asher
-
הודעות
108 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי asher
-
מהו הצינור שמחבר בין מכנס השסתומים לפילטר אויר?
asher פרסם הודעה בנושא של mush בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני חושב שהשאלה שלו יותר בכיוון מה הוא הנשם ולמה הוא משמש ולא ספציפית לצינור שיוצא ממנו.אתה יכול לערוך חיפוש לערך נשם כבר דיברו על זה פה והסבירו לעומק. אבל בקצרה המטרה של הנשם למנוע לחץ של גזים בקרטר (כגון אדי שמן ואוויר שהתחמם ושוהה בלחץ בקרטר, קומפרסיה שבורחת לקרטר). המטרה של הנשם היא לפרוק לחץ זה וכך להקל על המנוע. הצינור שמחובר לנשם תפקידו לנתב את גזים אלה בחזרה לקרבורטור\מע' הזרקה ובכך לשרוף גזים אלה משום שהם רעילים וכך להיפטר מהם. מקווה שעזרתי אשר. -
כן ,אפשר לבד. משחררים טיפה בורג כיוון במפלג ואז עם היד מסובבים את כל הבית מפלג עד ששומעים את הצליל הרצוי.
-
לצערי זאת תהייה משימה מאוד קשה למצא מישהו שיסכים לקחת על עצמו עבודה מורכבת כזו. אם המצב לא כל כך חמור כבר עדיף שתשאר ככה ,אלא אם כן באמת תמצא בעל מקצוע שיעשה לך את זה וגם במחיר הוגן.. בכל מקרה בהצלחה ואם תמצא ! שלח לי הודעה !
-
התבלבלתי קצת ואני מצרף שאלה אם לא איכפט לחברה בהנהלה, איך הגיוני שמנוע גודש בלחץ, והאטמוספרות בבוכנה עולות בזמן שאם נגלח 2 מ"מ מראש מנוע יהיו צילצולים כי התערובת תדלק מעצמה בגלל החום שיווצר בדחיסה??? יכול להיות שעניתם אבל כבר הספקתי להתבלבל אז בבקשה תשובה .
-
חברים שיפור לא יאומן כתוצאה מהחלפת צינור נשם!!
asher פרסם הודעה בנושא של DRS בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יכול להיות שעל הדרך עשו ניקוי בפתח של הנשם בראש ופתחו את הסתימה ,ואז זה כן הופך להיות משמעותי -או כמו שהוא אמר "שיפור". ההסבר ההגיוני היחיד... -
בונה ram air לבד... אם יש דגשים מיוחדי אשמח לדעת אותם
asher פרסם הודעה בנושא של mush בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לפני שרם אייר יצליח לדחוס אוויר למנוע (ברמה כו שצריך לערוך שינויים במערכת הפליטה!) הוא יצליח להקל על פעימת היניקה וכך אולי נפסיד פחות כח . בקשר לצינור וונטורי ורם אייר- איפה לעזזל יש צינור וונטורי ברם אייר ??? צורתו היא כמו של משפך לא כמו של צינור וונטורי (למי שלא מבין על מה אנחנו מדברים- צינור וונטורי בנוי רחב צר רחב וכאשר זורם גז או נוזל בצינור שבנוי כך בחלק הצר נוצרת יניקה.) -
בונה ram air לבד... אם יש דגשים מיוחדי אשמח לדעת אותם
asher פרסם הודעה בנושא של mush בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הוא אמר קרבורטור! (פייבוריט)אז לא צ'יפ ולא ניהול מנוע!! סך הכל בורג אוויר ובורג דלק. אבל חוץ מזה זה לא מגדש ,ולא תגיע לרמות שיכנס לך לחץ אוויר כזה שתצתרך להחליף אגזוז או לעשות שינויים "מורגשים" בקרבורטור. הייתרונות של הרם אייר שהוא מסוגל להוביל אוויר קר למנוע ,ולא לדחוס אוויר למנוע. (כמובן חוץ מהרמה של -אוויר קר דחוס יותר, ושוב בשביל זה לא תצתרך שינויים נוספים באוטו). אז תהיה בטוח שכח לא תרוויח פה באופן מורגש. -
אתמול דיברתי עם בחור נחמד עם XSI 1.6 לבנה הוא הראה לי משהו באוטו שהוא טוען שזה שיפור מצויין בעלות נמוכה מאוד. הוא עשה מין מתג כזה שיוצא מהיוניט חום מנוע לדשבורד וברגע שהוא מרים אותו יש גישור שמכניס נגד 2K אום (או משהו כזה מצטער על הבורות) וכך נותן למחשב של המנוע מידע שיקרי בקשר לחום של המנוע -כלומר המחשב מקבל מידע שהמנוע קר וכך שולח יותר דלק לחמם אותו בדיעבד. הנגד נמצא על החוטים שיוצרים מהיוניט חום מנוע ויש שם קומבינה עם המתג שברגע שהוא לא מורים כאילו ,הכל מחובר כרגיל ,וברגע שהוא מורם החשמל מהיוניט יעבור דרך הנגד. השאלה שלי אם זו קומבינה מוכרת? אם זה פועל בכלל?? זה לא מסכן את המחשב והראש (חום מנוע)??? אם זה כן פועל המנוע לא אמור להשתנק במקום להגיב חזק יותר (לטענתו)??? מחכה לתגובותוב
-
יש באפשרותי לקנות אי אקס ספורט ,אך דחוף צריך להחליף מנוע. כמה כסף יעלה לי לקנות מנוע תקין מפירוק + עבודה + כל הפרוצדורות שדרושות להחלפת מנוע? כדאי בכלל להכנס לדבר כזה?
