dror84
-
הודעות
201 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי dror84
-
איך אנשים יכולים לייחס לפתיחת חלונות חשיבות כ"כ נמוכה? לא מפריע הרעשים מבחוץ שנדחפים לכם לתוך האוזניים? ברור שהאיטום (או הבידוד) משפר, אבל אם אני מצהיר שאני נוסע רק בחלונות פתוחים.. גם ככה האיכות נפגמת בצורה דרסטית.
-
אני לא מבין על מה העיניין. הבחור נתן עובדה. הוא אוהב לנסוע עם חלונות פתוחים. האם זה מונע ממנו לאטום? ברור שלא. האם שווה לו לאטום (בהתחשב בעובדה שהוא נוסע עם חלונות פתוחים כל הזמן)? שוב- לדעתי לא. מספיק לפתוח חלון ב-50 קמש ולשמוע למה. חרש לא ישקיע ברדיו דיסק.
-
מה קשור "על ראש הגנב"? בשבילך, אני מצטט למה כוונתי ב-"משתלח": ואני רואה את זה כהשתלחות. אם מונה ההודעות שלי היה טיפה אחרת "ההקדמה" הזו לא היתה נכתבת. אם הייתי מבין שפגעתי נואשות ברמה המקצועית הייתי סותם (למרות שזה גם לא תרוץ). אבל אני חושב שעדיין הדעה שלי נכונה. חוץ מזה לעיניין התרד; בסה"כ אמרתי לבחור שאם הוא פותח חלונות המון מההשקעה שלו לגבי איטום יורדת לטימיון. את זה אמרתי מניסיון (כאמור, לא של מאות רכבים) כשגם ברכבים עם איטום שנסעתי בהם, פתיחת חלונות פגעה נואשות בשמע. מה צריך להיות "מקצועי"?
-
אין שום קשר למקצוענות או מקצועיות. זה ברור והגיוני. נכנס רעש מבחוץ.נקודה. לא צריך להיות עם 3000 הודעות בשביל להרגיש את זה. בנוסף, כן יצא לי לשמוע כמה רכבים שנעשה בהם איטום (לא יותר מידי, בכל זאת), ופתיחת חלונות בהם בזמן נסיעה זה פשע. ובאמת זה שאתה משתלח ככה זה ממש לא יפה. אבל כנראה שככה התרגלת פה.
-
עם הרכיבים שיש לך, כל שניה של אויר צח זה בזבוז שים איזה דיסק שאתה אוהב, ובקטע שאתה אוהב תפתח חלון.. השם ישמור. זה כמובן רק בגלל ההצהרה שלך שאתה אוהב לנוע עם חלונות פתוחים, אחרת, איטום ברור שישפר.
-
כשאתה פותח חלונות אתה מסוגל לשמוע משהו בצורה איכותית? כנראה שלא, כי הרעש מבחוץ מפריע דרמטית (אם במהירות נמוכה בגלל הרעשים של הסביבה ואם במהירות גבוהה בגלל רעש הרוח). אם כך, אני לא מבין מה שווה איטום בדלתות שאמור להביא לשיפור. גם ככה לא ישמעו אותו. אני לפעמים שומע דיסק, ואז בא לי לעשן אז אני פותח חלון, ואני מגלה שהחוויות האלה פשוט לא משתלבות..
-
שאתה נוסע עם חלונות פתוחים אתה מצפה למה? לא שווה שום שיפור, ולדעתי לא שווה בכלל לשמוע משהו חוץ מרדיו.
-
זה בא בעיסקת חבילה שכוללת חלונות כהים אגזוז לחץ וספויילר אימתני על רכב שנת 90 עם פנסי קסנון ולדים בוישרים שעושה צלחות במפגשי אודיו.
-
400 שח הפרש לא כולל איטום וקרשים אחרים. רק להבהיר. את מה שאמרת אני מכיר. בכל אופן הגישה של הבחור לא התאימה לי. וכן, בארץ לצערנו בעלי המקצוע בדר"כ מצדיקים את החשדנות כלפיהם(בכל התחומים). וכשבאים למקום שלא היית בו, יש מה לבדוק ועל מה להסתכל. פרט לכך, ואולי החשוב מכל: גם בלי האיטום אני מרוצה, על אף הידיעה שיכול להיות יותר טוב. לכן כנראה שלא הייתי צריך את זה, אם לא התכוונתי לכך מלכתחילה. אם לא הייתי שומע טוב (ואין לי בעיה להודות) לא הייתי מגיב לנושא בכלל.
-
א. עצם הגישה הזו, של "לדחוף" לך דברים שאתה לא מבקש (לא לא צריך) זה כבר אומר הרבה. יש הבדל בין להמליץ לעשות משהו לבין לנסות לתת לך את הרושם שאתה חייב את זה. אני תמיד חושב על זה ככה: אם הייתי בנאדם פשוט שאין לו שום קשר לעיניין שבא בסה"כ להתקין בשביל לשמוע בצורה טובה, האם היו מצליחים לשכנע אותי לעשות את זה. ותשובה היא כן. רואים על בן אדם מתי הוא רוצה לעזור לך ומתי לייעץ. והרושם שקיבלתי היה שונה. ב. בוא תגיד לי, אתה מגיע להתקין, הדבר הראשון שאומר לך הבחור זה שבלי איטום לא ישמעו טוב. אז למה אני צריך לצפות? להתקין בכל זאת אצלו ושבסוף עוד יצא משהו לא במקום והתגובה שלו תהיה "אמרתי לך שצריך לעשות זה וזה וזה.." ג.מה לעשות. תקציב משחק אצלי. והפרש של 400 שקל להתקנה שלא דורשת משהו מיוחד (בניות וכו') נראה לי (ומרגיש לי בכיס) קצת מוגזם. ד. לא הגעתי עם ציפיות מיוחדות לאוטוס. אני יודע שאת עבודת ההתקנה הוא עושה בסדר גמור. ה.אני שמח שאני מכוון בעצמי. לוקח זמן אבל אני מסתדר.
