Jump to content

mr_nos

  • הודעות

    62
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mr_nos

  1. ניסיתי לפרק גם את הפלאגים לראות אולי יש עליהם סימנים חריגים שיעידו שיש בעיה במנוע או באחד מהם בסך הכל נראים שחוקים באופן נורמלי אחרי זמן מסויים של עבודה לא? :
  2. מדובר על דור bj עם מנוע 1.6 dohc
  3. שלום לכם. לאחרונה כשאני נוהג במהירויות נמוכות או עומד במקום עם הרכב, הסל"ד באוטו לא מאוזן ומקפץ רבות בין 0-1. מגיע למצב שכמעט מתכבה המנוע ופתאום קופץ לאחד וכן הלאה(פעמים רבות האוטו מתכבה לגמרי בעמידה במקום). אני מבין מזה שיש בעיה או בפלאגים או במפלג. מהניסיון שלכם מה מבין החלקים יותר סביר שהתקלקל? שוב האוטו הוא מאזדה לאנטיס שנת 99'. בתודה מראש
  4. אתה רוצה משחק שמשלב בין ארקיידיות לתחושות שונות של רכבים שונים והוא פאן טהור? שחק בכל אחד מהגירסאות של flat out משחק מצויין. המוטיב הוא של מכוניות-גרוטאות מהסוג שאפשר להשיג בכל מקום בארה"ב ולהתחרות איתן(הלוואי עלינו)
  5. שלום חבר'ה אני מחפש רכב(רק האצ'בק) שיהיה ידני ומהנה לנהיגה-משהו שמיועד בעיקר לשיפור הנהיגה בהילוכים,אימון בהחלפה מהירה יותר בפניות והורדת הילוך בזמן וכו'. חשבתי על פג'ו 205 מכל גירסא אבל חשבתי אולי לבקש המלצה. אולי יש רכבים באותו סכום של השקעה שיכולים להיות מהנים באותה המידה. אשמח גם לשמוע בנוסף להמלצה אם מה אתם חושבים על אמינות הרכב. הסכום להשקעה הוא כמו בין 3000-6000. מה שמשלמים היום על פג'ו 205. תודה מראש
  6. קראתי את המאמר של מוטי שעזר לי להבין כמה דברים. אבל איך אומר דוד דאור, כי כמה שתדע יותר ילד אתה רק תבין פחות(במקרה שלי יהיו לי עוד שאלות) אז רציתי לשאול כשמוטי כתב שמאמר שלו שהגדלת החישוקים מגדילה את צריכת הדלק, זה בגלל שחישוק גדול יותר מצריך צמיג עם שטח פנים גדול יותר ואז יש יותר מגע עם הכביש? עוד שאלה שרציתי לשאול, אחרי שקראתי במאמר על רוחב הג'אנט שעושה את ההבדל. אני לפני כמה שנים החלפתי את המידות המקוריות של המאזדה לנטיס 99 שלי 14x5.5 צמיג 185/65/14r לג'אנט דגם ultralite במידה 15x6.5 צמיג 195/55/15 עם קוד מהירות גבוה משהיה לי לפני, קוד v (לפני כן היה h) רציתי לדעת על פי המידע הזה אם אתם יכולים להגיד לי כמה תועלת הבאתי לאוטו כמה נזק עשיתי? כי בסך הכל אני אוהב את איך שהאוטו מתנהג מאז. יש לו אחיזה מצויינת כשאני לוקח סיבובים במהירויות שמעל המותר.
  7. יש תשובות לגבי בעל עסק באיזור?
  8. אני חושב שכל אחד ואחת מאתנו יכולים לתרום באמצעות הרשתות החברתיות לקידום הספורט המוטורי. כדי להעביר את המסר, את החדווה והאהבה לספורט המוטורי אנחנו יכולים בעצמנו להקים יוזמות. לארגן מפגשים קטנים בבתי קפה ובברים ומפגשים רבים רק בשם האהבה לתחום ולא משנה כמה הכנסה יש לך כדי לעסוק בתחום. כל זאת כדי לצבור עוד קהל כדי לצאת במחאה. לכולנו יש את הכוח לעשות יותר כדי לדחוף קדימה. אם למישהו עולים עוד רעיונות אני אשמח לשמוע
  9. אני גר בנס ציונה. אז אין צורך לקנות קונסולה מפירוק אה?
  10. אז בוא נרים את הכפפה. נצא להפגנה. נגרום לאנשים להתאחד. נפרסם בפייסבוק הודעה מסודרת שמסבירה מה אנחנו רוצים. שההפגנה הזו יוצאת לא רק בשם האהבה לספורט המוטורי אלא למען הבטיחות בדרכים. נצא למאבק מאורגן באמצעות צעדות ומחאות פיזיות ולא רק דרך האינטרנט
  11. בכמה אתה מעוניין בשביל המוסטנג הצהובה?
  12. בבעלותי מאזדה 323 לאנטיס . התקרה שבאוטו מאוד לא יפה לעין ומלוכלכת . ניסיתי להוריד את הלכלוך עם ספריי קצף שאמור לטפל בליכלוך אבל ללא הצלחה גדולה. עכשיו עלו לי שתי אופציות נוספות: או לקנות תקרה במצב הרבה יותר טוב ממגרש גרוטאות או משהו קצת יותר מעניין...חשבתי אולי ניתן לפרק את התקרה לנקות באקונומיקה ולצבוע עם צבע שמתאים במיוחד לבדים. יש צבע כזה? מישהו מכיר?
