.
-
דחוף עזרה - שמן מנוע במקום שמן גיר בפורד מונדיאו
זיו עוד פרסם הודעה בנושא של זיו עוד בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היות שקודם חיפשתי ולא מצאתי תשובה ברורה חשבתי שלטובת הבאים בתור כדאי לעדכן מה קרה - בבוקר התקשרתי למוסך - אמרו שזה לא נורא לנסוע קצת. נסעתי - רוקנו, שטפו עם שמן ומילאו. הנזק - עם עבודה ושאר ירקות בסביבות 800 ש"ח. חוץ מזה הכל בסדר. מגיע לי... -
מחליף מונדיאו 2005 ומתלבט בין מונדיאו 2008 או קצת יותר מאמץ לפלואנס 2.0 או אוקטביה ברמת גימור גבוהה עם בקרת שיוט. הרכב לאשתי והתנאים הבלתי מתפשרים שלה: בקרת שיוט (בפלואנס ובמונדיאו זה בסטנדרט), תא מטען גדול ומקום מאחורה לילדים בנוחות ונוחות נהיגה והתנאי שלי - אמינות (הרי בסוף אני צריך ללכת למוסך וכו'). ברור לי שהמונדיאו זה רמה אחרת אבל זה יד שניה מול רכב חדש. תאוצה ושאר ירקות פחות חשוב. מישהו יכול לתת תשובה מוסמכת - פחות או יותר - האם הפלואנס באמת לא רואה מוסך...
-
דחוף עזרה - שמן מנוע במקום שמן גיר בפורד מונדיאו
זיו עוד פרסם הודעה בנושא של זיו עוד בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אז זהו שלא... מסתבר שזה שמן הגה כח. אז ? -
בטעות מילאתי שמן מנוע במיכל של השמן גיר. כמות לא גדולה - בערך רבע ליטר. מדובר בפורד מונדיאו אוטומטית 2005. עד כמה גדולה הפשלה ? אפשר לנסוע קילומטר-שניים למוסך ?
-
אין מה להשוות בכלל - קח מונדיאו - זה רכב בליגה אחרת. לנו היתה התלבטות דומה לפני 4 שנים ולקחנו מונדיאו 2005. רכב נהדר, רכב מנהלים אמיתי עם נוחות נהיגה. בקרת שיוט, בקרת אקלים וכל שאר הירקות. תא מטען ענק שאפשר להכניס בו גם שתי עגלות או עגלה שנשארת שם קבוע ולא מפריעה לעשות קניות. יש מקום לשלושה ילדים מאחור עם כסאות ובוסטרים בלי בעיה. אני עכשיו מחליף למונדיאו 2008-2009.
-
כבעלים של מונדיאו 2005 אני מאוד ממליץ. במחיר של רכב משפחתי אתה מקבל רכב מנהלים אמיתי. גדול, תא מטען ענק, בקרת שיוט, בקרת אקלים וכו'.
-
תעודת חובה שגויה.
זיו עוד פרסם הודעה בנושא של nepet בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
רבותי - בביטוח חובה לא חשוב שום דבר חוץ ממספר הרכב. שיטעו בשם (אלא אם זה נהג נקוב בשם וזה רק באופנוע), בצבע ועוד ועוד - לא רלבנטי. אם מספר הרכב תקין - אין בעיה. -
בבעלותי פורד מונדיאו שנת 2005 שנרכשה מאלבר לפני שלוש שנים בערך. יופי של רכב, אשתי נוהגת בו (אני על אופנוע) מטופל רק במוסך מורשה. לא עבר תאונות (שפשופונים פה ושם). אשתי רוצה רק כזה חדש - מכורה לתא המטען הגדול ולבקרת השיוט. איך לי כוח ואנרגיה לבזבז זמן על מכירה ולכן האופציה שעולה היא טרייד אין ולהחליף + תוספת כמובן בכל אחת מחברות הליסינג הרבות למונדיאו 2007-2008 (הבעיה ש - 2008 זה כבר קפיצה משמעותית לאואר שדרוג הדגם אבל זה מה יש). המחירון של הרכב הוא בערך 50000 (אחרי הורדת הליסינג) מנסיונם הרב של חברי הפורם - איזה סיכוי יש למכור את הרכב בטווח מחיר זה (ברור שתמיד מורידים עוד משהו) ובאיזה טווח זמן או שחבל על השקעת האנרגיה ועדיף לעשות טרייד אין (וברור ששם ההפחתה תהיה גדולה יותר).