-
אני יודע, שדבר ראשון שהבחור בפול דזיין אמר לי כשניגשתי אליו, זה שאם אני מתקין הייבריד אני חייב לעשות איטום לדלתות כי לא ישמעו טוב וכו' וכו'. הגישה הזו הספיקה לי ועפתי משם ישר. גם דרש מחיר מופקע יחסית לאוטוס. למרות שבאוטוס לא עושים רושם של מקצוענים. יודעים לעבוד אבל לא מעבר לזה. כשרציתי שהבחור (שהיה נחמד מאד יש לציין) יעזור לי קצת בכיוון הוא לא נתן לי רושם של מישהו שיודע מה אני רוצה ממנו.(ואני מקווה שמבינים למה אני מתכוון). קצת באס ועשה פרצוף של "מה, לא טוב?" בסוף בכיוונים אני מנסה להסתדר בעצמי.
-
3 רכבים שונים (הראשונה מגאן השניה והשלישית סניק, עם אותו עיניין כמו שאמרת) כולם "נחתכו", ושום בעיית מים. גם בשטיפות רכבים וחורפים קשים.
-
המלצה לרדיו-דיסק עם בולם זעזועים טוב
dror84 פרסם הודעה בנושא של BMW בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תראה שהרדיו דיסק אצלך לא מותקן בזוית חדה מידי. -
מפגש צפון, יום שישי ה 8.6.07 בשעה 3 וחצי חנית שופרסל תל חנן/נשר
dror84 פרסם הודעה בנושא של Eddy בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אחרי שהמשכת ישר מצומת יגור (בהנחה שהגעת מצ.סומך), הכביש מתעקל ימינה. נוסע איתו עובר 3 (?) רמזורים ומצד ימין שופרסל. -
מעוניין לדעת מה המידה של קומפוננט באקסנט
dror84 פרסם הודעה בנושא של יוסי אסולין בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=142559 חפש שם. -
מפגש צפון, יום שישי ה 8.6.07 בשעה 3 וחצי חנית שופרסל תל חנן/נשר
dror84 פרסם הודעה בנושא של Eddy בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יוצא מכרמיאל שמאלה, צומת אחיהוד שמאלה. ישר כל הזמן. בצומת סומך (אחרי שפרעם) ימינה ומיד שמאלה. ממשיך עד שאתה מגיע לצומת יגור. ביגור ממשיך ישר (לכיוון הר הכרמל). 200מ' אתה תראה הכביש מתעקל ימינה ואתה ממשיך איתו. עובר 3 (?) רמזורים ואתה תראה זה מצד ימין שלט שופרסל. -
מחפש המלצה למערכת לרכב רדיו דיסק +רמקולים ב 1000 ש"ח אם צריך אז יותר...
dror84 פרסם הודעה בנושא של giliboy בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
דבר ראשון תשמע אותו. תראה אם הוא מתאים לך בכלל. אם שמעת אותו עם מגבר, אז אני יכול לומר לך ששמעתי בלי מגבר אצל חבר, והם נשמעו, איך לומר, בסדר. לא יותר מזה. -
יש חוק לגבי הווליום של המוזיקה ששומעים באוטו?
dror84 פרסם הודעה בנושא של GilzZz בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
http://www.snunit.k12.il/www_teva/law/israel/t2.html אין משהו מפורש. אבל תקראו את תקנה 455 (ב) קורע מצחוק. -
לאן המינוס של הHU מחובר? תנסה לבדוק אם הוא תקין.
-
תבוא למפגש ותשמע לפני שאתה מחליט על משהו. יש כ"כ הרבה אפשרויות. אי אפשר פשוט "לשים" לך משהו.
-
כל שתי דקות תגובה. מדהים. הכרזה: "בחורה בפורום"
-
בכל הקישורים שהבאת המחיר נמוך יותר ממה שהציעו לך (חוץ מההיבריד).
-
רציתי להתעייץ בקשר להתקנת מערכת
dror84 פרסם הודעה בנושא של shai5554 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
זה מה יש לי לומר. -
סאב 10" עד 5000ש"ח, צריך עצות
dror84 פרסם הודעה בנושא של עירא מורסטין בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מסכים חלקית. עדיין אם לאחד יש מערכת בעלת "אופי" מסויים (ובכוונה אני לא אומר "ברמה",לפי שיטתך) זה יהיה ראוי שהוא יפרסם את שאר הרכיבים כשהוא מבקש המלצה על סאב, כדי שינסו לקלוע "לאופי" שלו. -
סאב 10" עד 5000ש"ח, צריך עצות
dror84 פרסם הודעה בנושא של עירא מורסטין בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
או כשרוצים אמצעי סינון ראשוני. אם אני ארצה רמקול אני קודם אעשה סינון,ואח"כ אלך לשמוע חלק מהמבחר שהמליצו לי עליו. זה לא הגיוני שכל מי שעוניין בבחירה יתחיל לשמוע את כל הרמקולים בשוק, לכן הוא מבקש המלצות (=סינון). כמובן שמי שמחזיק ציוד ברמה גבוהה לא יהיה מעוניין שימליצו לו על משהו מסדרות נמוכות מאד, כי זה לא יתאים לאופי המערכת שלו. לכן השאלה שלך DRAGSTER לפי דעתי כן במקום, בניגוד למה שגל חושב (ותקן אותי גל אם לא הבנתי אותך נכון).
