שלום לכלם!
אני מבקש חוות דעת על קניית הונדה סיויק 1.6 מודל 1996 גיר ידני עברה 128000.
צריכת דלק,מחלות של האותו,עלויות אחזקה.
בעל האותו רוצה 4000 אלף מעל המחירון
אשמח לקבל את דעתכם!
privet kak dila??
אני בטוח שאתה תוכל לעזור לי כי שמתי לב שאתה מומחה בסור לנסר!!!
אני מעוניין להתקין קולר לגיר כתבתה שאתה מכיר מוסך סבבה שעושה את זה, תוכל בבקשה להגיד לי איפה הוא נמצא וכמה לוקחים שם על זה?