אנחנו לא נינט טייב
האוטו הוא לא צביקה הדר
הנהג הוא לא קהל הבוחרים
והכביש הוא לא "כוכב נולד".
אין פרסומת שתצליח בשיטת הזבנג וגמרנו, לחסל תופעה שהושרשה עשרות שנים על כבישי ישראל.
כן, שמעתי את הפרסומת, לדעתי היא פרסומת טובה, המסר ברור,קליט, וקל להטמעה בהנחה שמדובר על תשדיר רדיו שאמור לתפוש את האוזן ולהטות את הקשבת הנהג למסר.
כן יעבוד, לא יעבוד, זה לא ייבחן במבחן המציאות היומית כבר מחר בבוקר, יקח זמן.
בדומה לאוכלוסיה, כך קהל המאזינים, זהו קהל הטרוגני, שדרך הבנתו שונה ממאזין למאזין, חלקם שמעו ולא התייחסו, חלקם שמעו ואף התרגזו, חלקם רק שמעו אבל אינטנסיביות השידור לאורך זמן תוכיח אם הטמיעו את המסר, ויש כאלו שדווקא מושפעים מהתשדירים ובאמת משנים את דרך קבלת ההחלטות בכביש.
לדעתי התשדיר טוב מכיוון שהוא לא מתפלסף ולא מנסה לחנך להבנת מניעי הרוכב בעלותו על דו"ג, אלא קובע עובדה שיש רוכב בשולי הדרך ויש צורך לתת לו את היחס הנכון (לא הצודק, לא הראוי, לא המבין ולא הסלחן, היחס הנכון להיותו כלי רכב שמגיע ממקומות לא שגרתיים ולא הגיוניים לפעמים לנהג בפחית).
אני מקבל בברכה את התשדיר הקיים, ומקווה שכל תקופה מסויימת יוחלף המסר המשודר עד להבנה עמוקה יותר של המאזינים.
אבל כל הכבוד על ההתחלה של משהו בנושא הזה.