Jump to content

m.z

  • הודעות

    93
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי m.z

  1. אבל בשירשור אחר חיזקת את ידי הפ' שטען שאלימות מילולית היא צעד אחד לפני זריקת רימון לתוך קהל מפגינים, ופה אתה מחזק את ידיו על מעשה אלים ועוד מוסיף שהיית במקומו מקצין עוד יותר. הערצה עיוורת?
  2. "הולך לקחת שוב את הצינור" - הכוונה כמובן לפיית הצינור. הצינור נשאר אצלי ביד כדי למשוך חזרה את הפיה אחרי שינוי הלחץ - וזה מה שהרגשתי שנמשך ממני. הפיה נלקחה ע"י הנהג מהמקום שהושארה - צמוד לגלגל האחורי. "שולף ממנו את הצינור בכוח" - הכוונה לפיה. וכן, הפיוז בהחלט נשרף. בצורה די ברורה אפשר להבין שבמהלך ניפוח הצמיגים, נלקחה ממני הצינור (+פיה), למרות שהייתי באמצע ודי ברור היה שלא סיימתי. אם היה מבהיר שהוא ממהר ויש לו רק צמיג אחד, ממש לא הייתי עושה מזה סיפור, אלא שהוא התעקש למשוך את הפיה והצינור מתחת לאופנוע. בכ-ו-ח. באופן די חריג, התנגדתי, גם בכ-ו-ח. תן לי לנחש שלא הדקויות האלה הן מה שמקפיץ ומדרבן אותך בשרשור הזה, כי אם משהו עמוק ומושרש יותר. אני אישית קצת מאסתי. המטרה לא הושגה, ואני מצר על כך. שיהיה לך יום נעים.[/quote אכן לא הדקויות המילוליות הן הגורמות לי להגיב בשירשור זה, כי אם חוסר הסבלנות הסובלנות והאגרסיביות, הן אלו שגורמות לי לרצות ולהבין איפה הכשל אצל המטיף לנועם ולהליכות בין אדם לחברו.
  3. אם זה לא הובן, הצינור נשאר בידי בזמן שהלכתי לשנות את הלחץ. אלא שהוא נמשך בכוח ביחד עם הפיה, על ידי הנהג. כן, התעקשתי לא לשחרר ולקחת הפיה, עם הצינור, חזרה, בלא יותר אלימות או כוח ממה שהופעלו כנגדי. אתה היית נוהג אחרת? אני בספק. אבל אם אתה חושב שבכל הסיפור הזה, זה בדיוק מה שמשנה - קטונתי. נכשלתי בהעברת הנקודה, מצטער. . לא, זה לא הובן : "האזרח ממשיך ובודק את הצמיג הקדמי, ואכן, הלחץ נמוך מעט. בשניות שהאזרח הולך לקחת שוב את הצינור, הבחור המבוגר פשוט לוקח את הצינור וניגש איתו כדי לנפח את אחד מצמיגי המיצובישי.". בתוספת של זה: "ואז, באופן בלתי מוסבר, הפיוז של האזרח נשרף. הוא ניגש לבחור ושולף ממנו את הצינור בכוח." לפי איך שאני קורא את זה, הצינור לא היה בידך כל זמן שהותך ליד מכונת הניפוח. אני בטוח שעוד תוכל להעביר את הנקודה שלך דרך מעשיהם של אחרים ולא שלך.
  4. אני רואה שגם לאזרח יש גבול לסבלנות ולסובלנות, וכמו שאמרת "המרחק בין אלימות מילולית לבין ביצוע בפועל הוא הרבה יותר קצר ממה שמקובל לחשוב". ההגדרה שלך לאסרטיביות כתירוץ לאגרסיביות לא נכונה, עיין בקישור המצורף http://www.alternativit.co.il/Agresivi.htm לגבי שאר הטיעונים, לא זה המקום לדון בהם. [/quote אם אתה לא רואה באופן שבו "עמדת על שלך" אלימות, ולמגע הפיזי הנ"ל אתה קורא אסרטיביות, קטונתי.
  5. אני רואה שגם לאזרח יש גבול לסבלנות ולסובלנות, וכמו שאמרת "המרחק בין אלימות מילולית לבין ביצוע בפועל הוא הרבה יותר קצר ממה שמקובל לחשוב". ההגדרה שלך לאסרטיביות כתירוץ לאגרסיביות לא נכונה, עיין בקישור המצורף http://www.alternativit.co.il/Agresivi.htm לגבי שאר הטיעונים, לא זה המקום לדון בהם.
  6. אני רואה שגם לאזרח יש גבול לסבלנות ולסובלנות, וכמו שאמרת "המרחק בין אלימות מילולית לבין ביצוע בפועל הוא הרבה יותר קצר ממה שמקובל לחשוב".
  7. בבלימה פתאומית עם הבלם הקידמי, הפרונט כביכול נשבר לצד שמאל, והתחושה שאם אני אמשיך לבלום, האופנוע יפול במכה לצד. חשבתי שהבעיה במחזירי שמן שנפרצו וחוסר איזון בכמות השמן בשני הבקבוקים, הוחלפו מחזירי שמן, אבל התופעה עדיין קיימת. הצמיג הוא ME22 מצלר. יש למישהו איזושהו השערה למה זה קורה?
  8. m.z

