Jump to content

dror84

  • הודעות

    201
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dror84

  1. והוא נשרף במלחמה האחרונה... למרבה האירוניה ובהקשר לרכיבים של החברות הנ"ל
  2. wave דרך eac אפשר לצרוב רק אם יש לך cue. יש לך wave נכון? (שדיקומפרסת מהAPE) יש לך את ה-cue הלא ערוך? (זה בלי השינויים של WAVE ל APE, אבל כן עם השמטת הפסיקים והסימנים שדובר קודם,שגורמים לerror.נסה גם את המקורי מקורי ללא השינויים). נסה לגרור אותו לחלון הEAC. ואם הוא נותן שגיאה ציין בדיוק איזה. בכל מקרה, לא ענית אם אתה מצליח לצרוב קבצים אחרים, (כדי לשלול חומרה תקולה) , ואם התקנת את הממשק ATAPI (מומלץ), ואם עדכנת דרייברים. בכל מקרה (שוב) גם אני מעדיף את 6 ולא אמורה להיות איתה בעיה. אם אתה מתקין מדיסק מקורי וודא שאתה מוריד עידכונים מהאתר של נרו (אם הם עדיין מספקים,לא יודע).
  3. אם הנרו לא מוכן לצרוב קבצי wave (מתכוון לקובץ עצמו, ע"י גרירה שלו או הוספה, לא ע"י פתיחת הcue) זה כבר בעיה טכנית שלא קשורה לאופן שהתנהלת עם קובץ ה-cue. הייתי מציע לך לנסות: התקנה מחדש של נרו. לצרוב wave דרך burnnn. לצרוב wave דרך EAC. לנסות להתקין ממשק atapi מכאן http://www.nero.com/nero7/enu/WNASPI32.DLL.html (פשוט שים את הקובץ בתקיה של נרו). אם הצורב לא מוכן לצרוב גם קבצים אחרים (ציינת בעיה של "קפיאת" התוכנה) אז ככל הנראה בעיית חומרה. לא יזיק לנסות לפני החלפת הכונן גם עידכון דרייברים שלו (וחובה בעצם..) דרור.
  4. יש כזה דבר שנקרא "חיפוש". נמצא בסרגל למעלה מצד שמאל. לדוגמא, רשמתי "jvc תדרים" בחלון החיפוש. הנה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=159358&highlight=jvc+%D7%AA%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9D
  5. ענק.השם.
  6. אם מופיע לך בסוף *.mp3 אז היא קוראת את שם הקובץ, ולא את הטאג.
  7. טוב לדעת שהסאב "יורד גבוה"
  8. הבחור לא יודע על מה ללחוץ מה הטעם להביא לו קישור למדריך באנגלית?
  9. זה בדיוק מה שאני עושה אבל תמיד יש דרכים יותר נכונות להגיע לכיוון הכללי.
  10. ויש לי PRS אם יש למישהו תגובה פרקטית.. bbe וכו' עד כמה עדיף לכוון עם זה \ ללא זה.. תודה
  11. תודה על התגובות בדקתי. שמעתי כמעט את כל הדיסקים שלי בכל הוראציות (בית, אוזניות, רכב) ככה שאני יודע איך הם אמורים להשמע. אני חושב יותר בכיוון שבאמת יש הבדל בין הסגנונות, והזמר באמת לא כ"כ בלט עד עכשיו. ואולי באלקטרונית נתתי פחות מידי משקל לבאס (כי בסגנון הזה יש במקור הרבה), ואז במעבר לרוק כמו שנאמר הכל היה בולט פחות, וחסר חיים. בכל אופן, אני אנסה בקרוב לכוון מחדש לחלוטין, לבדוק אם אין לי איזה "בור" במיד, אולי אני אגיע לתוצאות טובות יותר.. אבל כמו שאני משער, תמיד יהיו הבדלים בין הסגנונות שיצריכו להעלות מעט באס או שינויים קטנים כאלה. יו"ט
