m.z
-
הודעות
93 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי m.z
-
כבישים יבשים, אין רוח, לא חם מדי ולא קר מדי. לדעתי שבת אידאלית לצאת לטיול...... תודה שזה סתם תירוץ לעוד שבת לא להזיז את הבננה, החשש שלך מקילומטרז' פשוט שובר שיאים.
-
אני פיזרתי מסמרי נינג'ה בכניסה לרחוב שלנו למנוע מרכבים לעבור פיזרתי מוקשי נעל בכניסה לשכונה שלנו כדי למנוע כניסת משאיות. הפלתי חוטי חשמל לרוחב המדרכה כדי למנוע מהולכי רגל לעבור מול הבניין שלי. חשפתי את חוטי החשמל במתג הפעלת האור בחדר המדרגות כדי שלא יעברו ליד הדירה שלי. מישהו זוכר את המוט בזנ"ט שהיה מולחם לטומבון של ג'יפים בתחילת האינתיפאדה? יש מיתקון כזה גם לאופנועי שטח?
-
כבר אתמול אחרי התאונה הבנתי שאני אמור לאכול אותה, גם רכיבה של בערך 100-110 קמ"ש כשהתנועה הרבה יותר איטית, וגם רכיבה על השוליים, לא תוציא אותי נקי מהמקרה הזה. הנזק שלו הרבה הרבה יותר גדול משלי (בקלית, טומבון, דלת אחורית, כנף אחורית, מראה קידמית ועוד מרעין בישין). בהתייעצות מהירה עם "בעל מקצוע" בתחום, הובהר לי שאני צריך להחתים אותו כמה שיותר מהר על מסמך שאומר "אין לי תביעות מול רוכב האופנוע", לפני כמה דקות הבנאדם עזב את משרדי כשבידי מכתב מובהר בכל דרך אפשרית, שאין לו תביעות נגדי וכל צד יתקן את הנזקים שלו בעצמו. המקרה הזה הפעם הסתיים בטוב (עם 2 וינקרים שבורים בעלות של 20 ש"ח) , אבל אני יכול לומר בוודאות שאם נוציא את מרכיב ה"נסיון שנצבר על הכביש" , בתאונה הזו היה יותר מזל משכל. ואיך אמרתי? ממשיכים הלאה, היום כתמול שלשום, בוקר זורחת- יום חדש.
-
אז מה הרלוונטיות של "כמה סוגר"? אם הוא סוגר 250 זה משנה לך? יש לך במושב כבישים שיאפשרו לחבר שלך לרכב במהירות כזו? כולה מושב, כמה פעמים תגיע להילוך האחרון שלו? עצות למשהו זול? קנה MZ .
-
בסופו של יום מתיש ולחוץ כנראה שמה שהיה צריך "לשחרר" אותי קצת זה איזה תאונה ככה על הדרך. רוכב על השוליים באיילון צפון, 100 מטר אחרי מחלף ההלכה, אני במהירות "חיפזון" , רכב שנוסע במרחק 20 מטר לפניי שובר ללא התראה מוקדמת וללא איתות לשוליים. אני בולם הכי חזק שאני יכול ואז מגיעה הנקודה שבה אני מבין שלצאת נקי מהסיפור אני כבר לא אוכל. הכל קורה מאוד מהר, אבל במחשבה תוך כדי יש לי משום מה הרבה זמן לעשות תיכנונים. שיקול של מליונית השניה מניב תוצאה שלילית על אפשרות לשבור שמאלה מהשוליים לנתיב, ואני ממשיך בהחלקה בין הרכב שהולך וסוגר עליי לבין גדר ההפרדה. אני פוגע בו בכנף האחורית ומשאיר את סימן ה"MZ היה פה" עד הדלת הקידמית. מרעש המכה, הנהג נבהל ושבר שמאלה חזרה לנתיב שלו, מה ששיחרר אותי מהמלכודת בין הרכב לגדר ההפרדה. אני נעצר 10 מטר קדימה, הנהג יוצא עצבי בצעקות של ,"איך אתה נוסע", מבלי לאבד קור רוח, כאילו הרגע לא חוויתי תאונה, לקחתי אותו הצידה הרגעתי אותו והתחלנו לדבר. החלפת פרטים, בקרת נזקים (נקע בבוהן שמאל ושיפשופים ברגליים מהרכב ומגדר ההפרדה) עישון סיגריה ביחד וכל אחד לדרכו. ובמה המציאות עולה על כל דמיון? בעובדה שבמהירות הרכיבה שלי ובעוצמת הפגיעה ברכב לעומת התוצאה הייתי מצפה לתוצאות הרבה יותר כירורגיות. ועוד דבר קטן, אם הייתי בלי כפפות או אולי עם כפפות קצת פחות ממוגנות (ותודה ללרט על כפפות משובחות) התוצאה היתה הרבה יותר הרסנית לכף היד. יאללה, מחר יום חדש, מה שלא הורג .... מחשל.