    רק להזכיר

    דג'ארו קאטו לא יעמוד על הגריד, ואני שם 100$ על זה. תחושת הבטן שלי טובה בהימור הזה.
  9. m.z

    רוצה להתחיל

    יש לא מעט אופנועים ידידותיים למשתמש חדש, והתחלה על קטנוע לאו דווקא תהיה בטוחה או הגיונית יותר. ההמלצה שלי? פחות או יותר על כל האופנועים עד 500 שקיימים כיום בשוק ותואמים את הדרישות והרצונות שלך. החל מ-GN250 ועד ה-GS500 . בכל מקרה, צא מנקודת הנחה שאופנוע הוא לא כלי רכב שמחזיק זמן רב אצל בעליו ולכן אין חשיבות לאופנוע שיתאים גם להתחלה וגם להמשך הדרך, בהמשך הדרך תחליף אופנועים בערב כל שנה שנתיים.
  10. מה עם לדרוס אותם בטנק? לרסס אותם עם תת-מקלע יאללה... הם הביעו דיעה, לMZ היה מה לומר אז הוא הביע דיעה גם.. לא? רון. -לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי- לסיכום ההודעה הפוליטית בעליל: אם אתה הבנת שהיא נושאת מסר פוליטי, באופן שהופך את המסר למרכז ההודעה אזי ההבעה בכתב שלי והבנת הנקרא שלך מקבילים. אם ההודעה לא רלוונטית לפורום הנ"ל אתה יותר ממוזמן למחוק אותה אלא אם תחליט להשאירה כדוגמא שלילית. בנוגע לאלימות מילולית והמרחק ממנה לביצוע בפועל, אם באמת המרחק הוא כה קרוב כנראה שעדיף לי מחר לא לצאת מהבית כי איזה אחד היום (לא משנה מאיזו עדה) צעק לי "חכה חכה אני אפתח'חה ת'תחת", וכדבריך עכוזי נמצא באיום קיומי ממשי, תודה על האזהרה. לגבי רמת הסובלנות שלי (אני חושב שלסבלנות אין קשר וביסוס בהודעה שלי) אכן אני פחות סובלני מרוב הישראלים, אבל זה פגם במערכת החינוך וכרגע לא רלוונטי לפורום הזה. ולגבי הודעתו של טל כבר סמכא אזי...אם טל אומר אז טל צודק. זהו? אבי.
  11. מה עם לדרוס אותם בטנק? לרסס אותם עם תת-מקלע יאללה... הם הביעו דיעה, לMZ היה מה לומר אז הוא הביע דיעה גם.. לא? רון. -לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי לא פוליטי- רק עכשיו התפנתי לקרוא את כל השרשור ואני ממש נפעם לאיזה מקום השירשור הזה הגיע. רק כדי לסבר את אוזני הגולשים: 1) לא היה ולו שמץ של כוונה להעמיס על ההודעה איזשהו מסר פוליטי. 2) המרחק בין לפלוט עשן מאגזוז של אופנוע לבין ליזרוק רימון לתוך ההמון רחוק כמרחק מזרח ממערב, מי שטען כך, נסחף מעל ומעבר, בדיוק כמו שאני יכול להעיד שעישון מריחואנה לא בהכרח מדרדר לקוקאין (למרות שהרשויות ממש חושבות כך). 3) המעשה חוליגני? כן הוא חוליגני אבל נעשה ביודעין מתוך רוח היתולית ומתוך ידיעה שנזק לא יגרם לאף אחד מהסובבים (למען האסטמתים שבכל מקרה יכולים לסבול מהאוטובוסים שנעים על אותו ציר) 4)אם מישהו מהקוראים הקיש שהמעשה נעשה כדי "לצאת גבר" אני יכול לתקן שמעולם לא עשיתי משהו כדי לרצות את הסובבים או כדי לגרום לרושם על היותי זכר. 5)מי שנפגע ריגשית מהמעשה או נהרס לו הבוקר מאירוע כזה- שיקח "פרוזק" וינסה לחשוב שלפחות הוא טוב יותר ממני ואם תרמתי בהרגשת העליונות לאותו גולש - דיינו. 6)לאחר מעשה ולאחר קריאת התגובות, אם הייתי מגיע לאותו מצב שוב......... כנראה הייתי עושה זאת פעם נוספת, כך שניתן להגדיר אותי כ"חסר תקנה". 7)אם הייתי עושה את אותו מעשה נגד הפגנה של "ציידי ליוויתנים והורגי חיות נכחדות" התגובות היו שונות? מי שעונה "כן" פיספס את ההודעה ובחר לקחת אותה למקום הלא נכון. מישהו יודע אם במקרה שמן חצי סינטטי מעשן יותר משמן מינרלי? המשך ערב טוב לכל מי שעוד יכול להנות ביום הזה.