  12. לקח לי הרבה זמן עד שהגעתי לתוצאה רצוייה במערכת שלי, כל פעם שיניתי כיוונים (אפילו שידרגתי HU לאחרונה) עד שבסוף הגעתי פחות או יותר לתצורה שהכי מתאימה לי לסגנון המוזיקה שאני שומע ברכב (להלן: בעלת מאפיינים אלקטרוניים, קרי- טראנס אמביינט צילאאוט ודומיהם, עם דגש על כמה שפחות דיסטורשן במקור קרי- לא רוק כבד, מטאל, הופעות חיות וכו'). את כל הניסיונות שלי עשיתי כשאני מקשיב רק לסגנון הזה, ולדיסקים שאני מכיר (באיכות מקור). יום אחד חשבתי לעצמי לשמוע סיגנון אחר, ואיך שאני שם תדיסק (אוקיי קומפיוטר) - אכזבה. הבאס חלש מידי, הקולות של טום יורק נישמעים עמומים "וחסרי חיים" וכו' בקיצור- כאילו לא עשיתי עד עכשיו כלום. מחליף דיסק לאלקטרוני- וסבבה. הצלילים נשמעים ברורים הבאס דופק יפה והגלים בים והפעמונים של הכנסיה נישמעים חיים. איך? למה? כמה? הגיוני שיש כזה הבדל? וניסיתי לשחק קצת דרך הHU עם באס לאודנס וכו'. אני צריך להתחיל לכוון הכל מחדש בשביל להגיע "לעמק השווה" בין הסגנונות? אני מקווה שהעניין מוכר. אשמח לשמוע עצות.
  13. הפכת פאזות?
  14. Amethystium - Odonata צילאאוט אמביינט. עם נגיעות פסיכודליות וקיצביות. מדהים.
  15. תוכנת המרה ל- APE: http://www.monkeysaudio.com/download.html כדאי שתקרא מדריכים בעיניין. יש שיטות שנותנות תוצאות יותר טובות. יש מידע רב ב- hqshare.net
  16. חשבת על לבצע decode לקבצי הלוסלס שלך, לשמור כ-wave (כך אתה לא מאבד איכות) ואז להשתמש במכשיר IPOD שמחובר דרך ה-AUX בכדי לשמוע? יש מכשירים כאלו עם 30-40G (ואולי יותר). הדבר היחיד הוא שאני לא יודע כמה איכותי החיבור AUX, ואם לא מאבדים בשימוש דרכו משהו מאיכות הקבצים.
  17. ב- 880PRS יש מיקרופון שמקבלים שמשמש לעשות אילו-שהן מדידות. אותו סוג?
  18. ו... תמיד תסע עם חלונות סגורים
  19. מאשינהד, לא ההפך בין המקרים?
  20. למען האמת, בסוף זה סובייקטיבי לחלוטין. למרות שאני סולד מהמלצות כמו סקאזי ושות' אי אפשר לאכוף את זה.
  21. כאן בדיוק הויכוח. לדעתי פתיחת חלונות הרבה יותר קריטית ממה שאתה מיחס לה. הרבה יותר מהתועלת של איטום הדלתות. ולא צריך להיות אדיופיל מטורף בשביל להבחין בזה.
  22. לא, אז בטח עדיף להשקיע בלאטום את כל האוטו מההתחלה עד הסוף ואז לנסוע עם חלונות פתוחים... ממש. חוץ מזה אנחנו מחפשים את הרע במיעוטו לא? למה להקצין? ואין שום בעיה בלחפש בגוגל,זה רק מקור לאמת את עצמי. מה עשית מזה כזה חטא? בקיצור, תשמע איך שבא לך, שא ברכה, יום טוב.
  23. borka אין קשר. אני מבין גם עכשיו והבנתי לפני זה את החשיבות של איטום.חבל שאתה לא קורא. ומצטער, אבל לאקוסטיקה וחלונות פתוחים אין שום קשר. הם לא הולכים ביחד. אחד העיניינים של אקוסטיקה זה בידוד מהסביבה. Acoustics has to do with the behavior of sound waves in an enclosed space. google around אני בטוח שתמצא. מי שיכול לשמוע עם חלונות פתוחים ועדיין לטעון שהוא שומע איכותי בגלל שיש לו איטום שיהיה לו לבריאות. אולי יש לי בעיה באוזניים. ושומאכר, תמיד שווה להשקיע. אבל הוא יקבל רבע מהתמורה שהוא היה יכול לקבל.במקרה הטוב.
×
×
  • תוכן חדש...