Jump to content

זיו עוד

  • הודעות

    94
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי זיו עוד

  1. מה לגבי אוקטביה 2 ליטר ?
  2. מעוניין לנטרל כרית אויר קידמית בפורד מונדיאו. בחיפוש ראיתי שיש אפשרות להתקין במוסך מתג נטרול בפוקוס - רישמי ותיקני. האם יש אותו דבר גם לגבי פורד מונדיאו ? יש למישהו המלצה על מוסך מתאים ? ואנא בלי אמירות שישב מאחורה - הרבה יותר מסוכן שהאמא נוהגת מקדימה ותינוק בן חצי שנה יושב מאחורה ובוכה. מה עדיף שהאמא תסתובב בכביש מהיר ותנסה לדחוף לו מוצץ או שישב לידה ? עובדה שברכבים חדשים ויקרים יותר יש אופציית ניתוק של היצרן.
  3. רק מע"מ משעבד ? כל אחד במדינה יכול לשעבד והדרך היחידה לבדוק בצורה מלאה היא ברשם המשכונות ובמשרד הרישוי. שימו לב שאם יש משכון רשום ברשם המשכונות והוא לא נרשם במשרד הרישוי הוא עדיין תקף.
  4. תגיש בקשה לפסק דין הצהרתי לבימ"ש
  5. היות שאני עורך דין נקודת מבט מקצועית לעניין זה בלבד. על פני הדברים יש לך בסיס לתביעה. הבעיה - אתה צריך להוכיח את הנזק שנגרם לך, דהיינו מה הפער בין רכב שקנית מיד שניה ליד רביעית. אני מניח שלא מדובר בסכום גבוה במיוחד ולכן ספק אם עורך דין יטפל בזה - שכר הטירחה יהיה בערך הסכום הנתבע ואין ודאות לזכיה. כדאי להגיש תביעה בתביעות קטנות ולצרף מסמך של שמאי שאומר מה ההבדל בערך.
  6. א. אני קניתי ב - 2002 רכב מאלבר עם 35,000 ק"מ. הרכב שירת אותי נאמנה עד היום ואני מוכר אותו עכשיו (למתענינים - יונדאי אקסנט 2001). הרכב פשוט היה אצל בחורה צעירה שלא נסעה יותר מדי - יש גם כאלו. ב. די עם העליהום על חברות הליסינג. כמו בכל דבר בחיים יש תמיד סיפורי זוועה, גם על פרטיים ולדעתי יש יותר סיכוי שחברות הליסינג לא ינסו לרמות. בחייכם - אלבר מגלגלת מחזור של מאות מליונים - אתם באמת חושבים שהיא תנסה לרמות כדי להרויח עוד 2,000 ש"ח ? היום שלכל אחד יש אח, דוד, חבר עורך דין הרי ישר יגישו תביעה וזה ממש לא שווה לה. ג. אם אתה חושש תבקש לראות את רשיון הרכב ועליו, בדר"כ, יש שם שמעיד מי נהג ברכב. תנסה לאתר אותו ולשאול לגבי הק"מ.
  7. מה רע ביודנאי אקסנט 2001-2002 ?
  8. שאלה - תהיה בכל מרכזי הליסינג מציגים לך טופס בדיקה. אני יודע שתמיד אומרים שצריך לקחת לבדיקה אבל אם הטופס יוצא הכל תקין חוץ מפחחות משמעות נמוכה (שתוקנה) בשביל מה לקחת לבדיקה ? הרי אם יתברר שמשהו היה לא תקין יש גם למכון הבדיקה אחריות וגם לחברת הליסינג.
  9. ראיתי רכב פורד מונדיאו, מליסינג, 2005, בטופס בדיקה יצא תקין למעט בלמים קדמיים ואחוריים - לתקן צלחות/דיסקים/תופים. המחיר המבוקש 80,000 ש"ח. הרכב עם 85,000 ק"מ. האם מישהו יודע מה העלות של החלפת הבלמים (בהנחה שצריך להחליף הכל).
  10. אין שום בעיה לתבוע את המכון ואת המוכר. במקרה השבוע ניתן פסק דין מעניין בנושא זה. חפש באתר של ביהמ"ש העליון, הודעות הדוברת, פסקי דין שפורסמו על ידי הדוברת מלפני כשבוע. (כן הח"מ הוא במקרה עו"ד). השאלה כמה כסף מדובר - לכאורה ניתן לתבוע ביטול העיסקה והשבה.