  12. "אם שלושה אנשים אומרים לך שאתה שיכור....לך לישון" צודקים, אין לי מה לומר, אני הולך לכפר על מעשיי הנפשעים. תביאו את מצלמות הטלביזיה ביום שישי למחסום ארז, אני הולך לעמוד שם ולחלק מזון וציוד ללוחמי החופש הנרמסים תחת משורייני הכיבוש של האוייב הציוני. סליחה, טעיתי, חטאתי
  13. המסר לא אהוב עליי ביותר, השלטים זועקים "שחררו את סרבני המצפון" ו "כיבוש=טרור" בהתחלה חשבתי סתם להמשיך, אבל אז אמרתי שיש לי את הזמן, יש לי את הכלי ויש לי את הרצון, אז למה לא לעשות מעשה, ולהראות להם כמה אני נגד "סרבני המצפון"? אז שברתי שמאלה על מעבר החציה, המתנתי יפה שיפתח הרמזור, התכופפתי עם יד שמאל, משכתי כבל משאבת שמן (להזכירכם מדובר על דו"פ שמעשן מעבר לסטנדרטים של איכות הסביבה גם כשהוא מכוון כהלכה). הצפתי את הקרבורטור בשמן, הרמזור מתחלף לירוק, אני פותח לאט לאט על 5 קמ"ש, עם פול גז וכבל שמן משוך עד הסוף. אפשר לומר שעשרה צמיגים בוערים באמצע הקסבה בשכם לא מייצרים כמויות עשן כמו שאני ייצרתי באותו רגע של התעלות הנפש. ופתאום כל יפי הנפש העדינים והחסודים, מצאו את עצמם בשבר ענן של עשן, והצעקות התחילו: "לך קיבינמט" "מטומטם" "מופרע" ונדמה לי ששמעתי מישהי שסיננה איזושהי אימרה בגנות מוסריותה של אימי. עברתי את כולם, כשהם בורחים לקצה המדרכה, מקללים ומורידים את השלטים. ואז הגיע הרגע שהייתי צריך לשבור את התנועה שמאלה, מבט שמאלה לוודא שאני עובר בין הרכבים, ופתאום אני רואה בצד השני, צוות טלביזיה שמצלם הכל עם מצלמת בטא. אחחח אם יהיה לי מזל אולי הדבר יתועד גם בחדשות. אפשר לומר שעכשיו הם לא רק שונאים את הכיבוש, אלא גם אופנוענים. וכן כן כן , תחסכו את ההטפות על תדמית האופנוענים, כן אני הורס התדמית הסידרתי. אתם יודעים איזה כיף זה על הבוקר להרגיש התעלות נפש? נסו ותהנו, משאיר חיוך לפחות לשעתיים בעבודה. בוקר טוב.
  14. רק אופנוען בפוטנציה שנוסע על טנדר סובארו, יכול למצוא את הטיעון הזה כרלוונטי לדיון.
  15. VFR שעומד מכוסה ונעול בקריפטונייט+אזעקה של סטינג+כיסוי, לעומת VFR שעומד מכוסה בכיסוי של ברוש+אזעקה של KUNISHI +מנעול של ABED , יש סיכוי שאם האופנוע מוזמן, או נגנב למטרת חלקים או כל מצב אחר שהוא לא גניבה למטרת השתוללות, הגנב ירתע מעוד 2 דקות עבודה? חברות המשווקות מנעולים, מעבר להסברים המפוארים של הרכבי החומר ותכונות המנעול, מפרסמות מה רמת ההשקעה או הצורך בעזרים שיש להשתמש כדי לפרוץ את אותו מנעול? לך תדע, אולי בסוף יתברר שבפועל, ההבדל בין מנעול איכותי למנעול פשוט, בשימוש בחנקן נוזלי, הוא 2 מכות לעומת מכה אחת שצריך להנחית כדי לראות את המעול מתפורר למאות חלקיקים, והקונה שמתגורר בקומה 8 ידע שגם אחרי 5 מכות אין סיכוי שהוא יצליח להתעורר מזה, או לחילופין, השכנה שלו היא בכל מקרה כבדת שמיעה.
