asher
-
הודעות
108 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי asher
-
שאלה בקשר לשיפורים כגון פורטינג טורבו וכדומה..
asher פרסם הודעה בנושא של asher בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בקיצור הבעיה העיקרית בהעלעת ההספק של המנוע היא מציאת דרכים להגדיל את כמות האוויר ביחס לדלק ולאו דווקא הגבול של העלעת שני גורמים אלו! כלומר תאורטית בלבד הגבול הוא כמה שניתן לדחוס משני הגורמים הללו (אוור ודלק) לתא הבעירה?? ומצב של "מנוע נחנק" הוא מצב שאין איזון בין כמות הדלק לכמות האוויר?? (שבדרך כלל זה יותרדלק) ולא מצב של יותר מדיי אוויר ודלק בתא הבעירה. הבנתי נכון? -
שאלה בקשר לשיפורים כגון פורטינג טורבו וכדומה..
asher פרסם הודעה בנושא של asher בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
.ך -
אם זה מה שגורם לך לא לישון בלילות אני מאכל לכל עם ישראל להיות מודאגים בשאלות כאלה בקשר לשאלה זה נראה דיי פשוט...אני לא מבין יותר מדיי ואני יכול לנסות לענות לך יותר מדיי שמן במנוע יגרום למחזירי השמן להיות טבולים כל הזמן בשמן ובכך ויפגע בהם.. כמו כן אם מפלס השמן מאוד גבוה זה יכול להפריע למהלך הבוכנות . בטח יש עוד סיבות אבל אלה מה שאני יכול להגיד לך בלי יותר מדי ידע..
-
שאלה בקשר לשיפורים כגון פורטינג טורבו וכדומה..
asher פרסם הודעה בנושא של asher בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עוד הפעם, שאני יבין אם ניתן למנוע דלק דלק ועוד מלאאא דלק הוא לא ייחנק?? דוגמא למצב בו לא יעזור עוד הרבה דלק מעל למידה מסויימת אותה AX ספורט מהדוגמא הקודמת גיר ידני, עלייה ,סלד 1.5K בערך הילוך שלישי.. ע"פ התאוריה שרק תשים חלקים שיאפשרו לעוד דלק להגיע למנוע וכך תקבל יותר כח האוטו אמור לעוף במצב כזה. אבל במכונויות גם ללא כל השיפורים של הדלק, במצב הזה אם נדחוף את דוושת הגז המנוע פשוט ייחנק..תהיה הרעידה המעצבנת הזאת שאומרת היי פחות גז! או תוריד הילוך. (אגב אצלי בביאקס קרבורטור במצב כזה גם יש צילצול מהמנוע! אשמח לקבל תשובה..לי נראה כיוון הצתה לא מדוייק ) -
פיתרון אפשרי לבעיית התקנת חלונות כהים מבחינה חוקתית...
asher פרסם הודעה בנושא של gmb בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
המקסימום בעסק זה דוח? כמה הדוח? -
אולי השאלה דבילית אבל אני ממש לא מבין פה משהו!! תקנו אותי אם אני טועה: *שיפור כמו פורטינג מטרתו לאפשר זרימה יותר גדולה וקלה של דלק מסעפת היניקה דרך הראש לצילינדר (החלקה והרחבה של מעברים בראש..) *שיפור כמו הרחבת דיזות (קרבורציה כמובן) אמור לתת אפשרות לקרבורטור לספק יותר תערובת למנוע. *טורבו שמאפשר דחיסה של אוויר וכך להגדיל את כמות התערובת למנוע בואו ניקח לדוגמא AX ספורט מנוע 1.3 ונדחוף לה חלק מהשיפורים האלה. לשאלה שלי: המנוע לא יחנק לעזזל!?!?! כלומר למנוע יכולת מוגבלת של שריפת דלק- (האם היכולת הזאת במנוע מקורי כמעט ולא מנוצלת?? ,מה שלא נראה הגיוני..עובדה מנועים נחנקים!) אשמח לקצת סדר בבלאגן ולתשובה ..(אגב ערכתי חיפוש ולא מצאתי מה שחיפשתי יש כל כך הרבה דיונים בקשר לנושאים האלה ,דבר שהקשה מאוד על החיפוש) בתודה אשר.
