Jump to content

dror84

  • הודעות

    201
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dror84

  1. גם זה כסוף ידידי
  2. ב-3 רכבים שונים (מגאן 2\ סניק 2 \ סניק 2) התבצע חיתוך בשביל להכניס רמקולים (הייבריד 5.25). עברו חורפים על כולם וברוך השם שום דבר לא התקלקל.
  3. אז שתף
  4. בעקבות התקלות בכמה דיסקים, אבל בגרסאות הרימסטרד שלהם, ראיתי צורך לשתף. ראשית, את רוב הדיסקים שמעתי בעבר אבל רק לאחרונה נתקלתי ברימסטרים שלהם לבית DCC או MFSL וכו'. חייב לציין שהעבודה שנעשתה ממש משמעותית, ומי ששומע את המקור ואח"כ את הרימסטרד ישר מזהה את השיפור. חלק סתם שמעתי מחדש וכמובן שמאוד נהנתי מהם ברכב, אז הם ראויים.. לאוהבי פרוגרסיב ורוק Jethro Tull- Songs From The Wood 1977 לזה יש גירסא של MFSL. מי שמכיר את המקור יבחין מייד בהבדל. החליל של איין אנדרסון צלול מתמיד. Van Der Graaf Generator- Pawn Harts 1971 אחד מאבני הדרך בפרוגרסיב רוק. לא שמעתי את ההקלטה המקורית אבל אומרים שהיא היייתה גרועה, והרימסטרד פשוט מדהים. The Moody Blues - To Our Children's Children's Children 1969 Uriah Heep- Salisbury 1971 Creedence Clearwater Revival - Cosmo's Factory 1969 רוק מחוספס קיצבי. גירסת DCC. Camel- The Snow Goose 1975 יצירת אומנות אינסטרומנטלית, עם הרבה רגש ו"אוירה". ג'ז וג'ז פיוז'ן Billy Cobham - Spectrum 1973 אומן התופים בדיסק הבכורה שיצא תחת שמו. קיים ברימסטרד. Spyro Gyra - Morning Dance 1979 ג'ז פיוז'ן שמח ומרקיד. תענוג לאוזניים. גואה Ubar Tmar- Fusion 1997 לקרחניסטים הרציניים מביננו (וגם למי שלא). מאוד מורכב, מאוד יפה. אומנות לשמה. לוקח זמן לעכל את השיגעון אבל למי שמכיר ויודע למה לצפות מיפני על סמי הזיות, זה ה-דבר. אגב דיסק מאוד נדיר. לא בדיוק מייצג גואה טראנס אבל עדיין נכלל.
  5. ממש חזון אחרית הימים.. מזמן לא ראיתי ויכוח בפורום שמסתיים ככה
  6. הMP3 הוא כיווץ של ה-WAVE. ולא מדובר פה באיזה רעיון חדשני. רק דוגמא למי שלא מכיר, או שחושב שאין הבדל בין שמיעה מדיסק מקורי לשמעיה בMP3. רואים את ההבדלים יפה מאוד, פשוט לפתוח שני חלונות ולשחק ביניהם. זה ניכר לעין מיד, הקווים הרבה פחות חדים. והנה ממש קידוד MP3 גרוע: ופה ממש רואים את הקטימה בתדרים הגבוהים.
  7. זה הספקטרום של MP3: (ימין ושמאל) וזה, לעומת זאת, של קובץ WAVE של אותו השיר: ניתן לראות את ההבדל יותר טוב אם פותחים שני חלונות ו"משחקים" ביניהם. אגב, הMP3 קודד כ-VBR. שנחשב יחסית לטוב. על 192 ו-128 אין בכלל מה לדבר. שבת שלום.
  8. לא הייתי ממהר לרוץ לקנות קבל. תריץ חיפוש על "רעשי אלטרנטור" או "רעשים במערכת" תגלה מספר פתרונות, אחד מהם יעזור לך 99%.
  9. איך הם נשמעים לך ממש טוב אם עוד לא שמעת אותם? כי כתוב? תהנה בכל אופן.
  10. ואי אפשר להפוך מMP3 לWAV ולחזור לאיכות של WAV. זה יהיה בסה"כ WAV עם איכות של MP3.
