מניסיון אני אומר לך, לדברים טובים באמת עדיף לחכות ולהשקיע עוד קצת במקום לעשות חצי עבודה. זה לא חכמה לקנות אוטו זול ב-6500 . זה אוטו שבקרוב יצטרך שני טסטים בשנה, יש לך לשלם ביטוח ולך תדע מה עוד יתקלקל באוטו בהמשך בכל מקרה אני יודע שאתה בגיל ההתבגרות, אני יודע שבגיל הזה אוטו זה מדי פעם יותר בוער מבחורות אבל עדיף שתחסוך סכום כסף גדול שיספיק לך גם לאוטו טוב גם לביטוח וגם לתחזוקה(דלק ועוד)