Jump to content

dror84

  • הודעות

    201
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dror84

  1. בתור אחד שיש לו כזו מכונית, ותר מראש על הרמקולים שהחברה מציעה. ראיתי אותם. הם דקים מאד ונראים כעשויים מקרטון (ומתאימים לדלת של המגאן, ללא צורך לחתוך דברים). הם ללא ספק לא יעמדו בהגברה. אנשי המכירות נוטים להראות אמינים, אבל כאן הם פשוט רוצים להכניס לעצמם עוד. חייב לציין,שאין שום בעיה לעשות את החיתוך בדלת אם אתה מעוניין להכניס רמקולים אחרים.כל ההפחדות על "אובדן אחריות" וכו' חסרות בסיס.מנסיון.
  2. 800 ש"ח התקנה, בהנחה שאין לך "דרישות" מיוחדות, נשמע לי קצת מוגזם.
  3. ברור לי.. אבל בכל זאת מבעס. תמיד כיף לשמוע מה אחרים אומרים. (חוץ מהערות כמו: "אני לא שומעת שום הבדל" "מה אתה צריך את זה" "תנמיך")
  4. 6.דרור מגיע בלי מערכת עוד לא הספקתי להעביר אותה דירה
  5. ממתי טויטרים גורמים לקירקוש? אם הם מקובעים היטב אין שום סיבה לדעתי.הם הרי לא יוצרים ויברציות שמתקרבות בכלל לאלו של המיד. לא?
  6. אם מה ש-speedman אמר (באדום) אכן נכון, איך לדבריך איתמר יכול להתבצע דיליי במכשיר, בלי ששני המידים יוציאו צלילים לא בסינכרון?
  7. הפיכת פאזה ברמקול זהה למתן דיליי?! אם זה בשני הקידמיים זה הגיוני, אבל רק באחד?! זה לא יגרור הבדלים בין הרכיבים? ולמה לא שימושי? במקום לפרק להחליף לחזור למקום, אתה יושב ושומע את ההבדלים מיד.
  8. יש הרבה חברות שמייצרות רכיבים באיכות גבוהה. מכיוון שאין לך כיוון והמבחר עצום, הייתי מציע לך להגיע לאחד המפגשים הקרובים. שם יש מבחר גדול ושילובים שונים. תשמע, תשווה, תבחר מה שהכי מתאים לך. בלתי אפשרי לקלוע לטעם שלך מעל דפי הפורום. לחלופין אתה יכול לנסות לשמוע רכיבים בחניות שונות.במקום שמכבד את עצמו יש אפשרות כזו. אבל כאמור, הכי טוב זה מפגש. אני לפעמים מרגיש שבחנויות מנסים לדחוף לך דברים שיש אצלהם בברכה.
  9. מה אתה מחפש? איכות? עוצמה? חשוב לך יופי של הפאנל? חשובה לך מאוד איכות העבודה? וכו' אם שמעת כבר רכיבים כלשהם ואהבת, תרשום אותם גם. מישהו כבר יתן לך פה רשימה אני די בטוח.
  10. נראה ג-ר-ו-ע.
  11. מה פתאום. כמעט לכל שיר שתרצה אפשר למצוא קובץ באיכות של לפחות 192. ולהרבה מאוד אפשר למצוא באיכויות טובות יותר.
  12. ברכב הזה,שגם לי יש, בשביל שיכנס משהו חייבים לחתוך.אין מקום לרמקולים נורמלים במבנה של הדלת (מבחינת העומק). בחברה אומרים שהם יכולים לספק לך רמקולים "מיוחדים" דקים שנשמעים מצויין ושאם תחתוך עלולים להכנס מים. זה כמובן שטויות ומניסיון. גם האחריות לא פגה.לי טיפלו באוטו בלי לשאול שאלות. את החיתוך אגב לא רואים מבחוץ אז אלא אם אבא שלך מתכוון להתחיל לפרק תרמקולים בעצמו לא אמורה להיות בעיה.
  13. אני זוכר אנשים חיפשו איזה כלי יעיל יותר מ-sony sound forge מפני שהוא לא היה יעיל בטיפול במספר רב של קבצים. ובכן, התוכנה הבאה נראית יעילה יותר בטיפול במספר רב של קבצים (בדיקת קליפיניג) וב"טיפול" בהם (סה"כ נורמליזציה). מה גם שהיא חינמית ולא כבדה. תהנו. mp3gain.sourceforge.net
  14. תכלס אני ממש לא מבין את הגישה הזו. אם ככה, אף אחד לא ישאל שאלות כי ככל הנראה כבר שאלו שאלה כזו פעם(עם כל הכבוד רוב השאלות פה חוזרות על עצמם כל הזמן, וזה טבעי). אז מה עיניין הפורום? נריץ חיפוש בגוגל, נקרא וכל אחד ימצא תתשובות לעצמו. אני אומר, לדעתי- לא בא לך לענות אל תענה, אבל אין צורך להשתלח בבן אדם
  15. למה לא פשוט להנמיך את הטרבל כמו שהוא עשה? כאילו אם דברו פה על נגדים וכדומה.. מאבדים בזה תדרים?
  16. יהיה גבוה. למה 5V עדיף על 2V. איכות האות?
  17. פעם היו מפגשים דרך פורום אוטוסאונד (autosound.CO.IL) שהיו ביום שישי. בבודדים שהייתי לפני כמה שנים דווקא היה קהל והיה נחמד
  18. קורא MP3 דגש על איכות הצליל "דולפינים" ושטיקים אחרים לא מהווים שיקול תודה מראש
  19. איפה אפשר למצוא את הקבצים האלה? אי מיול,DC וכו' ? או שיש תוכנה מיוחדת או רשת שיתוף מיוחדת?
  20. כלום. אני פשוט אשתדל לשמוע יותר חלש אולי אני צריך שמישהו יכוון בצורה מדוייקת עם מכשירים?
  21. כן.. אחד MT22 והישן יותר MT2.. מהסידרה הישנה של ההייבריד. יש הבדל ממש ממש קל בשמע. לא משהו רציני בכלל. חוץ מזה אני מאמין שאחרי שהחדש "ישתפשף" קצת, גם ההבדל הזה יעלם.
  22. כ-300 שקל. רק אחד... כן, אני יודע שזה הרבה.. אבל לא היה לי כח להתחיל להשוות אז כבר החלפתי איפה שבדקו לי מה הבעיה.
  23. תודה, אבל למה רק צד אחד נשרף? הגיין דרך המגבר משותף לשני הערוצים...
  24. שלום, רציתי לשאול מה הסיבות בגללם יכול טוויטר להשרף.. קצת פרטים.. מדובר בטוויטר MT2 של מורל שהגיע כחלק מסט הייבריד (הישן,לכן זה 2 ולא 22 נראה לי..) מוגבר ע"י בזוקה EL460 (4X65) ערוץ לכל צד קידמי, שניים לסאב. הקרוס שמגיע עם הסט הוא MX2.2 תודה
×
×
  • תוכן חדש...