  11. מישהו יכול להסביר לי איפה בדיוק הבעיה אצלו? לא זיהיתי כלום מהתמונות.. בהתחלה דיברו על החור בברזל שאיתו מחברים לדלת ("לא תהיה אטימה" זה החשש) ואח"כ על הסראונד.
  12. למה החיבור לא נראה לך (OPTION)? נראה לי הגיוני שהאות שיגיע אליו יעבור ל-high ואות ממגבר אחר שיגיע ל-input ילך ל-LOW
  13. בשביל לא להסתבך, קבל יהיה הרכיב האחרון שידאיג אותך.. אם אתה בונה את המערכת תשאיר את ההחלטה לסוף, ואם ישאר לך כסף, אז אולי. וגם לא בטוח.
  14. הסט הוא 2WAY נכון? אם אתה רוצה לחבר אקטיבית למה אתה צריך את הקרוס?
  15. וואלה. בכל אופן זה ממש יפה, אבל אני לא רוצה להתחיל לחשוב איך אתה מכוון את העסק. הייתי מסתפק ברבע מהרכיבים שלך. אבל יפה. העיקר שאתה מרוצה.
  16. לא מפריע לך שכל העולם ואחותו רואים את הבניה שלך בקורות? לצערי בימנו זה כמו לשים שלט "תגנבו אותי"? או שיש לך דרך להתמודד עם זה...
  17. נניח ואתה מעביר ל-NW. כשאתה עושה זאת הPREOUT שכתוב עליו FRONT מעביר תדרים גבוהים (מ1.25K ומעלה), ה-REAR מעביר את תדרי הביניים (בין 25 ל 12.5K, שני פילטרים מלמעלה ומלמטה, וחייב את שניהם, אי אפשר להשתמש רק באחד אם אני לא טועה) והSUB מעביר נמוכים (מ250 ומטה). אלו התחימות של המכשיר. עכשיו לעיניינך, נניח אתה רוצה לדחוף סאב, זה בסדר. פראאוט למגבר (אני מניח 4 ערוצים) והשתמשת בשני ערוצים. עכשיו הבעיה היא עם הקומפוננט, מאיזה פראאוט תיקח את האות? של הגבוהים? (אפשר לחתוך רק מ1.25K ומעלה, מה יקבלו הוופרים?) של הביניים? (הכי גבוה רק עד 12.5K, מה יקבלו הטוויטרים?). מבין? אתה חייב עוד מגבר בשביל להשתמש בזה.
  18. ברור שהוא יותר טוב, אבל כבר הזכירו שאפשר להשתמש בו רק בבי אמפ.
  19. גם אני לקוח מרוצה של צורב DVD מבית LG שעבר המון ומעולם לא איכזב.
  20. לפי מה שאני מבין מתי שאתה מוציא את הרמקולים המקוריים יוצא איתם החוצה גם טבעת שמקיפה אותם ולכן החור יהיה יותר גדול מ-6.5 אינצ'. מוסבר שם איך להוציא את הטבעת שמקיפה את המקוריים. לא נשמע מסובך מידי. בכל אופן המתקין שלך ידע לעשות את העבודה.
  21. לפי שירשור באתר היצרן של הרכב http://forums.mg-rover.org/showthread.php?p=2122759 מידת הרמקולים מקדימה היא 6.5 אינצ' (או כ-17 ס"מ)
  22. ועוד משהו חשוב: גם כשנצרב לך השמות של השירים הם לא מופיעים כשאתה פותח אותם דרך המחשב שלי. תכניס אותם לר"ד שקורא סידי טקסט ואז הם אמורים להופיע. לכן זה תקין אם דרך המחשב שלי מופיע לך קבצים בסיומת CDA ממוספרים.
  23. סתכל בהגדרות של הנרו תראה שמוגדר כמו בתמונה המצורפת. (הימנית) בתמונה השניה אפשר לראות שאחרי שאתה מוסיף רצועה ולוחץ מקש ימני אפשר להגדיר את הסידי טקסט שלה. נסה גם כך.
  24. זה לא אמור לשנות. אפשרות נוספת היא שהצורב שלך לא תומך בסידי טקסט. בדר"כ נכון לצורבים ישנים או שהדרייבר שלהם נפגם או ישן מידי.
×
×
  • תוכן חדש...