  13. גרמתי לאיזו תקלה אצלי בלוח מחוונים. רציתי לפרק את הקונסולה של הספידומטר לראות איך זה בנוי כי חשבתי על להחליף את השעונים למשהו אחר, יפה יותר מהמקורי. בכל מקרה הוצאתי את המחט של המד מהירות וברגע שהחזרתי אותה המחט מזייפת. מה עושים כדי להשיב עטרה ליושנה? אחד אמר שהוא גם עשה את זה אצלו באוטו וגרם לתקלה שכרוכה בקניית לוח מחוונים חדש, הכצעקתה?
  14. כרגע יש לי מזדה לנטיס שנת 99' . אני מעוניין להחליף אותה באוטו חסכוני יותר. חשבתי על שני רכבים. הראשון , הוא דייהטסו שרייד שנת 2000 גירסא ידנית שלפי הנתונים באתר kml הצריכת דלק שלו מאוד נמוכה וטובה, אבל הייתי מעוניין לדעת איך הוא מבחינת אמינות ,תיקונים,אחזקה,נטייה להתקלקל? עלות האחזקה שלו... הרכב השני שהייתי רוצה לדעת עליו הוא פונטו ספייס 2001-2003 , באתר kml לא מופיעים נתוני צריכת דלק אודות כל הגרסאות של האוטו. מופיעים שם נתונים לגבי גרסת 1.2 ידני בזמן שרוב המכוניות שבדקתי הם 1.3 ידני. בכל מקרה רציתי לדעת איך הצריכת דלק של האוטו וגם איך הוא מבחינת אמינות,נטייה להתקלקל וכו'....
  15. שיניתי את מידת הג'אנטים מ14 אינץ חתך 65 ל15 חתך 55 . האוטו הוא מזדה 323 לנטיס שנת 99. מאושר?
  16. אבל באופן אישי כבר נמאס לי מהשיעמום של המגזינים בארץ. כי תמיד הם יביאו לך גם סיקור של מכוניות משעממות שעוד רגע יעלו על הכביש ובתכלס לפחות אני, לא קונה את המגזינים האלה בשביל הצ'יעמום הזה.. אני מצפה לקרוא על מכוניות נדירות,משהו מעניין,משהו שיסחוף אותי ויצית את הדמיון וזה היתרונות של המגזינים בחו"ל. יש כל כך הרבה קוראים שהם לא חייבים לסקר את המכוניות המשעממות בשביל הקהל הרחב כי הם יודעים שיהיו מספיק קונים שיקנו את העיתון גם ככה.
  17. כפי שרובכם הגדול יודע, שני המוצרים המוזכרים בכותרת הנ"ל, הם לא זולים בכלל בארץ שלנו(כמו כל דבר בארץ) ולא רק זה אלא שגם המגוון קטן מאוד. למשל,כרגע יש רק מגזין מכוניות אחד פעיל בארץ והוא "אוטו" שלדעתי לא משתווה לעיתון "הגה" ז"ל ולגבי המודלים המוקטנים...מחירים מוגזמים לקני מידה מגוחכים. אז חשבתי למה לא להקים שרשור שבו כל אחד משתף אותנו במציאות שהוא מצא ברחבי הארץ או בזמן שהוא שהה בחו"ל ונותן פרטים כמו איפה ניתן להשיג, מה הוא בדיוק המוצר,כמה הוא עלה וכמובן להעלות תמונות..... אז אני אתחיל בכך שאני לא מזמן חזרתי מתאילנד וחזרתי מבסוט רצח מהסחורה שהבאתי משם.קודם כל זה מטורף כמה מגוון המגזינים שם הוא גדול,יש שם חוברת כמעט בכל נושא שקשור בעולם הרכב: ממכוניות כביש בלבד,מכוניות משופרות,מכוניות יפניות,מכוניות שרירים,מגזין שמתעסק רק במכוניות מירוץ וכו'(וכל זה רק בשפה התאילנדית,חלק מהחוברות מקומיות וחלק אשכרה מתורגמות לתאילנדית מאנגלית!!!!) ויש כמובן גם את המגזינים באנגלית שאני חייב להגיד שבזה המחירים אותו הדבר כמו בארץ אלא אם כן הולכים לחנויות מגזינים שמתעסקים גם עם מגזינים מיושנים טיפה(נגיד סוף 2012) ואז באמת אפשר למצוא מציאות. לגבי המודלים המוקטנים, זולים ב-15 עד 20 שקלים פחות מהארץ. אז הנה התמונות דגמים מוקטנים שקניתי(קנה מידה 1:36-1:32) עלה לי בין 18-25 שקל והנה החוברת, חוברת שהיא רק של מכוניות שרירים אמריקאיות ואוסטרליות משודרגות: רק שתבינו את עובי החוברת וכל החוברת הזו ב12.5 שקל,איפה תמצאו כאלו בארץ במחיר כזה?
  18. לא הבנתי עד עכשיו, למה אתה בדיוק צריך את זה?!!
  19. שמי ליעוז,מנס ציונה, בן 23. כרגע עובד באבטחה והתחביבים שלי זה לצייר פה ושם ,לשמוע מוזיקה ולעשן נרגילה ולאחרונה גם לצלם קצת שומע כל מה שנשמע לי טוב מרוק ועד מזרחית(רוק כבד וישן בעיקר וגם מזרחית "אולד סקול" מאדר פאקר לא את הזבל החדש של היום) נוהג כרגע על מזדה לנטיס 323 שנת 99', יד ראשונה מרוסי(וזה חשוב,הם יודעים לשמור על המכוניות שלהם),כפרה על הלנטיס הזו,אהבת חיי. אבל לאחרונה רגשות ליבי אינם כנים וליבי מתחיל לסטות אל עבר פורד ברנדה שנת 76',אני ממש על פרשת דרכים כרגע...
  20. mr_nos