  16. נתחיל מזה ששלי באמת קשור עם אזיקון רב פעמי ולא יותר. השאלה לא נשאלה כשאלה ארגומנטית, אלא מתוך עיניין האם באמת מנעול יקר יותר פי 3 ממנעול אחר, יתן ערך מוסף כלשהו שיהיה מהותי עבור הרוכב. זה נכון שפה ושם יש מצב של מניעת גניבה, וגם אז משייכים את זה למנעול העיקש , אבל בשאר הפעמים (שהם רוב כמעט אבסולוטי) הגנבים כן מצליחים להתגבר על כל אמצעי מיגון והרוכב מגלה רק בבוקר שה"תכשיט" שלו כבר לא כל כך שלו. וחשבתי לעצמי שכל אמצעי המיגון הויזואליים כל תפקידם הוא להרתיע פרחחים מזדמנים, אבל גנב מקצועי שבא כדי "לקחת" לך את האופנוע, לא יצא בידיים ריקות ולא משנה איזה מיגון יש לך. והשאלה, אם השיווק והפרסום גורם לרוכב להניח שהוא קנה במיטב כספו אביזר שימנע גניבה בעוד שגם החברות יודעות שהכל תלוי ברמת העירנות של השכנה שלך. אם מדובר על עוד3.5 דקות, אזי הזמן הוא לא מה שיציל את האופנוע, אלא אם מדובר על שעת עבודה אינטנסיבית שבאמת תהווה שיקול מהותי. לי פרצו למנעול "LUMA" בעזרת חנקן נוזלי, וההערכה שלי, שגם אם היה לי מנעול יותר איכותי, הפריצה לא היתה נמנעת. קל וחומר כל מה שאמרתי נכון, במידה והאופנוע "מוזמן" ואז גם 10 כלבי רוטווילר מורעבים לא יהוו חוצץ בין הגנב לבין האופנוע.
  17. אם מדובר על עוד3.5 דקות, אזי הזמן הוא לא מה שיציל את האופנוע, אלא אם מדובר על שעת עבודה אינטנסיבית שבאמת תהווה שיקול מהותי. לי פרצו למנעול "LUMA" בעזרת חנקן נוזלי, וההערכה שלי, שגם אם היה לי מנעול יותר איכותי, הפריצה לא היתה נמנעת. קל וחומר כל מה שאמרתי נכון, במידה והאופנוע "מוזמן" ואז גם 10 כלבי רוטווילר מורעבים לא יהוו חוצץ בין הגנב לבין האופנוע.
  18. אני עובר בריפרוף על הבית הישן, וקורא כל יום על ניסיון לגניבה או גניבה שבוצעה בפועל. רוב האופנועים שנגנבו היו ממוגנים במנועלי U , מנעולי דיסק, שרשרת מקבעת ומה לא. אבל אפשר לראות שלמרות התחכום של המנעולים, הגנבים עדיין מצליחים להשיל את מנגנוני ההגנה ולקחת את "הבן יקיר לי אפרים". ואני שואל: אם בכל מקרה מצליחים לגנוב אופנועים ממוגנים, אז מה הטעם בלקנות אמצעי מיגון יקרים? למה לא להסתפק באמצעי מיגון זולים? המנעולים כנראה עושים את עבודתם כל עוד הגנב נרתע מכמות הברזל המותקנת על הג'אנטים, אבל מפסיקים לתפקד כשגנב נוגע בהם. זה נכון שמנעול איכותי מאריך את זמן העבודה של הפורץ אבל כמה מקרים באמת עיקבו את הגנב בצורה כזו שהוא גמר 4 שעות על מנעול ואז בעל האופנוע התעורר ותפש אותו? יש למישהו הסבר, חוץ מאשר "עבודת שיווק מעולה" של ייבואני המנעולים, למה ממשיכים לקנות את המנעולים היקרים? ונצא מנקודת הנחה שאין מנעול שלא ניתן לפרוץ אותו.
  19. m.z

