Jump to content

פרסקוט

  • הודעות

    139
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי פרסקוט

  1. אני גם ממליץ על מוסך אדמונד שלח לי הודעה פרטית ואוכל לתת לך את הטלפון האישי של יורם
  2. במידה ואותו בן אדם ימשיך להיות לא נחמד אליך ותרצה לבדוק את הרכב במוסך אמין מקצועי ואלוף לגירים "מתוך ניסיון אישי" לך למוסך אדמונדבחולון גש לבחור בשם יהורם וייתן לך יחס אישי גם אם לא ביצעת אצלו את השיפוץ הוא ייעץ לך וידריך אותך ואחי אני מאזור ירושלים (בית-שמש) ובחיים אני לא אתן לאף מוסך לא באזור שלי ולא באזור ירושלים אני את כל הרכבים שלי טופלו אך ורק בחולון
  3. זה שהפנס הראשי תקול זה אני יודע כי המתג שלו שבור אבל לא זו הבעיה אלא כי כשאני פותח את דלת הנהג אז גם המנורות האחוריות אמורות להידלק אבל הם לא אבל סבבה אני אגש למוסך רון ואבדוק
  4. או שזה למעשה לא וילון אלא מדבקת רשת שעושים חברות על החלון האחורי ברכב?
  5. אתה מתכוון לרשת שיש בו לפעמים סמל מודפס של הרכב? אם כן אז בחנות אביזרי רכב במקום מגורייך תוכל להשיג זאת
  6. כנס למוסך צ'מפיון מוטורס בירושלים אני מאוד מרוצה מהשרות שם את המוסך השני שאמרת אני לא מכיר ואף פעם לא הייתי במוסך שבגבעת שאול למרות שחבר שלי המליץ לי עליו
  7. אם ככה אז אני מבין שהמנעול שלי תקול ויש להחליפו כי כל הסימפטומים שנתת לי מכל ה3 כלון לא פועל לי כלום אז אני מבין שהמנעול לא תקין ואגב שוב אני חוזר ב3 הדלתות השניים דולקים הנורות שמעל לדלתות האחורים וגם בהוצאת המפתח מהסוויץ אך הראשי שמעל למראה לא עובד גם עם הקטע של סוויץ' עכשיו אם אני פותח את דלת שליד הנהג גם צריך לזמזם הקטע עם האורות או שרק אם אני פותח את דלת הנהג
  8. אני מסכים איתך אחי אוקיי שהזדמן לי אני אגש אליו פשוט אני ירושלמי ואין לי כל כך זמן אבל אני אגש אליו
  9. למוסך רון הפנס הפנימי שנמצא מעל למראה לא נידלק בכלל באף דלת שאני פותח אבל מה שכן המנורות האחוריות מעל הדלתות כן נידלקות אבל רק שאני פותח 3 דלתות השניות אבל הדלת של הנהג לא נידלק כלום
  10. וכמה עלה לך מקורי כולל עבודה ומע"מ? וגם זאת אומרת שלא צריך להסתמך על הפנס העליון מעל המראה שממנו נובעת הבעיה?
  11. אכן כן האור נידלק בדלת ימין ופנס כזה עולה 250 כולל בדקתי בצ'מפיון אפשר מפירוק? ויכול להיות שזה יפתור את הבעיה גם?
  12. ויש לא מקורי שיפחית את הסכום? וגם כפתור הפנס זה שמעל למראה הפנימית שבורה ולא נידלקת יכול להיות שזה קשור גם? נידלקים רק הפנסים האחוריים
  13. שלום לכולם בורה 2002 בנזין כשפותחים את דלת הנהג כל הפנסים בתוך הרכב לא נידלקים וכשפותחים את כל הדלתות כן נידלקים וחיפשתי כפתור או משהו שיהיה קשור לאותו נושא ולא מצאתי בדלת הנהג כלום מה הפיתרון?
  14. מישהו יענה לשאלתי???
  15. המכונאי נסע על הרכב ומשום מה לא קרה לו כמו שקורא לי הרעידות אבל לפי מה שסיפרתי לו אז הוא אמר שזה טורק וEGR זה לא קשור לצריכת סולר ****הפעם באופן חריג השרשורים אוחדו, להבא המשך בשרשור הישן ואל תפתח חדש לאותו הנושא - מערכת הפורום****
  16. אוקיי אז כמו שאמרתי אתמול הייתי היום במוסך ואמר לי שזה טורוק קשור לגיר נכון? ולגבי עשן שחור אמר לי צריך ניקוי AGR מה זה AGR ומה זה טורוק וכמה זה אמור לעלות??? ואמר לי שלא חשוב התיקון שלהם וגם לגבי העשן אמר לי שזה כלום זה הדיזל מי שלא יודע במה מדובר אז הנה קישור http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=148927
  17. אוקיי אז כמו שאמרתי אתמול הייתי היום במוסך ואמר לי שזה טורוק קשור לגיר נכון? ולגבי עשן שחור אמר לי צריך ניקוי AGR מה זה AGR ומה זה טורוק וכמה זה אמור לעלות??? ולגבי העשן אמר לי שזה כלום זה הדיזל
  18. אוקיי תודה רבה לך רון
  19. אבל למה זה קורה רק בכביש בין עירוני ולא בעירוני ומה קרה רק שטופל האוטו בענינים הנ"ל צצו הבעיות
  20. התופעה לא הייתה קיימת וכן זה מוסך שמטפל גם בחשמל
  21. אוקיי תודה מחר על הבוקר אני טס אליו למרות שאני בירושלים והמוסך בחולון ידעתי שאני צריך לטפל באוטו רק במוסך מורשה
  22. ייתכן וזאת בעיה שניגרמה מהתיקונים האלה?
  23. למה כשאני נוסע בכביש בין עירוני על 90 100 קמ"ש ההגה וכל האוטו רועד עד שאני נותן קיק דאון זה מסתדר עד שאני יורד שוב ל90 אני מרגיש כאילו שאני נוסע על 90 האוטו נחנק עד שאני נותן גז וזה מסתדר לי ועכשיו לעוד משהו שהתגלה לי אתמול (יום שישי) כשאני נותן גז (קיק דאון) ראיתי יצא לי עשן שחור אבל זה קורא רק שאני נותן קיק מדובר בבורה דיזל אוטומט והרכב עבר לפני כשבועיים טיפול גדול וכולל טיימינג + טיפול בצמת חשמל גיר
  24. והרעידות נעשות רק בכביש בין עירוני ובכל מצב ישר שמאלה ימינה הכל
×
×
  • תוכן חדש...