Jump to content

מישמיש

  • הודעות

    71
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מישמיש

  1. אלה צמיגים מאוד בעייתיים להשוואה ביניהם. המישלין הוא ספורטיבי יומיומי והטויו הוא צמיג טראק דיי חוקי לכביש. אורך החיים של המישלין בערך משולש משל הטויו. שניהם מצויינים. אבל שונים מאוד.
  2. מנועים אטמוספריים לעד זוכים לעליה מתונה יותר בהספק בעקבות משחק עם מחשב המנוע לעומת רכבים מוגדשים. אם משתלם או לא? זה כבר אינדיבידואלי.
  3. מנתק הצתה נמצא בנקודות שונות במנועים שונים אך קיים בכל מנוע הזרקה. מטרתו היא להגן על המנוע מעומס יתר וכשמו כן הוא, פשוט מנתק הצתה בסל"ד שנקבע לו מראש. מנתק ההצתה נמצא בד"כ כמה מאות סל"דים בודדים אחרי תחילת הקו האדום בסקאלת הטורים.
  4. לקחת היום את הכדורים הורודים במקום הכחולים? סל"ד מנוע בהילוך אחרון במהירות מסויימת הוא קבוע. לא משנה מה אתה עושה עם רגל ימין.
  5. גם אני קניתי מגווירס מאנגליה בגלל עלות משלוח זולה יותר. אבל זה לא אבסולוטי ואפשר ליפול על דיל טוב באיביי ארה"ב
  6. עוד כמה חודשים יכול להיות שאצטרך למכור אותה(לצערי הרב!) בעקבות נסיעה ארוכה לחו"ל. תתכונן השתמשתי בפלסטלינה של מגווירס, קניתי מאיביי. הווקס שהשתמשתי בו הפעם היה הווקס ניסיון שמקבלים במתנה עם הקיט פלסטלינה. לא רע בכלל.
  7. 81.7 ש"ח נכון לשער ההמרה כרגע. לפני העמלה לפיי פאל שתקרב אותי הרבה יותר ל100 ש"ח.
  8. יש מוצר אחר שמומלץ שיעלה לי פחות מ100 שקל? נראה לי מחיר קצת מוגזם לשלם בשביל מנקה פלסטיקים. במיוחד כשמה שיש לי לא נורא בכלל.
  9. חס וחלילה!! לא רוצה להיפרד ממנה בזמן הקרוב
  10. ידוע תודה על ההבהרה i stand corrected
  11. אהלן, אני מחפש פנסי ערפל של קליאו B דור ראשון(שנים 98-2001) בנוסף אני מחפש מסגרת פלסטיק כסופה שנמצאת במרכז הקונסולה המרכזית מסביב לפתחי המזגן והרדיו. אשמח להצעות בהודעה פרטית
  12. כולן אפורות ומשעממות בערך באותה מידה. אני אישית מכל הרשימה שלך הייתי מעדיף את המאזדה והפורד.
  13. אין שום היגיון לאחר הצתה של תערובת שגם ככה ניצתת לפני הניצוץ. המטרה של מחשב המנוע היא לבטל את הצלצולים ולפוצץ את התערובת בפיצוץ יזום ולא ספונטני.
  14. שטיפה טובה עם שמפו לרכב ומים בעזרת מברשת ולאחר מכן STP tire care עבר חידוש באדיבותו הרבה של הבעלים הקודם. איכות מדהימה. +1 שקט ושלווה אצלי בתא הנוסעים.
  15. כמו שנכתב למעלה. חיישן הנקישות בקליאו מזהה "צלצולים" ומקדם את ההצתה. הדבר גורם ליעילות פחות טובה של המנוע. הוא לא עובד במפה המקורית שלו אלא במתכונת פיתרון לבעיה. קליאו ספורט היא אחת המכוניות ה"עממיות" הבודדות שבאמת מחייבות מציאות לתדלק אוקטן גבוה.
  16. התחלתי בשישי והגשם עצר אותי באמצע.(ממש לא אחרי רבע שעה.. משהו כמו שעה וחצי לתוך התהליך) היום עשיתי שוב הכל מהתחלה+ריבית
  17. אני משתמש בsun of a gun לפלסטיקים. זה רע? זה חומר שאני מכיר מצויין ממגוון האופנועים שהיו לי בעבר. אני מרוצה סה"כ יש לך המלצה למשהו אחר? זיהית נכון היא אצלי כבר שנה. אני לא נוגע בדשבורד עם שום דבר מלבד סמרטוט לח וגם זה רק כשהוא צובר אבק.
  18. "פרוייקט" כי השקעתי 4 שעות וכאבי גב בניקיון הזה. אם יש לך או לכל אחד שאלות לגבי התהליך אני אשמח מאוד לענות
  19. בתפריט היום: שטיפה פלסטלינה ווקס ספריי לפלסטיקים ניקוי ג'אנטים עם מים וסבון ניקוי בקבוקי בולמים ניקוי צמיגים שאיבה של כל השטיחים+הרצפה של האוטו שאיבה של כל המושבים ניקוי אלקנטרה עם מגבונים לחים טיפול לעור עם חלב עורות ניקיון יסודי לרצפת הרכב עם STP tuff stuff וכמובן שאיבה וניקיון גם לתא המטען. בקטנה... רק 4 שעות בלי הפסקה עבדתי על האוטו
  20. yfEfLGL59GI דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
  21. עוד יתרונות של מערכת עוקה יבשה לשימון במכוניות מירוץ הם היכולת להעביר את השמן בקולר ולשלוט בטמפ' שלו. בנוסף מאחר ומזיזים את מאגר השמן מתחתית המנוע, אפשר להתקין את המנוע יותר נמוך ובכך להוריד את מרכז הכובד.
  22. מישמיש

    Race of Champions - איך רואים?

    מישהו מוכן בבקשה לשלוח לי לפרטי קישור לטורנט? אני לא מצליח למצוא
  23. מישמיש

    Gran turismo 5 הגיע

    נמכר חיפשתי בזאפ ובגוגל ויד 2.. לילה שלם שרפתי על האינטרנט בחיפושים... היחיד שמצאתי בחנות עולה 3000 ש"ח שאין לי מושג איך הם הגיעו למחיר הזה. שוד לאור יום! השני שמצאתי היה של הבחור בהודעה של Mr_Shankly וההודעות מכירה שלו מופיעות בערך ב20 לינקים שונים. חוץ מזה - כלום!
×
×
  • תוכן חדש...