    מצטרף לחגיגת ה SM

    במידה וסיימת לבנות את הייצור, הייתי ממליץ לקצץ את הכנף הקידמית או להחליפה בקצרה יותר, יש דיספרופורציה בין הגלגל לבין הכנף.
  20. m.z

    יש לו כח

    הוא באמת הרים לווילי "עד השמיים".
  21. m.z

    הMZ שוב ביקר בטבריה

    האופנוע הזה מהיום שנקנה על ידי (לפני מעל 6 שנים) לא זכה יום אחד בחייו להיות מטופל. טיפולים הוא לא עבר כלל, ותיקונים רק של דברים הכרחיים או בטיחותיים. הקו המנחה בנושא היה : "אסור להרגיל את האופנוע ליחס טוב, אחרת הוא ידרוש יותר". ומשום מה הוא באמת לא דורש הרבה. הוא מתודלק בכל סוגי הדלק (96,95,98). הוא מקבל שמן 2 פעימות הכי זול (מינראלי) וכבר עורבבו 3 סוגי שמנים ביחד במיכל אחד. שמן גיר הוחלף בו להערכתי לפני מעל שנתיים. וחיזוקי ברגים נעשים רק כשהמנוע מקבל "וינץ'" לימין. ומשום מה הוא לא מתלונן בכלל. כבר היה באילת, אינספור פעמים בבקעה ובדרום (מה לעשות אני מהנמנים על אנשי המילואים), רמת הגולן מעל 10 פעמים כשכולם בהרכבה + ציוד כבד. מנוע נתפס 3 פעמים כולל בפעם האחרונה המשך נסיעה של 20 קילומטר ללא שמן. הכל בו מקורי (מנוע,גיר,גלג"שים). בקיצור - אופנוע אלמותי, שלמרות גילו וקילומטרז'ו, אין לי חשש בכל רגע נתון, לעלות עליו ולרכב עליו לאילת. אידיליה.
  22. ושוב נדרש הפרד לשאת אותי ואת זוגתי שתבדל לחיים ארוכים בתוספת תיק במימדים שמוכרים רק במסעות 40X40 , לעיר החכמים "טבריה". המשימה הושלמה בהצלחה, הלוך חזור בלי בעיות עם הפסקה אחת ששימשה לתדלוק ניקוטין בשביל הרוכב. להזכיר למי שלא יודע, המנוע של הפרד כבר ראה ימים יפים יותר בלשון המעטה ונידון למוות כבר לפני 12,000 קילומטר, אך מסרב להחזיר נשמתו לגדליה. אבל 2 אזהרות ראיתי לנכון להעלות בפניכם ושניהם קשורות בכביש מס' 6 . 1) מצומת עירון ועד מחלף אייל, הכביש ישר, בלי שום סיבוב לרפואה וכל מה שיש לעשות בו הוא להחזיק גז קבוע ולנסות לנקר תוך שמירה על קו ישר. הכביש הזה משעמם מוות ואולי מתאים לרכבים, אבל לאופנועים הוא עונש, לכן לא מומלץ. 2) בשיחה שערכתי לפני שבוע עם שוטר מתנ"א , נאמר לי שאין אכיפת מהירות בכביש מס' 6 בגלל מחלוקות בין הנהלת כביש 6 לבין המשטרה שמתייחסות ל"זכות האכיפה של המשטרה בכביש בבעלות פרטית" ו "הסדר תשלום לניידות הנעות בכביש 6 ". להפתעתי הרבה, באמצע כביש 6 עמדה ניידת עם ממל"ז ותפשה רכבים שטסו בגובה נמוך. לכן הזהרו, כן יש אכיפה בכביש.
  23. THE NEVER ENDING STORY האגזוז הזה. מרקו מצא את אמא שלו בפחות זמן ופחות תלאות ממה שאתה עברת, ועוד לחשוב שבזמנו של מרקו הטלקומוניקציה לא היתה מפותחת כמו היום. אבל אם נתרכז בתוצאה ולא ב"דרך", אז מברוק אחי, נראה יפה, נשמע יפה ומקדם את האופנוע למראה קרבי בעוד צעד אחד (אבל צעד משמעותי!!). תהנה ותבלה, אבל אל תגיע לאיזור הבית שלי אחרי 20:00, ראית פעם איך נראית "בננה עם ביצה"? עדיף לך גם לא להרגיש.
×
×
  • תוכן חדש...