  11. כנראה שאאלץ לראות רכב ירושלמי. על איזה מכון ממליצים ?
  12. יונדאי אקסנט 2001 תעשה את העבודה. שירתה אותנו (שני הורים וילד) 4 שנים נאמנה, בלי שום בעיות, עכשיו לאור התרחבות המשפחה עוברים למשהו מרווח יותר.
  13. אני הולך לראות אוקטביה 2003, 1600, יד שניה, בעלות פרטית (נשמעים אמינים - הרכב של האישה), 97,000 ק"מ, רוצים מחירון. מה דעתכם ?
  14. תודה. חיזקתם את דעתי לגבי האוקטביה
  15. מחפש רכב משפחתי גדול, תא מטען גדול ומושב אחורי שיכול להחיל בנוחות שני מושבי ילדים ועוד מבוגר מזדמן או עוד כסא מדי פעם. אמינות מאוד חשובה. די התקבעתי על אוקטביה אבל במקרה הייתי בסוכנות קיה וראיתי את המגנטיס. יש במלאי 2007 ב - 128,000 ש"ח (בנזין מנוע 2,000). מה מומלץ ? מה הירידת ערך של הקיה ?
  16. טרייד אין חולון עובדים בשיתוף פעולה עם טסט אין, מכון ברחוב סלמה. הם דפקו את גיסתי ברנו קליאו. היות שאני, במקרה, עורך דין הגשתי תביעה. התיקונים עלו 8,000 ש"ח. הם לא הגיעו לדיון וחטפו פסק דין על 15,000 ש"ח. עכשיו זה כבר יותר מ - 20,000 בהוצאה לפועל. עוד מעט אני מעקל להם את המקום.
  17. שים לב שברשיון הרכב מצויין תאריך בעלות (למעלה בצד שמאל) שמראה מתי הועברה הבעלות. אם זה טרי כנראה שמשהו לא בסדר או שגם הבחורה הנחמדה סוחרת. ואפשר, אם רוצים לעשות עבודה רצינית, ללכת למשרד הרישוי ולהוציא תדפיס בעלויות קודמות כדי לדעת כמה זמן היה אצל כל בעלים.
  18. א. לעניין הביטוח - בררתי בביטוח ישיר למשל. מקיף 3,100 בערך וחובה 1,500 בערך לאוקטביה2004, אז כדאי שמי ששילם מעל 8,000 יחליף את הסוכן. ב. הצלחתם לבלבל אותי. ג. הצילו - אז אם לא אוקטביה מה כן בתקציב של עד 70,000 ש"ח ? והעיקר, שוב, אמינות, תא מטען גדול ומרחב סביר גם מאחורה.
  19. לא יותר מ - 15,000 לשנה.
  20. ברשותי יונדאי אקסנט שנת 2001 ששוה להערכתי קצת פחות מ - 40,000. הרכב קטן עלינו (שני ילדים, עגלה די גדולה ועוד). מעיון בהודעות שונות כאן וקצת בירורים נראה לי שסקודה אוקטביה באזור השנים 2003-2004 היא אופציה טובה למדי בהתחשב בכך שאני לא רוצה להוסיף יותר מ - 30,000 ש"ח עבר למכירת הרכב, ורצוי פחות. הכי חשוב לי - אמינות. זה רכב שהשאישה תיסע בו ואין לי כוח לבלות במוסכים ואם כבר, אז שלא ישחטו במחיר. אשמח לקבל הערות האם אני טועה, האם כדאי להתעקש דווקא על דגם 2004 והאם זה משנה מאוד אם זה דגם הבנזין או הדיזל. אציין, כי נושא זה הנאה מהנהיגה זה לא השיקול העיקרי ולכן אם זה ההבדל העיקרי בין המנועים זה לא שיקול. יותר חשוב ההבדלים מבחינת אמינות, עלויות אחזקה, סחירות, צריכת דלק. ואולי אני בכלל לא בכייון וצריך לחשוב על סוג רכב אחר. תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...