-
למה הגומיות (גרמושקה) העוטפות ציריה קדמית , נקרעות מהר כל כך?
asher פרסם הודעה בנושא של yehuda-k בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
באמת אצלי בבי אקס לפני כמה ימים התפוצה לי צינורית שמן הידראולי וכל הציריה התמלאה שמן אתם חושבים שעם גרני (או איך שלא קוראים לו) אני יוכל לנקות את זה? -
לאחר שהתעסקתי קצת עם הכפתורים בדשבורד החלטתי לתת הצצה לתיבת הפיוזים וראיתי ששני הפיוזים הראשונים מצד ימין חסרים אצלי. לרגע חשבתי שפתרתי את הבעיה הקודמת שלי!(הפאן) אבל אחרי שסתם הכנסתי פיוז(עם התנגדות דיי גבוהה..זה מה שהיה לי באותו רגע) שמעתי ציפצוף מעצבן כזה כשאני מסובב את הכפתור של האורות...מקצר.. אז אם למישהו יש ספר רכב של בי אקס או ידע בקשר לסדר הפיוזים בתיבה שם אני ישמח אם יגיד לי מה תפקיד שני הפיוזים הראשונים(מצד ימין). בתודה אשר.
-
קלאץ ועבודה עד 1500 שקל אני חושב
-
לאחר שלפתע המאוורר של האוטו (זה שזורק את האוויר מהפתח של המזגן) הפסיק לעבוד ניסיתי לגלות מה הבעיה. בהתחלה חשבתי שהוונטות נישרפו לי אז הוצאתי בדקת והכל תקין. החלטתי לפרק את הפאנל של הכפתורים ולראות למה לעזזל לא מגיע חשמל (מתוך הנחה שלא מגיע חשמל מההתחלה ) לאחר פירוק הפאנל ראיתי שלוח החשמל שם דיי מאובק ולא נראה במצב טוב..וה"פסים" האלה של החשמל עובר בהם נישחקו איפה שאמור להיות גישור (מתג ע"י גישור -כפתור סיבובי) כמו כן היה מין עיגול פלסטיק שכניראה היה אמור להיות עליו חתיכת ברזל שאמורה לסגור את המעגל ולגשר ,והיא לא הייתה... השאלה שלי -מאיפה אני משיג לוח חשמל חדש כזה לכפתורים בבי אקס ואם לא לוח חדש יש פיתרון אחר? עזרה והצעות בבקשה. בתודה אשר.
-
סיטרואן בי אקס קרבורטור כשהאוטו לאו דווקא חם או מיד אחרי שכובה יש ריח של בנזין מהאוטו פעם היה לי חור בטנק דלק וסתמתי אותו עם פוקסי ולא היה נראה רטוב מהאיזור שם למישהו יש רעיון אחר
-
קריסטל אני חושב שיש לך טעות. אם האוטו יכבה בטורים גבוהים בהילוך שני זה לא מעיד על מצב הקלאצ'. אין קשר. להיפך כאשר הקלאצ' גמור אין מספיק הצמדה כלומר אין כמעט התנגדות למנוע, דבר שלא יגרום בטוח לכיבוי. באוטו עם קלאצ' ממש גמור הנהג יכניס ראשון ירים קלאצ' והמנוע יעלה בטורים אבל ישאר במקום ... לאומת זאת יש דרך נוספת לבדוק את מצב המצמד: סע רגיל בהילוך שני ותדפוק ברקס עצבני לאיזה שניה רק במטרה שהגלגלים ינעלו אם המנוע יכבה ..הקלאצ' מצויין אם לא..זה טלוי ויכול להעיד על אורך החיים של הקלאצ'.