    WTCC

    אתה דיסלקט מאובחן או סתם אתה מתבייש בשגיאות כתיב? חח סתם. בכל מקרה לא הבנתי כל העניין הזה בחבילה אחת גם לראות את המירוץ פורמולה 1 וגם לעשות את הקורס דריפטים? אני יודע שמציעים כל מיני חבילות יפות גם בחברת מסלולים
  21. פורמולה 1 במקום הראשון. הכי הרבה טכניקה וכישרון יש שמה. אחרי פורמולה 1 כל דבר שהוא על אספלט כולל כל הליגות הנמוכות עם רכבים שרואים פה על הכביש.
  22. mr_nos

    plymoth valiant

    לגבי ההודעה הפרטית ששלחת לי: לא יכולתי לשלוח לך הודעה פרטית בחזרה, עוד לא כתבתי מספיק הודעות באתר בשביל זה, אז אני עונה לך כאן: אני כמעט בטוח שאני אצליח לברר לך מי הבעלים ואני לא מציע כלום, זה חינם אין כסף אם לזה התכוונת. לגבי התהליך בירור אני לא מפרט.
  23. רציתי לדעת מהן מידות הצמיג הנוספות מלבד 13 אינץ' שאני אקבל עליהם אישור לפורד אסקורט שנת 76'? (זאת אומרת יותר גדולות מ-13)
  24. אם להיות ספציפיים יותר. אז אני מעוניין בלהתחיל פרוייקט שיפוץ של פורד אסקורט שנת 76' ואני מעוניין להחליף את הג'אנטים לקוטר גדול יותר כי המקוריים קצת אנמיים ולא ספורטיביים בעליל. מבחינת יצרן במקור הן הגיעו עם אותם ג'אנטים 13 אינץ' אבל כבר ראיתי שיש אנשים שהחליפו לגדול יותר השאלה יעבור אישור או לא. דבר שני אותה אסקורט שמצאתי למכירה מגיעה עם מנוע 1.3 ואני מניח חלש ביותר השאלה אם שיפורים כמו טורבו מגדש והחלפת סעפת פליטה וכו' הם דברים שייצטרכו את אישור משרד התחבורה. ואם אני אשקול להחליף לה מנוע למנוע rs2.0 שהגיע במקור בחלק מהגרסאות זה משהו שיכול לעבור אישור בכלל?
  25. אני מעוניין להתחיל פרוייקט של פורד אסקורט שנת 76' אבל מצאתי אותה רק במנוע 1.3 . צריך עצות, אם יש למנוע פוטנציאל. הצעות לשיפורים של המנוע הקיים ואם כל זה לא יהווה בעיה מבחינת משרד התחבורה. אז בבקשה תשפכו כמה שיותר עצות. עוד לא קניתי את האוטו..... בתודה מראש ליעוז כץ.
×
×
  • תוכן חדש...