-
ואיך אתה חושב באה המוטציה הנקראת MZ לעולם? את השאלה הזו כדאי שתפנה לכל מי שיש אופנוע עם 2 אגזוזים
-
אבל אני חושב שזה "לעג לרש" לזהם להם שוב את האויר עם MZ , אחרי הכל סבלו מספיק גם בלעדיי.
-
הלו מר בחור, פה זה אופנוענים,כן?! אלגוריתם שמגוריתם, בקושי להזיז את הכף רגל למעלה ולמטה אנחנו יודעים.. לאוניד, תסלח לבחור גס הרוח, הדברים נאמרו בשם אומרם. מאסטר...ריטלין...אני מאשר לך וירטואלית מינון כפול להמשך הערב עד שתגיע לבדיקת נזקים מחר בבוקר.
-
ו...מכוער מדי מכדי להסתובב בציבור ללא קסדה ככה? סבבה, פיספסת בזה הרגע את הסקופ המתאר את גידול צי אופנועי הMZ שבבעלותי. לא נורא, עכשיו טלפון מהיר לBike Performence.... אימל'ה...קנית עוד אחד?? אתה בטח מתכוון לכבוש את העולם... חכה חכה, הלבן הוא זכר והאדום הוא נקבה, אתה יודע מה הולך לקרות בעוד 9 חודשים מהיום?
-
ו...מכוער מדי מכדי להסתובב בציבור ללא קסדה ככה? סבבה, פיספסת בזה הרגע את הסקופ המתאר את גידול צי אופנועי הMZ שבבעלותי. לא נורא, עכשיו טלפון מהיר לBike Performence....
-
אני עצלן מדי כדי ללכת קלסטרופובי מדי כדי לנהוג פחדן מדי כדי לעלות על אוטובוסים עני מדי כדי לקחת מוניות שמן מדי כדי לרוץ ומזיע מדי בשביל לדווש.
-
תראה לה את התמונה הזו, ותגיד שאתה רוצה שהיא תגרש לך רוחות ושדים מהאופנוע. בתמונה הראשונה מצולמת יישות נוספת שיושבת לך על האופנוע, תסתכל על הצל. כנראה שהמצלמה לא קולטת רוחות, אבל הנגטיב במצלמתו של אלוהים, מראה שיש לך דמות שיושבת על האופנוע
-
אפשר להעביר תקינה לכל אופנוע, אבל קח בחשבון זמן, כסף והרבה עצבים, יש בפורום אופנועים מאמר על הסבת XT500 לסופר ותקינת צמיגי 17 (זה מסע תלאות ויסורים). אין אישור לשנות את קוטר הגלגלים לאף כלי רכב. לידיעתך, תלוי על איזה שוטר אתה נופל, כבר קרו מקרים שבהם השוטר רכן מעל הצמיג ובדק את המידות שלו מול הרשיון (במזל זה היה של בעל אופנוע שהיה "כשר") אבל במידה והם לא תואמים - הורדה מהכביש+ משפט+ קנס ואולי אפילו שלילה. בטסט אפשר "להסתדר" מה שנקרא. גם לק.ט.מ אין אישור גורף להחלפת ג'נטים במידות השונות מהרשיון, אלא אם אתה מדבר על דגמי הסופרמוטו שלהם. יקון מר MZ היקר: אם תקרא את אותו מאמר בפורום האופנועים בתפוז, תגלה שרוב "כאב הראש" הוא בגלל שאין אישור מיצרן להסבת הג'אנטים. KTM העולמית, כ-ן נותנת אישור לכל הדגמים שלה, להחלפת הג'אנטים ל17... חוזר בי מההצהרה על ק.ט.מ. לגבי אין אישור מיצרן, לפחות לגבי ימאהה אני יכול לומר שבסוף יש אישור.
