Jump to content

dror84

  • הודעות

    201
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dror84

  1. זאת לא עקיצה. אני מבין מתגובתך ל-$DRAGSTER$ שלך דווקא חשוב מאד הטעם האישי שלך בלבד, אז זה לא מסתדר לי שתבקש בכלל המלצה לסאב.
  2. כנראה שבכלל לא היית מבקש המלצה.
  3. מה שהבחור מעלי אמר נכון. אין צורך ורצוי לא להמיר חזרה ל-WAVE. אבל רק לידע לפעמים יש בעיה שהקובץ cue לא מחלק נכון את הקובץ של השמע (ape).או שהוא בעצמו מפנה ל- wave במקום ל- ape. אם זה קורה לך אתה צריך להוריד תוכנה שנקראת cuesplitter או burrrn
  4. 1.אדי 2.גל 3.דרור אבל מעדיף טיפה יותר מוקדם (שבת)
  5. זה ששמיעה היא דבר נירכש אני מסכים איתך. אבל, איך אתה קובע בוודאות שהשמיעה שלך יותר טובה משלי? אולי אנחנו באותו "סקטור"? אני אמרתי לפותח הת'רד שאצלי הקידמיים מקבלים מעט יחסית, ואני מאוד מרוצה. אתה יודע שהוא לא יהיה מרוצה? לשומאכר- אחיך מנצל את מלא ההספק של ההגברה שלו?
  6. אולי בעצם צריך להחשיב גם את ההגברה של ההד יוניט, לא? עוד 20WRMS לא באים ברגל... ואנחנו כבר ב-85. חוץ מזה ש"נשמע נכון" זה מאוד סובייקטיבי, ולי אישית זה נשמע מעולה.
  7. תבוא למפגש תשמע סטים של אנשים ולפי זה תחליט. לחילופין אתה יכול לבקר אצל כמה מתקינים באיזור מגוריך שישמחו לנסות לקלוע לאוזן שלך. ואז תבוא להתייעץ. אבל כאמור האופצייה העדיפה היא מפגש. מגוון האפשרויות שם גדול יותר, ואתה לא צריך לחשוש ש"דוחפים" לך רכיבים. יום טוב
  8. יש לי הייבריד (לא אוביישן) שמקבלים 65WRMS (מוצהר מהמגבר. כל צד כמובן) , וזה לא נישמע לי "חלש" בכלל.
  9. אולי לדני ממצת אור.
  10. סתם ככה הסתכלתי בקישור, וכל מה שהתרד מדגים זה ויכוח שיוצא מפרופורציות. עדיף לשאול מאשר לקרוא תרד של 96 תגובות, שבסוף לא ברור מה ניסגר.
  11. אני יכול לענות לך מההתנסות האישית שלי. בכביש מהיר - לא מסיח את הדעת בחניות - מסיח כשמחפשים כתובת- מסיח כשעייפים- לא מסיח בקיצור, וזה מה שאני בא להגיד, הכל תלוי במצב בו אתה נמצא. אם אני מסתובב בת"א ומחפש איזו כתובת נידחת, והכל מסביב מלא תנועה, אוטומטית אני מנמיך את הווליום (או מפסיק את השיחה בדיבורית), כי אני שם לב שהרעש מפריע לי להתרכז. לעומת זאת, כשאני בנסיעה לילית בכביש מהיר, אני מרוכז למרות המוזיקה (ואולי אף בעזרתה..) אז אני מגביר ונהנה כל עוד אני יכול (וזה לא מפריע לי לבלום, לעקוף וכו'). כל עוד אני שומע את המוזיקה אבל לא מאזין לה, אני מקדיש לעינין רמת קשב נמוכה ולכן גם היסח הדעת שלי מהנהיגה נמוך. בקיצור, שים לב להתנהגות שלך, ולפי זה תבטל גורמים מפריעים. וזה נכון גם לדיבורית, רדיו, GPS וכו'
  12. כמעט כל דבר בעיברית גורם לי להנמיך את הווליום באוטו. בשבילי עיברית (באוטו) זה מקסימום גלגל"צ בווליום נמוך כשאני פותח תחלון בשביל סיגריה.
  13. http://forum.cardomain.com/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/415773/page/8 ולפי דעתי זה בכלל לא קשור לריברס מוד, אלא רק בששביל לשמור על המסך. שלא יצרבו פיקסלים.
  14. אבל זכותך בכל אופן לאהוב את זה.אני בכל אופן חושב שזה חריגה מהתרד. אני יכול עכשיו להביא את כל רשימת ההשמעה שלי, נראה לך עינייני??
  15. הכוונה היתה האם זה שבכניסה למגבר הכבלים חופפים (הם מבודדים כמובן, אין בהם חלקים חשופים, אם לא הבהרתי את עצמי) יכול להוות גורם לרעשי מנוע.
  16. ברור.אבל יש מישהו שיכול לענות בנחרצות "לא", אז עדיף...
  17. חיפשתי, ולכן לא שאלתי "מה הם הגורמים לרעשי מנוע". התקנה לקויה יכולה לגרור אלף גורמים. היא לא סיבה כשלעצמה אלא מה שעומד מאחוריה.
  18. האם הצלבה של כבל ה"+" וה"-" בכניסה למגבר יכולים להוות גורם לרעשי מנוע? (המדובר ברעש חד וחלש יחסית. נשמע שיוצא מהטויטרים. כמוכר, מתגבר עם לחיצה על הגז). תודה
  19. אם יש מישהו שחושב שהפקה בשקל זה אודיופילי אז יש לו בעיה. לעניות דעתי כוונת הת'רד היא מוזיקה שממצה או מדגימה בצורה הטובה ביותר את איכויות המערכת ברכב. דברים שכשאתה שומע אותם אתה אומר: "איזה כיף שהשקעתי". עכשיו נכון שכל אחד יכול לטעון שמוסיקה זה טעם, אבל להביא רשימה של כל המוזיקה שאתה שומע באוטו, זה כבר חורג מהת'רד. קצת סינון. הדברים שבאמת עושים לך את זה באוטו. יום טוב.
  20. סלח לי אבל מה כ"כ אודיופילי בסקאזי? והיו שם עוד כמה שאני ממש לא מבין את הקשר שלהם לשירשור הזה.
  21. לא. שפונגל זה ראג'ה ראם (1200micrograms) וסיימון פוספורד (hallucinogen) וביחד הם עושים מוסיקה מאוד מיוחדת. צ'ילאאוט פסיכודלי כזה.
  22. בלי צל של ספק: Shpongle- Are you shpongled? אחד המדהימים. ביחוד לרכב. מומלץ בחום. קיים ברשת בפורמט לוסלס (ape)
  23. כשרוכשים מהיבואן הפררלי המכשיר לא מגיע מכוייל כבר? כי לפי מה שאני מבין איתמר היה עד למכשיר "לפני" "ואחרי"
  24. לי היה MT2 (בסט ישן של הייבריד) שפשוט דעך לאיטו. עד שנדם. בהתחלה הבדל קטן, שידור אנמיות כמו שאמרת, ברמה שמסיבה את תשומת הלב. אחר כך, ירידה קריטית בשמע, ותוך כדי בדיקה- מת.
×
×
  • תוכן חדש...