-
עזרה בנתוני אגזוז זרימה חופשית..מבינים הכנסו.
asher פרסם הודעה בנושא של דודו172 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
סתם ליתר דיוק 1 Kw = 1.36 ביחידת מידה של כח סוס. -
אמא עשתה טעות ומילאו לה שמן ומים בתחנת דלק... מה לעשות ?
asher פרסם הודעה בנושא של NirTzi בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כשחסר לך שמן או כל 10000 ק"מ.... -
השסתום נפתח גם כשלוחצים על הקלאצ'?? חשבתי רק כשהמיצערת של היניקה נסגרת (כשעוזבים את דוושת הגז..)
-
ניקוי פיח בעזרת התוסף BG-44K - רשמים, תמונות והסברים.
asher פרסם הודעה בנושא של איציק נ. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לפני כמה זמן כיביתי את האוטו הוצאתי את המפתח מהסוויץ' והמנוע לא נכבה! רק אחרי איזה דקה שתיים נכבה...אבל זה דיי נדיר ולא קרה לי הרבה..אבא של חבר שלי אמר לי שזה קורה כי יש לי פיח במנוע שמתחמם ומתלהט. כמו כן יש צילצולים מהמנוע אם אני לוחץ יותר מדי על הגז (אבל זה נראה לי קשור לכיוון הצתה). אתם ממליצים על הטיפול הזה לאוטו שלי? (BX קרבורטור) -
[BX]רעש מהקדימה של הרכב כשמסובבים את ההגה יותר מסיבוב אחד
asher פרסם הודעה בנושא של asher בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אמ...אותו "בק" קורה לשני הצדדים אבל הרעש חזק יותר בצד שמאל. -
[BX]רעש מהקדימה של הרכב כשמסובבים את ההגה יותר מסיבוב אחד
asher פרסם הודעה בנושא של asher בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כמו שאמרתי ,אותו רעש קורה רק בנסיעה. גם אם זה רק חניה במהירות אפס . אבל בעמידה אין רעש. -
מדובר ב BX אין לי הגה כח ,כשאני מסובב את ההגה יותר מסיבוב וחצי -שתיים לערך אני שומע מין "בק" כזה מהחלק הקידמי ,נשמע מסביבת הגלגלים, זה קורה רק בנסיעה ורק כשמסובבים את ההגה יותר מסיבוב וחצי-שתיים. גם כשאני מחזיר את ההגה נשמע אותו "בק" ואפילו אני יכול להרגיש את הזעזוע הזה כמו מכה של ברזל בברזל. אין לי ממש מושג מאיפה זה בא ,אני ישמח לשמוע הצעות ממביני דבר. תודה מראש.
-
תודה לכולם בסוף אבא שלי מצא מוסך בתל אביב שלקח לי 130 שקל על בובה משופצת, שתי הקידמיות הוחלפו אבל המוסכניק אמר שאני צריך להחליף גם את הבומבה המרכזית. מישהו יכול להסביר לי מה התפקיד שלה בכלל? ובאיזה מצב צריך להחליף אותה? איך היא משפיעה על הרכב כשהיא לא תקינה..?
-
רק מה הכתובת בקשה? בקשר לברכיים אני כבר יסתדר.. עכשיו ברצינות כמה אמורות לעלות חדשות? אצלי דווקא המשופצות עובדות יפה, מאחורה יש לי משופצות כבר 8 חודשים .
-
ברח לי הגז מהבומבות באוטו כתוצאה ממכה. אם מישהו מכיר מקום שאני יכול למצא בומבות בזול, חדשות ,משופצות או מקום שאפשר למלא בו גז לבומבה אני אשמח לשמוע. האמת שמצאתי בכמה מקומות אבל כל מקום רוצה יותר כסף מהשני! הגעתי למחירים של 400 שקל אחת לא כולל עבודה! כאילו האוטו הזה נמכר ב2000 שקל אז מה ההיגיון לשים 1000 שקל על חלק?? אז אם מישהו יוכל לעזור לי אני אשמח. תודה מראש אשר.