-
אפשר להעביר תקינה לכל אופנוע, אבל קח בחשבון זמן, כסף והרבה עצבים, יש בפורום אופנועים מאמר על הסבת XT500 לסופר ותקינת צמיגי 17 (זה מסע תלאות ויסורים). אין אישור לשנות את קוטר הגלגלים לאף כלי רכב. לידיעתך, תלוי על איזה שוטר אתה נופל, כבר קרו מקרים שבהם השוטר רכן מעל הצמיג ובדק את המידות שלו מול הרשיון (במזל זה היה של בעל אופנוע שהיה "כשר") אבל במידה והם לא תואמים - הורדה מהכביש+ משפט+ קנס ואולי אפילו שלילה. בטסט אפשר "להסתדר" מה שנקרא. גם לק.ט.מ אין אישור גורף להחלפת ג'נטים במידות השונות מהרשיון, אלא אם אתה מדבר על דגמי הסופרמוטו שלהם.
-
מפגש הפורומים בגילבוע-שבת 3.4.2004 כולכם מוזמנים
m.z פרסם הודעה בנושא של M O R M בתוך פורום אופנועים
מיתון עלק..אתה?...ששם המישפחה שלך הוא מולטימיליונר... אני יתן לכם דוגמא לדיאלוג בין MZ לבין המתדלק MZ מגיע לתחנת דלק..פותח את החלון של האוטו מתדלק : מלא? MZ: מה מלא!?..מפוצץ..מפוצץ בכסף.... אתה והעין שלך יא מנחוס -
מפגש הפורומים בגילבוע-שבת 3.4.2004 כולכם מוזמנים
m.z פרסם הודעה בנושא של M O R M בתוך פורום אופנועים
נשמח מאוד להצטרף!! ראיס תתניע את הבנדיט שלך מעכשיו,כדי שלא ניתקל בבעיות ביום שבת... נוסעים..נוסעים..הפעם נוסעים..לא יעזור..לא איכפת לי התרוצים שלך..צמחוני..שמצימחוני... הפעם נוסעים לא יעזור בית דין, 6 בוקר השקמה, אתה מעיר את MZ ...ניפגשים בגלילות, תביא כובע, מימיה ,כלי נגינה ו70 שקל למיקרה שיגנבו את האופנוע. אני ארכיב אותך על הרמה של הבנדיט, אבי יוביל עם הMZ ...מניאק אם הוא בורח לנו ..בטח ירצה לאכול לנו את כל השיפודים, כביש החוף, לא ממהרים...ככה בסבבה...60-70 כי אנחנו גם מכוערים וגם לא יודעים לירכב, אל תישכח להביא את הכדורי טניס..בלי קשר אולי נימצא איזה מיגרש על הדרך, אה...ותביא לי מדבקה ..לא משנה של מה..מצידי של "רבי נחמן מאומן" אני ידביק על הקסדה בכדי שחסידי ברסל"ב יזהו אותי וינופפו לי לשלום עם הספר תהילים שלהם, אה...תגיד לMZ שיביא איזה קילו או שתיים של גרעינים שחורים..נעשה "הפסקת פיצוח" בזיכרון..ובואנה..אם אפשר..אני רוצה לעשות עצירה ככה..באיזה מקום רומנטי שם תוכל להקריא לי ציטטות מהספר "בוא נראה לך איך לירכב..הרי שחיה מלמדים גם בהתכתבות".....ואם תראה פרה בדרך..תישרוף אותה..בטח תרוץ כמו מצ'וגעת עד הגילבוע שתגיעה היא כבר תיהיה מוכנה, ואם אתה יכול..אני רוצה שתתארגן עם אבי ותתנו לי הדרכה של שימושו של הבורג השלישי מצד ימין ליד הילוכים לדורותיו, ככה..