-
האם יש תו תקן לשמשות לעניין קרינה מהשמש
זיו עוד פרסם הודעה בנושא של זיו עוד בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה למגיבים. היות שאני על אופנוע אכן יהיה לאשתי קצת קשה לנהוג מהמושב האחורי... -
לאשתי אסור להיחשף לשמש בשל מצב בריאותי. מישהו אמר לה שכל השמשות הקדמיות ואולי גם הצידיות שמותקנות הן בעלות תו תקן שכולל חסימה מקרינת השמש. מדובר בפורד מונדיאו 2005. האם זה נכון או שאין ברירה אלא לעשות חלונות כהים ואז אני חייב להכהות את השמשות הקדמיות שזה לא חוקי במיוחד ונוציא מסמך מרופא ונקווה שזה יספק את השוטרים.
-
הצלחתי (קצת מוגבל...). תודה.
-
קראתי את כל מה שיש כאן ומאוד עזר לי וקניתי פילם. אני מתקין את זה ברכב של אשתי מטעמי בריאות ואיסור חשיפה לשמש שלה. תהרגו אותי אבל אני לא רואה שום חלק של ניילון שניתן להפריד מהפילם - יכול להיות שזה פילם בלי ניילון (קניתי באוטו דיפו) ?
-
ברשותי פורד מונדיאו 2005. לאחרונה - אחרי שהחליפו מדחס מזגן - יש תופעה של טורים גבוהים בהנעה (כאילו יש צ'וק) שיורדים אחרי שניה. התופעה חוזרת גם בנסיעה לקראת הבלימה (צריך לבלום בצורה נמרצת יותר). דווקא בהילוך סרק הטורים תקינים. גם במהירות שאין לחיצה על הגז (למשל שמופעל שיוט אוטומטי) מרגישים מן עליות וירידות בטורים. העליה בהנעה היא לא עליה סטנדרטית אז זו לא הבעיה. הרכב של אשתי ולפני שהיא הולכת למוסך ואומרים לה שם שצריך להחליף מנוע או משהו כזה - האם יש רעיון. בנוסף, האם זה דורש תיקון מיידי או שיכול לחכות לטיפול עוד 1,000 ק"מ בערך ?
-
פשוט מאוד - בביטוח חובה בדרך כלל אין בעיה מבחינת גיל ורוב החברות לא מגבילות ולכן אם לא רשום על התעודה משהו בנושא זה - הביטוח מכסה. יש טענה שאסור לחברת ביטוח להגביל ביטוח חובה על בסיס גיל אבל יש חברות שחולקות על זה ולכן עדיף לא להסתבך. בביטוח מקיף או צד ג' יש בדרך כלל הגבלה לגיל מסוים וזה כתוב בפוליסה.
-
בביטוח הכל יכול להיות. מבחינת ביטוח החובה - וזה הביטוח החשוב שמדובר ברכב של העבודה שלא ממש מעניין אותך אם יפגע בתאונה - אסור לחברת ביטוח להתנות את הכיסוי בגיל הנהג ולכן אם יש ביטוח חובה לכל נהג (תראה בתעודה שרשום בסעיפים 1,3,7) אז אתה מכוסה. מבחינת ביטוח הרכוש - לא בטוח שיש כזה שעה שחברות ליסינג בדר"כ לא מבטחות את הצי שלהם.
-
א. פרטי ביטוח החובה שלו ממש לא רלבנטיים. ביטוח חובה לא מכסה נזקי רכוש לצד ג'. ב. אתה צריך את פרטי ביטוח צד ג' שלו וזה לא תוכל לקבל במשטרה. ג. אם יש לך את מספר הרכב אתה יכול לקבל במשרד הרישוי את פרטי הבעלים ואז לתבוע אותו בתביעות קטנות. אם לא הבעלים נהג ברכב (וזה סביר בנסיבות) שיגיד מי נהג ברכב. ד. תלונה במשטרה זה כמובן הכרחי. הם יחקרו ויגישו נגדו כתב אישום על אי מסירת פרטים. ה. היות שאין בשלב זה חברת ביטוח מעורבת חשוב לתעד הכל. להכין דוח שמאי ולתבוע גם את שכ"ט השמאי וכיוצ"ב.
