Jump to content

asher

  • הודעות

    108
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי asher

  1. אהבתי את פנים האוטו! מקדימה פנסים דומים למאזדה 3 מאחורה לשברולט הקטנה ההיא לא זוכר ת'שם וצורה כללית מעניינת ושונה..
  2. זה תקין שלא נכנס הראשון בנסיעה, אלא אם כן אתה נוסע במהירות הליכה בערך.. לא בריא לשטנגות לדחוף בכח..אז תימנע מזה. ואם אתה באמת במהירות נמוכה נסה לשחרר את הקלאץ ללחוץ שוב ואז בטח ייכנס..
  3. מה הפתעה איזו הפתעה!?!?!? זאת השטות הכי גמורה ששמעתי כאן בפורום!! תוציא לעצמך מהראש ,חבל על המאמצים שהקעת! אין חיה כזאת שנת 2000 וקרבורטור!!
  4. במכה על הגז יוצא עשן שחור מאחורה והאוטו אוכל המוןןן דלק. כמו כן ההנעה קשה ואני נאלץ תמיד להניע בפול גז וסטארט ארוך, המנוע לא יציב על טורים והצ'וק לא עובד. בקשר לטורים הדלק והעשן אני מאמין שאם אני ידע איפה נמצא בורג הדלק אני יוכל לפתור את הבעיה (בורג אוויר מלפנים עם קפיץ עליו ובורג הדלק??? מאחור בתוך בית כזה??) בקשר לצ'וק וההנעה ? למישהו יש מושג למה העסק צולע? אנא עזרו לי!! עדיפות כמובן על פתרונות שלא כרוכים בעלות כספת
  5. באמת הדברים נראים כמו מקרה דבילי של סטיגמה, אבל מה אני יגיד לכם ,אני כל היום נוהג על הכביש ,ולמדתי להזהר יותר ממכוניות פאר דוגמאת X5 ,קינגים ,במו 7 וכדומה.. אפשר לחשוב שהתחושה הזו נובעת מכך שאול את המכוניות הללו אני זוכר לרעה משום שהן מיוחדות ,אבל כל פעם מחדש אני נתקל בנהיגה בריונית מצד האנשים שנוהגים במכוניות הללו.
  6. לחבר שלי קרה בסיוויק, לאחר שהברקסים היו חמים מאוד הוא הרטיב אותם והם קיבלו עיוות,דפורמציה וכתוצאה מכך התעקמו ובבלימה חזקה האוטו רועד. כמו ששמר אמר גש למוסך.
  7. משאבה מכאנית , המקום שיוצא ממנו השמן הוא שני חורים לצידי המשאבה ,הם נראים כמו פתח עודפים. אם כך למה יוצא השמן מהעודפים??? *אה שכחתי להוסיף שסתמתי את החורים , רציתי לראות מה יקרה ואחרי איזה שבוע המשאבה נתקעה לי . עכשיו פתחתי אותה והיא השתחררה . מה אני צריך לעשות כדי שלא יצא משם שמן ??
  8. דיי דחוף מחפש אחד במצב תקין וכמה שיותר זול!
  9. אם כך מצטער שהפלתי ספק בהבנת הנשמע שלך ! אכן דברים תמוהים!
  10. בהחלט משפיעים על המהירות והסחיבה! הגורם שמשפיע על המהירות בסופו של דבר הוא ההיקף של הצמיג, אם החלפתה ג'נט אבל קוטר הצמיג בדיוק באותו הגודל לא יהיו שינויים מעבר למשקל וחיכוך.. אבל אם הקוטר השתנה זה ישפיע על המהירות הסופית שהרכב יוכל לספק ועל הסחיבה..בדיוק כמו שגיר עובד. היקף הצמיג הוא יחס נוסף לכלל היחסים המשפיעים על המהירות והסחיבה. היקף גדול של הצמיג- סחיבה נמוכה ומהירות מקסימלית גבוהה מהרגיל היקף קטן- סחיבה גבוהה ומהירות מקסימלית נמוכה מהרגיל
  11. ואולי, אברי או איך שלא קוראים לך ,לא הבנת נכון. אני מנחש שחבר שלך דיבר על פתח למילוי שמן ישיר לקרטר (כמו בבי אקס שלי לדוגמא) ובטח הוא התכוון לפולסים של עשן שיוצאים משם ולא שפריצים של שמן, דבר שיכול להעיד על רינגיל שחוקים ,דבר שמעיד על קומפרסיה לא מקסימלית. ודרך אגב אני לא חבר שלו!!
  12. asher

