Jump to content

shubidubi

  • הודעות

    498
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shubidubi

  1. איטום די מחייב על מנת לנצל את הרמקול, ולא רק על מנת לבטל את רעשי הרקע. לפי דעתי קיט איטום לרמקול מינימלי כמו הקיט הנ"ל: http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=327 יעשה רק טוב, והוא גם לא הקשעה כזו גדולה. כמו כן אם אהבת את הדוטק אז אין שום סיבה שלא תמשיך עם מורל, הסט הנ"ל מאוד איכותי ומהווה שיפור אדיר על הדוטק: http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=166 אם אתה יכול להרשות לעצמך אז לך על הסט הנ"ל: http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=160 קח בחשבון שהוא צריך איטום והתקנה נכונה וכיוון מיקצועיים, אחרת זה סתם בזבוז כסף... אבל התמורה מעולה והוא נשמע הרבה יותר טוב גם מסטים יקרים ממנו בהרבה, ואני בטוח שהרבה מחברי הפורום יכולים לחזק את הטענה הזאת.
  2. לפי דעתי את הערוצים שמגבירים עכשיו את ה6X9 תעביר לקומפוננט מקדימה, את ה6X9 תחבר לרדיו דיסק. עכשיו את הסאב תנסה לחתוך מתדר 85 ומטה, את ה6X9 תכוון על 85 ומעלה. עכשיו תנמיך את הגיינים [עד הסוף שמאלה], ותגביר את הרדיו דיסק לשלושת רבעי מהווליום האפשרי. עכשיו תתחיל לסובב את הגיינים בעדינות ימינה לאט עד שאתה שומע עיוותים ברמקולים\סאב, תוריד טיפה את הגיין עד שנעלמים העיוותים וזהו כיוונת את המערכת באופן בסיסי.
  3. טעות שלי הייתי בטוח שרשמת שהדוטק מאחורה... אבל השאלה הנשאלת היא האם אתה בטוח שאתה רוצה קומפוונט מאחורה? כי פשוט עדיף לשדרג את הדוטק. כמו כן תן תקציב, וכיוון אם למשל אהבת את הדוטק? או שאתה מחפש יותר פירוט? יותר עוצמה?
  4. תמכור את הקומפוננט מאחור [אתה לא צריך אותו], ואז תחזור לפה תגיד מה התקציב לקומפוננט חדש, ואנחנו כבר נדריך אותך.
  5. אכן הסטים שהבאת לא ברי השוואה לפולס בכלל, כמה רמות מעל. הייתי משווה אותם להייבריד אוביישן\הרץ הי אנרג'י.
  6. עוצמה ניתן גם מפולס. אם איכות אתה מחפש, אז יש מישהו שמוכר ביד שניה קומפוננט של זיטק, לפי דעתי במחיר שהבן אדם דורש לא תמצא יותר טוב. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=256378 אני מניח שהוא גם יסכים לדבר על המחיר, מומלץ בחום. תמיד אתה יכול לחפש גם מורלים למיניהם שברוב המקרים, אם לא כולם, הם תמורה אדירה לכסף.
  7. את זה, רק האוזן שלך תוכל להגיד.
  8. בכיף
  9. לא מומלץ בכלל, לפי דעתי, תתאזר בסבלנות חבל על ה150 ש"ח האלה.
  10. אמור להיות ברדיו דיסק שלך שתי כבלים כחולים, אחד מהם הוא לאנטנה, והשני לרימוט. בד"כ יש על כל אחד מהכבלים מדבקה שאומרת מה זה מה. אם אין לך תבדוק במנואל של הרדיו דיסק, אם גם את זה אין לך, תחפש בגוגל לפי הדגם של הרדיו דיסק.
  11. +1 ל E M777
  12. הJL עדיף ללא שום ספק.
  13. שלום אריק, לפי דעתי אם אהבת אותם אין שום סיבה שלא תשתמש בהם ברכב. תצטרך להתחשב בכל מיני פרמטרים. לדוגמא: נפח התיבה שבה הם ניגנו בבית, תחום התדרים שאותם הם נגנו וכו... תצטרך כמובן גם לשמור עליהם יתר המידה מפני לחות\רטיבות. יש לציין שאני לא הכי בטוח במה שרשמתי ושבנוסף לכל, תצטרך לחכות לאנשים שמבינים קצת יותר ממני .
  14. שלום רב לכולם, ברצוני להחליף את הTW1 בטוויטר יותר איכותי. התקציב הוא 300 ש"ח, מוכן לקחת בחשבון גם יד שניה. חשבתי בכיוון של הMT11-12, מישהו מוכן בבקשה לפרט מה מבדיל ביניהם? תודה מראש.
  15. +1 מסכים עם אדי, כבר כמה פעמים ששמעתי, ואף הוזמנתי אל המפגשים האלו שנערכים בנשר.
  16. אתה אומר בעצם שהטוויטר של הפולס טוב יותר מהטוויטר של הטמפו? מוזר משהו...
  17. הרשת לא יוצאת, היא אכן מודבקת. תמונות לא באיכות הכי טובה... ברגע שאני ימצא את המצלמה שלי [] אני יעלה תמונות יותר איכותיות.
  18. אוקי הלכתי לצלם... אני יבדוק מה ניתן לעשות.
  19. יש לי TW1 של הפולס, אם מישהו יוכל להגיד לי איך מפרקים את רשת הברזל מהטוויטר אני ישמח לצלם ולהעלות תמונות.
  20. האופציה הראשונה טובה יותר ללא ספק. אפשר לדעת איפה קיבלת את ההצעה?
  21. למה שלא תלך על אותם הרכיבים שהמלצנו לך פעם הקודמת?
  22. מחזק את איתמר אני החלפתי את הקרוסים הפשוטים של הפולס לקרוסים של זיטק, אני חייב לציין שהיה הבדל מורגש בהחלט, לא האמנתי שיהיה כזה שינוי רק מהחלפה של הקרוס. משמיעה כאשר צד אחד עם קרוס זיטק וצד שני עם הקרוס המקורי של הפולס, עם הקרוס המקורי הסט נשמע הרבה יותר עמום ושטוח, וצד שני הרבה יותר בהיר ומפורט, שינוי אדיר בעיקר בוופר שפתאום נשמע אחרת לגמרי. במקומך הייתי מחליף לקרוס טוב יותר ביחד עם המידבאס, זה פשוט מחייב.
  23. הזמנת את הC12 נכון? תתחדש! העיקר שאתה מרוצה וטוב שיכולנו לעזור!
  24. לפי דעתי הP2. הCVR לא יעבוד טוב עם המגבר הזה, הוא חזק מידי ולא נציל. אם אתה לא מתכנן לקנות איזה מונובלוק בעתיד הקרוב, אז לך על הרוקפורד.
  25. הרגת אותי! :roflmao:
×
×
  • תוכן חדש...