-
אתמול למדתי על "רטוב" מה שנקרא שתמיד תמיד עדיף לנסוע זהיר ולא משנה אם אין תנועה או יש או לא יודע מה! שבת בבוקר אני מתניע את האוטו נוסע לחבר שלי ,אני נוסע רגוע רגוע אחרי איזה 10 דקות נהיגה אני שומע בוווום!!! קררררררררררררר חריקה שחבל על הזמן שנייה לא עברה ואני פוגע באבן שפה ונעצר. אני מכבה את האוטו יוצא החוצה ורואה שהגלגל עומד הפוך לגמרי..במקום לפנות ישר הוא פונה לצד! מתברר שהבוי ג'וינט יצא לגמרי והציריה ניטלשה מהדיפרנציאל וכל השמן נזל.. וכל זה אחרי שעשיתי תיקון לכל הפרונט של האוטו חודשיים לפני!!! בקיצור מזל שהייתי רגוע ונסעתי על 40-30..לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם הייתי נותן קצת עם האוטו והיו הולכי רגל על המדרכה.. והינה עוד דוגמא שלא טלויה באיך אחנו נוהגים ושתמיד שווה לנהוג לאט יותר..
-
אני ירגיע את עצמי בכח אז אתם אומרים שאין מצב שתהיה מצלמה באלנבי? בצומת כזו?
-
...מה שכן הפלש יצא מגגון של ביתן כזה של תחנת פיס אולי זה היה המהבהב הירוק הזה שיש לפעמים על הביתנים האלה. ואי אני מקווה מאד הזה ככה.
-
אתמול בערב נסעתי באלנבי(אני נהג חדש ולא מכיר את התנועה באלנבי!) אני מגיע עם האוטו למעבר חצייה -עכשיו אני מאוד מאוד מקפיד שאם יש הולכי רגל על המעבר אני עוצר לגמרי..אז עשיתי סריקה עם העיניים אם יש אנשים על המעבר ,וראיתי 2 אנשים עומדים על המעבר...הייתי אתם בקשר עיין נתתי להם לעבור ,אחרי שהם עברו התחלתי ליסוע כשאני מסתכל על הרמזור הבא ואז שמתי לב שהיה מעליי רמזור אדום ! ואני כמעט בטוח שקיבלתי פלש ...(זה היה אדום רק בשביל לתת להולכי רגל לעבור לא צומת או משהו.) מה שאני שואל -בגלל חוסר הניסיון- זה אם יש מצלמות באלנבי ברמזורים כאלה?? כי אני כמעט בטוח שקבלתי פלש. ורק כדי להיות בטוח -מה שמגיע לי זה 1000 שקל ו10 נק'? תודה-אשר
-
מישהו יכול בבקשה להסביר לי איך זה עובד? ממש לא מובן לי הקטע! תודה מראש.
-
חבר'ה לא יותר קל להוציא פלג להציץ עם פנס ולמצא חפיפה?
-
סתם לידע כללי רציתי לדעת את סדר ההצתה כשמדובר ביותר מ4 צילינדרים
-
מהה?!?!?! 3.5 ליטר?!!?!? ממש ממש ממש לא נשמע לי הגיוני ש3.5 ליטר מנוע סולר ללא טורבו יכול להזיז 20 ומשהו טון כשהוא ריק! מה שכן ידוע לי זה שאוטובוס מאן עושה 1\1.5-2 ככה אמר לי מכונאי של אגד...
-
עצר את חבר שלי שוטר כשהוא על רכב שירד מהכביש היה לו משפט והוא קיבל חודשיים שלילה 3 שנים על תנאי ו 700 שקל קנס! זה הוא הדין כלפי עבירה כזו?! נשמע לי מוגזם.. שווה לו להגיש ערעור? (ליתר דיוק זה היה אופנוע שירד מהכביש..)