    קצף בשמן

    קצף בשמן מעיד על מים!
  13. אכן כן חומר לא בריא לגוף האדם..לנשוף לצינור לא יעזור ..אבל לחסום את פתח מיכל הדלק ולנשוף לתוכו יכול להועיל להעלות את הדלק בצינור, ככה גם לא תשאף אדי דלק..
  14. עדיין לא הבנתי איפה להתקין את הטבעת ...? בלינק יש לו רקע שחור כזה כמו במאזדה 3 ,אבל מה עושים כשאין כלום? איפה להעמיד את הטבעת?
  15. לי זה נראה מסובך מידי ..למשל איך הוא עשה חריצים כל כך שווים לאורך הטבעת , או איך הוא הרכיב את הטבעת בתוך בית הפנס??? אם זה לא מפריע לעבור טסט ..פיקשוש בצורה של הטבעת יכול לשנות את הלומת האור. אה ושכחתי, איזה סליל אתה רוצה להשיג ברשת?? בלינק אין צורך בסליל..
  16. למה שיתנקם בטבעות?..הן מתוכננות לעמוד בלחץ הזה. יכול להיות שאטם ראש שרוף ,בלוק\ראש אכול.. אגב המנוע אוכל שמן?.. אם לא בורחת קומפרסיה לכיוון הקרטר-זאת אומרת שהרינגים טובים ותיקון הראש\אטם\אכילות בבלוק וכו.. יכול להספיק.
  17. אתה לא צריך להתייחס לסימון המינימום של הסלד !( 500) הסימון הזה אומר ששם כניראה המנוע יכבה.. 750 זה נראה לי סלד נמוך..אתה אומר שרק בעמידה זה קורה כלומר סלד קבוע נמוך ..תעמוד ותן גז ל1000 סלד ,אם הרעידות נפסקות ,גש להעלות טיפה את הטורים. בכל מקרה גם לי היתה בעייה של ווקום וזה לא התבטא ברעידות דווקא..אלא בסלד לא יציב, שכן אצלך הסלד הוא יציב.
  18. לדעתי אתם הולכים רחוק..אם מדובר בקרבורטור אולי הטורים נמוכים מדיי..גם לי זה קורה בבי אקס.
  19. מדובר בסיטרואן בי אקס ועצרו אותי בהרצליה. תגידו כל בדיקה שיגרתית של בוחן רכב היא מעמיקה יותר מטסט או שזה בגלל שמדובר בבי אקס?!
  20. מדובר בקופלונג שהיה סדוק אבל לא היו שום סימנים מזהים של בעיה! איך אני אמור לדעת שיש לי משהו פגום באוטו?? למה מגיע לי עונש? אני בטוח שאף בן אדם לא כל בוקר בודק את כל האוטו שלו ועוד מנקודת מוצא שאין שום סימנים המעידים על בעיה.
  21. קופלונג הוא החלק המחבר בין מוט ההגה למסרק ההגה. חלק זה הוא מתכתי מצופה בגומי קשיח על מנת לקבל גמישות.. אגב הרכב הוא סיטרון בי אקס .
  22. שלום לכולם, יום שלישי בבוקר נעצרתי לבדיקה שיגרתית ע"י משרד התחבורה ע"י שני בוחני תנועה ולאחר שבדקו את האוטו מכל הכיוונים האפשריים ,בדיקה מעמיקה אף יותר מטסט! הליקויי היחיד שנמצא באוטו הוא סדק בקופלונג . הבוחן דרש ממני ללכת למוסך ולהחליף את החלק לאחר חצי שעה הייתי במוסך והחלק הוחלף. האם מגיע לי קנס על סך 250 ש"ח על כך שאני נוהג ברכב "לקויי" חשוב לציין שלא היה אף סימן לכך שהקופלונג פגום כגון חופש הבהגה ,דבר שהיה דורש בדיקה מעמיקה או ביקור במוסך, כמו כן הרכב עבר טסט כשר לפני חודשים בודדים. ושאלתי האם מגיע לי דו"ח על כך שלא ידעתי שהקופלונג סדוק! הראי לא כל בוקר אני נכנס מתחת לאוטו ובודק את הקופלונג! האם כדאי לגשת למשפט או לשלם את הדו"ח??
  23. שלום לכולם, אני על סף קנייה של אי אקס ספורט ,כאשר לטענת המוכר הוחלף גיר באוטו לגיר "אורגינאלי". עכשיו אם אני לא כל כך בוטח בדבריו- כיצד אני מגלה שזה באמת גיר של ספורט??..(עוד נתון לשאלה- המד טורים לא פעיל באוטו!). בתודה אשר.
  24. אם כך יצרני הרכב וודאי היו כבר מתקינים בכל הרכבים פילטר נשם מנוע..נראה לי עדיף על פגיעה בביצועים וחיי המנוע לא? (שזה כמובן בגדר "יעשו הכל"). בקשר לאדים של השמן לא הבנתה מה שבאתי להגיד ףלא אמרתי שהם ישמנו את הצילינדר אלא אם כבר באיזו דרך הם עלולים להשפיע ,אז בשימון הצילינדר , ולא בפגיעה בו.אבל נאמר כבר שאין משמעות לשימון כזה. אז לא רלוונטי יותר..צודק.
  25. קודם כל לא בטוח שהפילטר הוא דו כיווני ,ניתן לשאר..אבל יש מצב שהמבנה של המסנן הוא הפוך במיקרה של הנשם מנוע. דבר שני מה זה הרעיונות הדבילים האלה לשים מסנן ואז לחבר אותו בחזרה ליניקה??? מעבר לזה שזה ממש לא יתן כלום (המנוע כבר מקבל אוויר נקי..) לא ראיתי פילטר נשם "סגור" ,משמע עם המשך אחריו, שיש לאן לחבר אותו בקצה. דבר שלישי- למר סיוויק נוס סימני קריאה היקר למה לעזזל כל כך לא מומלץ להשאיר את הנשם כמו שהוא?? אדי שמן לא הורסים את הצילינדר! הם נישרפים עם כל שאר התערובת ,ובמיקרה "הגרוע" הם עשויים לשמן את הצילינדר . מעבר לזה שאכן קיימים מנועים שמעורב בשריפה שלהם שמן (2 פעימות) גם יצרני הרכב היו חושבים על דרך אחרת מה לעשות עם אותם גזים מהקרטר אם הם היו כל כך פוגעים בביצועים או בחיים של המנוע. מצד אחר של מחשבה אפשר אפילו לראות את היעילות בחיבור הנשם ליניקה,מפני שביניקה יש תת לחץ תמיד ובתת לחץ הגזים נשאבים מהנשם ולא נדחפים ממנו כמו במקרה של פילטר נשם פתוח..אבל זו סתם מחשבה שעלתה לי.. בתודה אשר.
×
×
  • תוכן חדש...