-
במצב שאתה מתאר דרוש הרבה כח כדי לעלות את המדרכה! אין לך ג'יפ או אוטו עם גלגלים גדולים ,וזה לא מפתיע שהאוטומטית שלך לא עולה את זה! אני לא בטוח שאוטו אחר יעשה את זה בקלות , ואם כבר צריך לשרוף טוב את הקלאצ' כדי לעלות עלייה כזו דרך אגב מאוד לא מומלץ לאמץ במצב הזה את המנוע ,אתה מזרים לו הרבה דלק בזמן שהגלגלים לא יכולים לזוז, וזה גורם ללחץ שמן רציני במניפות ויכול להגרם נזק! אחי זאת כולה רייסר למה אתה עושה עליה ניסויים כאלה?
-
כן, נשמע הגיוני שצריך להניע אחרי המילוי מפני שיש סיכוי שתילכד בועת אוויר במערכת וזה יראה כאילו יש מספיק מים אבל בעצם אוויר תופס מקום מסוים. בקשר לרכב שעומד, אם האוטו עומד וקר והמים הם מים ירוקים אין סיבה שיגרם נזק לראש.. וכמו שאמרו לא מומלץ למלא מים במנוע חם אפשר לגרום להתבקעות הרדיאטור
-
רוצה לעשות ניקוי יסודי למנוע מפיח ולכלוך, הכיצד ?
asher פרסם הודעה בנושא של Sefi בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הפיח מקטין את נפח תא הבעירה ומעלה את יחס הדחיסה דבר שבמידות הקטנות האלה יכול להועיל. חוץ מזה..אחרי כמה קילומטרים שוב פעם כל החלק העליון של תא הבעירה יתפחם.. לא יודע..אני לא רואה בזה הכרחי. -
יכול להיות שאתה צודק ולא הבנתי טוב אבל את זה אני אומר כי הייתי בדינמומטר לפני כמה ימים עם חבר ובתחנה של הספק מנוע הסתכלתי בעקומה וע"פ מומנט וסלד מירבי קיבלנו תוצאה מקסימלית של האוטו בקילווואטים. ככה לפחות הבוחן הסביר לי.. (גולף סיפקה ע"פ הנתונים מהעקומה 85 קילווט באופן מירבי 85*1000 _______= 115 כח סוס.. אה והבדיקה יצאה מושלמת ) 746 (אשמח אם תפרט בקשר לנתונים הנוספים במשוואה)
-
לחבר שלי היתה תאונה קטנה ולפי מה שהבנתי הוא קיבל מכה דיי רצינית מאוטו שנסע לידו בגלגל הימני אחורי. עכשיו הגלגל אינו עומד ישר! ויש נטייה של הגלגל לשמאל בכמה סנטימטרים. כמובן דבר זה הורגש מיד! והאוטו נוסע עקום ולא יציב במוסך אמרו לו שזה יכול להיות פין שהתעקם במיקרה הטוב. ובמיקרה הרע -רע! כל הזרוע למישהו יש ניסיון עם בעיה כזאת? מה זה עוד יכול להיות וכמה כסף הנזק בשני המיקרים??
-
רוצה לעשות ניקוי יסודי למנוע מפיח ולכלוך, הכיצד ?
asher פרסם הודעה בנושא של Sefi בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תעשה חיפוש אני חושב שהיה פה פרויירט מצולם של "אינפוזיה" לניקוי פיח חוץ מזה אומרים שהפיח הזה יעיל במידה מסוימת מה איכפט לך שישאר שם? -
זה לא דווקא 716 סתם ככה! דרך אגב אני חושב שמדובר ב746! סלד כפול מומנט ייתן לך תוצאה בוואטים- וכדי לתרגם וואטים לכח סוס מחלקים ב746 ע"פ הנתון ש746 וואט שווה לכח סוס אחד. ואז מתקבלת תוצאה בכוחות סוס.
-
אני ינהג על הרכב הזה בדיוק כמו על הרכב שלי ועוד ישמור עליו יותר. כי אין לי ראש לפדיחות והאשמות שהרסתי משהו באוטו.
-
שאלה בקשר לשיפורים כגון פורטינג טורבו וכדומה..
asher פרסם הודעה בנושא של asher בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם כך אין יותר מדי טעם לבציע שיפורים במערכת הזרקת הדלק מבלי לבצע שיפורים במערכת כניסת האוויר למנוע.. כלומר קל להגיע למצב שחונקים מנוע אם השיפורים הם רק בגדר מערכת הזרקת הדלק. משאבות דלק קרבורטורים מוגדלים פורטינג(גם וגם)וכדומה.. כלומר נוסף הוא שללא מגדש טורבו(שזו הדרך היעילה ביותר להעלות את הספקת האוויר) השיפורים הנל יכולים להביא למצב של חניקת המנוע אז מה בעצם הטעם להכניס את כל השיפורים האלו במכוניות ללא טורבו? לשאלה הראשונה!-המנועים הללו לא נחנקים??