עם בריסטולים ומקרן שקפים. בקיצר...שנייה...אני לוקח תנופה... הנשיא מעודד פעילות דו גלגלית מכל הצורות, גם אם זה אומר לינסוע עם אוטו על הצד עם שתי גלגלים באויר. תודה. מצטער, אני לא יכול להגיע. איכשהו ההשתתפות בפורומים גוזלת לי מהתקציב החודשי סכום לא פעוט שאינו משאיר לי מרווח הנאה עבור דלק לטיולים. בחיאת , 25 ש"ח לחולצה, 10 ש"ח למדבקה, 150 ש"ח לתפישות גנבים, לא שמעתם על מיתון? -
אפשרי וגם מומלץ לדעתי. אין כמו סופרמוטו ליום יום, לדעתי זה הכלי הפרקטי ביותר לנסיעות בין עירוניות בשעות לחץ של תנועה, בתוך העיר הוא אידאלי (מדרכות, השתחלות בין מכוניות, מרחקים קצרים בין רמזורים והפלקות בין מכוניות). כל עוד היומרות הספורטיביות שלך ישארו בגדר "פאן" עם התמקצעות בינונית, תוכל לרכוש דו"ש ולהסב אותו , כך שגם במגרש וגם בכביש תוכל להנות איתו. אם היום היתה לי אפשרות להחליף אופנוע, הייתי קונה דו"ש ומסב אותו.
-
יש מצב שרוכב ירכב במהירות של 100 קמ"ש בין רכבים שנוסעים 60 . וזה אפילו יומיומי אצלי. לשם הדיון הראשי: הרוכב ימצא אשם מול בית המשפט, הוא רכב במהירות הגבוהה לתנאי הדרך, אפשר יהיה להאשים אותו בעקיפה מימין, אפשר גם על אי שמירת מרחק, והכי בטוח, כמו בכל תאונה יש את סעיף "רשלנות תורמת". בכל מקרה כזה שרוכב יגיע לבית משפט בלי עורך דין ששכר טירחתו זהה למחיר האופנוע+ הביטוח+ התוספות, הנהג יצא זכאי והרוכב אשם.
-
במהלך השנים לרובם החליפו סעפת 4 ל-1.
-
תגיד, אתה לא מתבייש? הצלחת לראות בחורה "שאינה מביישת את הפירמה" וזה לא עלה לך 42.90 , ואתה לא צריך להסתכל עליה עם סיכות שדכן באמצע הבטן תוך כדי פרישת עמוד הדאבל לאורך, ואתה עוד מתלונן? יאללה, כל האופנוענים משחקים אותה מינימום בלסר שעושה סלקציה בכניסה לחדר השינה שלו.
-
קשה להחליט אם להשקיע באפיקים סולידיים כמו המסלול של "מדבקת תפוז פורום אופנועים" או ללכת על השקעה של קרן הון סיכון "חולצת פולגז". אכן כשאדם בוחן את כל ממונו מולהרווח העתידי.... השאלה קשה. ואני אומר בכלל, שלפי חוקי הכלכלה המתוקנים (לא, לא אלו הנהוגים בארץ) בין שני חברות המתחרות - הלקוח תמיד מרוויח. לכן מן הראוי ששני האתרים יראו לנו עד כמה הם רוצים בנו, וידאגו לחלק חינם "מרצ'נדייז" שכאלו. אבל אם כבר אנחנו בישראל וחינם נקבל מקסימום טחורים, אני משקיע באפיק המניב לי רווח גדול יותר, אני אלך על פול-גז.
-
למה הרצון להיות פסיכולוג של הודעות במקום להבין אותן כלשונן? ויש דבר שעליו אנחנו כן מסכימים, תם זמנו של הדיון הזה.
-
-
